VERKAUFT // Rieger Rocco ( "R" ) - Candy White

  • ülala :D


    wieviel hesch dere Blondine müesse zahle :D :D :D


    hehe....gäbige Blick unders Mini...hehe



    Gseht doch guet us....



    Esch prima so di Rocco....etz nur nütme "druf chleistere" sii lo so.... :dh:



    Gruess Ändu

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges

  • ülala :D
    wieviel hesch dere Blondine müesse zahle :D :D :D
    hehe....gäbige Blick unders Mini...hehe
    Gseht doch guet us....
    Esch prima so di Rocco....etz nur nütme "druf chleistere" sii lo so.... :dh:


    Gruess Ändu


    Hey Andi.. hehe gar nüt hani zahlt.. ish a kollegin vo mir.. ;)
    ish a spontan aktion gseh .. höt machi nomal es paar..wen sWetter no chli so blibt.. :)
    machi au ned.. vo use nurno Tagfahrliecht LEDs und irgendwenmal dVW Zeiche Cleane.. den Finito.. ;)
    Nur innedure chunt jetz no de Lenkrad vom "R" Model.. de rescht ish perfekt so..
    in Live wirkt das ganze mit em Schwarz Lackiere liestene und vorallem em "R" uf de Bifahrer siite richtig geil..


    Übrigens das R.. cha für einigs stah.. "R" Model / Ribeiro = Min Nachname oder "Rieger Tuning" :P :ablach: :ablach:


    shön zghöre...das dir dFotis gfallet.. :dh:


    Find dä Rocco eigach nur geil
    D Fotäli sind au hammer unsä cho!


    Grazie.. ghört mer doch gern sowas.. ha mir geshter chli müehe geh bem Fötele trotz de ca. 36Grad .. :D


    also dblondine isch geil. de rocco hani fast nöd gseh;-P
    Nei gseht hammer us.


    Hehe.. jaajaa.. immer die Gschichte mit de Fraue mit de Autos gel.. :P *gg*


    Gruess Rocco

  • Ja gseht würkli guet us. Mir gfalled d'ETA Beta in 20" sehr. S'passt eifach wie ahgosse. Wobih ich bi dene Felge chli uf "chrom" stah.. und du hesches ja umlackiert. Aber s'git em ganze chli en "eigene" touch.. und das widerum findi au super ;) :dh:


    Aber d'frau hetsch dörfe weg lah.. stört nur im Bild :D (nüt gäge d'frau) ;)

    Autos fahren von A nach B | Nur gut, dass ich im Alphabet B gekonnt übersehe!

  • Ja gseht würkli guet us. Mir gfalled d'ETA Beta in 20" sehr. S'passt eifach wie ahgosse. Wobih ich bi dene Felge chli uf "chrom" stah.. und du hesches ja umlackiert. Aber s'git em ganze chli en "eigene" touch.. und das widerum findi au super ;) :dh:
    Aber d'frau hetsch dörfe weg lah.. stört nur im Bild :D (nüt gäge d'frau) ;)


    Merci dir.. ja sie passet würklich sehr guet zum gsammtbild.. mhh.. Schwarz - Peal passt find ich jetz besser..müsstisch sosht mal live gseh..wirkt richtig guet..und wie du seisch.. es giht en eigete touch.. :)
    das weg de frau.. ish halt so sach oder ..be so fotis.. :) us dem grund gihts ja au paar pics ohni Frau und paar mit.. :P
    "für jeden was zu haben" :ablach:


    Dr absolut hammer, super föteli :dh:
    natürlech nid nur die vo dire kollegin, z outo natürlech ou :D


    hehe.. merci dir! ish doch shön sowas zghöre..wemer sich chli asträngt bem Pixle... :p



    PS: Fotis vo Höt Mittag folget demnächst..ha no paar gmacht.. :)

