16v in 1er gti?

  • jo esch vol beschesse met dene einzel abname ech han ez di ganz woche ds strosse verchersamt welle z ereiche aber met dene beschessne arbezzite chamers grad vergässe die meined doch ali send arbetslos ond chönd alüte wens ne passt. ez hani vomene schuel koleg ghört das en koleg vo ehm au e 1ner golf ombout hed of en vr6 ez luegt er mol öber alles i treid hed wen er es guetachte hed vör das ganzi söt da ke problem meh si das wär voll geil sparti mer mererri 1000 franke

  • an pascal88wit
    ich chan mir alleräntschtens nid vor stellä das mer dads chan i trägä! äs isch so! är brüchti äs härsteller guät achtä das er das dörf und das chani versprächä chunsch niä über! also brucht är dtc guät ächtä nur scho ä lei für karosserie! deht chläbäts tescht streifä ufs auto! düänts verwindä und gönd go fahrä und luägäd wiä fescht das äs verbogä häd! und ich glaub nid das da durä chunsch wil isch ja au nüm grad sjüngschtä auto! wend päch hesch ischs auto au grad kabut! und dän muäsch sicher no ä abgass tescht zyklus fahrä! allso ich glaub än itreitä vr6 im nä golf1 da idä schwiz wird än traum bliebä! ich meins nid bös ich bin nur realischt

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • also,16v met kat em einer/cabrio goht ide schwiz!!!!!
    es muess en pl motor si wo ines chassis vomene 1.6l eg oder 1.8l jj,kt
    ineghängt werd.usspuff alag vom scirocco 16v näh,abgas und lärmguetachte go mache(abgas bi de empa),lärmmessig goht au bim
    nette mfkprüefer,aber vorher metem abspräche!ond no en offizielli leischtigsmessig mache.do z sorsi bim schürch ond zimmerli boschdienst
    zb.denne wen aues gmacht hesch machsch eifach en termin technische änderig,wie wend es fwk gosch go iträge.de settis auso klappe.
    prüefchöschte zwesche 1500 und 3000 franke!!!!!!!!!!!