Felgendiebstahl

  • Hi Zusammen



    Seit meiner Anmeldung war ich zwar nicht aktiv am Forengeschehen beteiligt, habe nun aber doch etwas Kund zu tun...


    Als ich am Sonntag zurück nach Hause kahm, sah ich,
    dass in der Zwischenzeit die Felgen (Keskin KT-4 9x16) von meinem Corrado G60 geklaut worden sind...


    Als ich vorhin bei der Polizei war, wurde mir Hoffnung gemacht =)
    Ein Augenzeuge hat den Diebstahl beobachtet und dies zum Glück der Polizei gemeldet (leider erst am nächsten Tag, aber immerhin).


    Heute wurde ich mit diesen Infos empfangen und freute mich natürlich über die Umstände.


    Nun würde ich Euch gerne etwas Fragen.


    Kennt einer von Euch jemanden, der in Embrach einen 4-Türigen, Roten Seat besitzt?
    Es handelt sich vermutlich um einen Cordoba oder Toledo älteren Baujahres, andere 4-Türigen Limousinen von Seat sind mir nicht bekannt.


    Nach Auskunft des Augenzeugen, der seine präzisierte Aussage noch tätigen muss,
    war der "Täter" mit einem solchen Fahrzeug unterwegs und offensichtlich stammt dieser auch aus Embrach.


    Ich verstehe zwar nicht, was so schwer für die Polizei sein soll, ein einfaches Telefonat mit dem StvA zu führen um eine liste sämtlicher 4-Türigen Seathalter in Embrach zu erhalten, aber anscheinend ist es das.


    Falls jemand mir in diesem Bezug helfen kann, würde ich mich über eine PN oder Antwort auf den Post freuen - wenn's der Tipp ist, welcher zur Ergreifung dieses Bastards führt, ist das ein oder andere kühle Bier / Wunschgetränk garantiert ^^


    Grüsse


    Cedi

  • Isch das din Corrado wo bidä Ortsiifahrt Embrach vo Lufinge här uf Bachschtei schtaht? A dem bini geschtär grad no väbii gfahrä mit dä Fründin und han no dänkt das dä suscht doch Keskin drah gha hät. Han scho länger vämuätäd das das dinä isch.



    Ich weiss leider nüt vomnä Seat, weiss nur das än rotä Bora amäl z Embrach umäschtaht. Ischäs sicher dasäs än Seat gsi isch? Än Bora und än Toledo gsehnd ämal schnäll mal ählich us...

    Fahre niemals schneller als dein Schutzengel fliegen kann...

  • also dä roti bora gsehne eigentli au immer weni uf pfunge fahre, uf ä site stah naa berisha motorsport, aber en rote seat isch mer nani würckli uf gfalle in embrach aber ich lueg mal chli ume weni dur embrach fahre.


  • Isch das din Corrado wo bidä Ortsiifahrt Embrach vo Lufinge här uf Bachschtei schtaht?

    Yep, das isch mine... Sind aber ke Bachstei, die hend 4 Autopnöö drunder gleit - immerhin öppis ^^


    Alles e verzwickti komplizierti sach... Führerschii weg, auto abgmolde zum Mech bracht, absprach mit em mech das er em auto luegt und churz befori de lappe wieder hin de wage technisch top fit macht, also service usw. und denn setzt sich de Mech uf spanie ab - natürli sind sämtlichi guetachte & au de fahrzüguswis weg si -.-


    Naja usw usw. ^^


    Mir hed d'Polizischtin nume gseit gha, das de Augezüüg gseit hetti, es wär e 4 Türigi, Roti, Limousine gsi, en Seat.
    Aber ich han verhängt z'frööge ob's de Typ i de Nacht oder am Tag seh hend. Ha ebe bim "Spaziere" en Seat Cordoba gfunde, aber ich han e Rot / Grüen Sehschwächi also hani eifach mal es bild gmacht, das de polizischtin gschickt und ihre gseit cha ja nöd schade ^^

  • Schom mol d'Idee cho dasses de Mech sälber gsi isch?


    Ich mein absetze nach Spanie und Seat isch ja relativ naheliegend. Und wenn denn s'Gäld no vor sinere Hustüür lieht.... er würds ämel sicher chönne bruche wenn er eifach so abhaut.