  • wenn dini kollegin ma zit het,hätti au no es auto wo mer muesti fötele


    da chönnti aso glatt mithäufe, mis outo würd sech sehr gärn zur verfüegig steue.. :D
    u sones kollektivshooting hätt sicher no öppis..


    mau e angeri frag, bisch du hobbymässig irgendwie fotograf oder so? d pics fingi super glunge, d qualität isch super und farblech etc. stimmt vo mir us gseh ou aus. oder ligs eifach da dra dassd e gueti kamera hesch unds eifach chasch?


    gruess

  • hammer pics ._.' sehr schöns auto :scho:
    wenn dini kollegin ma zit het,hätti au no es auto wo mer muesti fötele :prost: :D



    da chönnti aso glatt mithäufe, mis outo würd sech sehr gärn zur verfüegig steue.. :D
    u sones kollektivshooting hätt sicher no öppis..
    mau e angeri frag, bisch du hobbymässig irgendwie fotograf oder so? d pics fingi super glunge, d qualität isch super und farblech etc. stimmt vo mir us gseh ou aus. oder ligs eifach da dra dassd e gueti kamera hesch unds eifach chasch?
    gruess


    hehe..ha denkt wie lang gahts bis die frag chunt weg de kollegin.. :P :ablach:
    ja ich müsst sie halt mal frage..will mich kennt sie ja schliesslich ..recht guet sägi jetz mal.. :P


    merci au no..das eu dFotis aber gfallet.. :)


    und ja ich mache das rein Hobbymässig.. aber au sho sit 3,4 Jahre.. :) Aber ned voll Profi oder so.. :) eifach so Nebedbi.. und ja dCam ish natürlich au a recht gueti. :)


    Gruess Rocco alias Päde

  • recht guet sägi jetz mal.. :P


    :scho: :scho: :ab: :ab: :ab:
    nei au wie du sauto immer positzionirt hesch...eifach geil :freude: wenn ich will sauto fötele chunt meischtens nur mischt use :< ....fötele mues erschtma glernt sie :prost: ...hesch eigenli no witeri veränderige vor oder lasch en jetzt erschtma so ?



    gz simon


  • :scho: :scho: :ab: :ab: :ab:
    nei au wie du sauto immer positzionirt hesch...eifach geil :freude: wenn ich will sauto fötele chunt meischtens nur mischt use :< ....fötele mues erschtma glernt sie :prost: ...hesch eigenli no witeri veränderige vor oder lasch en jetzt erschtma so ?
    gz simon


    ah so..hehe ja ..muesh halt immer chli luege..dases passt..vom hintergrund her..au wie dsunne ihnelüchtet etc.. (be wiess muemer au luege dases ned zfescht reflektiert etc)
    und de chli kreativ sie..vo wo das Fötelisch und so. :)


    mh im moment lahnen so... ish vieles gmacht.. bzw gnueg.. :)
    chunt aber sicher no de "R" Lenkrad ihne.. und glocht/gschlitzti Bremsschiebene.. :)


    Gruess Päde

  • Oder R wie Ranzkarre :frech:




    Nei Seich. Hammer Rocco häsch da. Wenn no d Nummereschild-Halter würsch wegneh wür ich en perfekt finde :)




    Gruss Sandysolo

    \n\n\nDieser Beitrag wurde bereits 428 mal editiert, zuletzt von >Sandysolo<: (Heute, 07:53)

  • Oder R wie Ranzkarre :frech:
    Nei Seich. Hammer Rocco häsch da. Wenn no d Nummereschild-Halter würsch wegneh wür ich en perfekt finde :)
    Gruss Sandysolo


    Ranzkarre... :ablach: :ablach:
    hehe... okeyokey.. :P


    smile.. mhh wegem Nummereschildhalter.. naja.. das belahni mal so.. :)
    aber ja jetz muesi no abkläre de woche..wegem Lenkrad.. chostet chli meh als zerst denkt ha.. 856SFr.. :u:
    ish mir no vor 1 Woche gseit worde 560 oder so.. smile.. naja.. :D