    Mol fliessig Ricardo, gratis-inserate und Ebay nach dine Felge absueche. Wer weiss... wärsch ned de erscht wo sis klaute Zeugs günschtig zrugg chauft und vo de Versicherig voll kassiert... eh ... ich mein natürlich de Täter uf sonere Online-Plattform findet. (s erschtere isch sicher au scho vorcho :janu: )

  • De Mech isch's nöd gsi, de wird mit Haftbefehl gsuecht und isch bereits vor es paar Wuche abghaue ^^ Allerdings hett en andere d'Garage übernehm sölle/wölle was denn aber au nöd klappet het, joar.


    Aber de Bsitzer vom Grundstück het de Diebstahl au Azeiget, luschtigerwiis au hütt, paar stunde vor mir.


    Ich han zum Glück es 1A Alibi, s'Militär chan's bezüge ^^ Aber Ricardo/Ebay/Gratis-inserate & Plaza scho duregluegt, nix debi.

  • Scho truurig so Sache :nu:




    Aber ech wör au mal chli d Auge i de Auktionshüüser offe bhalte, wer weis, vellech DEJENIG so doof, und wott se verkaufe....WENN, "dini" Fälge wörsch gse, eifach doofi Froge stelle a Verkäufer wie: Biiblatt vorhande, werom de Verkauf u.s.w, wenn er den 2 dütigi Antworte wör gä, wör ech dFelgene mal persönlich bem "Verkäufer" go aluege...wer weis, wies de Pasci scho gseit het, wer ned s 1.mal.


    Evtl sogar chli i Umlaufbringe, as Keskin Felgene suechisch,,,,aber ned dini, sonder as wetsch Kaufe....vellech bechunsch ufsmal e Tipp vo eim, wo Dir seit: " weis eine de wott e Satz Verkaufe...."




    ( e Kolleg vo mir het so sini 19" BBS vomene BMW au weder gfunde....de "schlaui" Dieb het se no am nöchste Tag!!!! is Ricardo inedo....UND Ersch no eine usem gliiche Wohnort :kgw: )




    Und zu dire ussag, as scho gluegt hesch: immerwieder luege, vellech esch är schlau gnue und wartet paar Wuche oder so mit em Vekauf....






    P.s. hesch Zubehör i dire Versicherig drinne??? Kaufbeleg vo de Felge no ume?? de bechunsch se ja zahlt....emmerhin.






    aber Grundsätzlich: fend söttigi Diebstähl eifach nur zum :pu:




    Nebst em ärger und all dem Versicherigszügs und Azeige........


    D Felge chamer ja wieder ersetze wenn sie zahlt wärde.....






    Ech jedefalls dörft nie a sone "Aktion" anelaufe und s gseh as eine wott öppis abmontiere.... :nu:






    Grüessli Ändu

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges

  • @ S3: Toyo T1-R 215/40/ZR16



    @ Andreas K.: Min Corrado isch momentan nöd agmolde will min Führerschii sit Okt. 09 bis Okt. 10 im Gfrührfach vom StvA liegt ^^ Dementsprechend hanis auto au nüm versicheret, resp. versicherig "pausiert" bisi de Chegg wieder han.


    Für de Schade, also die abhandne cho felge & d'Bremsschiibene wo jetzt au en schlag hend (muen wohl mal abegdätscht si als er d'felge gmugget het) muen luut Polizei de Eigetümer vom Grund uf cho resp. dem sini Haftpflicht.


    s'guete isch da jetzte d'rechtsschutz, die übernimmt für mich de schrifteverkehr ^^

  • has gläse wäg dine fäuge, isch mega fies..


    hesch dr fahrzüguswis vom outo annulliert oder nur z nummero bim sva hinterleit? wüu wenns nur hinterleit hesch, louft d versicherig stillschwigend witer "sogenannts garagerisiko" nur isch dert bi de versicherige verschide, wie lang das no versicheret bisch.. normalerwis sis 6 oder 9 mönet. würd uf au fäu mau frage, frage choscht nüt, chöi nid meh wie nei säge...


    das dr z angere dr haftpflicht vom grundstückbsitzer zaut bezwifleni ehrlech gseit, die ussag vo de "häufer" isch chli komisch. aber söu am beschtä d rächtschutz luege wasi chöi use hole, isch sicher am schleuschte ;)