Tuning Days Cazis

  • i chume äuä glich, das söt härehoue, eifach mit dr kollegin und eim outo. chöme de vo chur mir übernachte dert, de müessemer am morge nid so früeh use :D

    jage nicht, was du nicht zähmen kannst! \n\n :dh: Audi for life :dh:

  • jo aber chur isch nöd so passend für die wo vom oberalp her chömed! drum wär bonaduz sicher e gueti variante! und zwiit fahre mitere kolone isch ee au en seich!
    i heet do was passend wo s sicher en groose platz het! wär kuul wemer üs döte treffe chönt:


    Kartbahn Bonaduz


    Download Anfahrtsplan - 123 kB
    www.event-kart.ch/files/anfahrtsplan.pdf


    Anfahrt:


    * Via Nationalstrasse A13 (San Bernardino-Route)
    * Autobahnausfahrt Bonaduz/Rhäzüns
    * Signalisation Event + Kart AG beachten


    Teilnehmer obiger Treffpunkt 9.30 Uhr :ablach:


    - G-sixtyTG GolfG60
    - DOMI_R32 4er R32

  • isch jez d abfahrtszit ärnst gmeint?? :D


    das wär no e überlegig wärt, due mi mit dr kollegin no churzschliesse, wärde aber äuä nur mit eim outo cho, mit ihrem fiat coupé....

    jage nicht, was du nicht zähmen kannst! \n\n :dh: Audi for life :dh:

  • Teilnehmer obiger Treffpunkt 9.30 Uhr :ablach:


    cha nid di ärnst si, da Start des Treffens: Ab 10.00 Uhr und vo dert us hesch nurno 10min de bisch ja no zfrüh


    Das isch also viel zfrüch für mi da ig 3.20h fahr ha wirdig sicher nid 9.30uhr derte si
    aber weder das weit. süsch würdig ender so 11.00uhr vorschla.

  • so wea uagseht bini au dete wenn de lader revidiert isch bis am SO.... han nu es paar kollege wo au gönd (hend abr eher originali autos, so grande punto abarth, evo 10 bizz gmacht etc...)


    isch sicher nu cool... wo weri vode innerschwiiz en treffpunkt???


    wie wers mitem burgerking in altdorf??? de chömmer über de oberalppass...!!! :h:

  • Iar müand eifach d usfahrt rothenbrunnen ne das isch nit schwirrig zum finda...


    Achh bi eu heissts jo über fascht gliich das isch jo viel schlimmer -Wil -kon..... :ablach:


    aber eil das soviel kömmend


    wird eh dr hammer....

    Wenn Schweine fliegen könnten, bräuchten Bullen keine Hubschrauber!

  • @ miniwindy
    I glaub da meinter ernscht :ablach: ouuu en FIAT :P


    okey i ha kollegin gfragt und si het gmeint mir fahre ca uf di 11i los, das längt lengstens.
    düemer jez dr träffpunkt glich la u eifach zit apasse? :ablach:
    und jaaaaaa, e fiat! aber so schlächt fingi ne nid, für teu mag er gwagt si, aber er isch schono heiss uf sini art :wh: mussu schaaaauen :P

    jage nicht, was du nicht zähmen kannst! \n\n :dh: Audi for life :dh:

  • ich wär am sonntig au debi.. das stat mal fesht! :)


    ich be ebefalls us de Innerschwiz und ha ja ca 1.30h det ahne.. s Treffe fangt am 10 ah hani glese.. also es macht ja nüt wemer am halbi 11i.. 11i det ish..
    also würi säge fahri ca 9ni ab.


    So mini frag a die wo gönd:


    Wer chunt alles vo minere gegend? oder wer fahr alles i de gegend "nöchi" dure? de chamer gnau en treffpunkt abmache!
    de 2.Treffpunkt chamer sich au mit de andere aschliessend den in Bonadu!
    da es nachher ja nöme all zu wiit ish, chömer den all mitenand den ihne fahre und all VW Audi Forum Autos det aschliese und nebenand wens gaht parkiere.


    also vom kt. zug usgseh wär nachem Hirzel nacher fascht nurno Autobahn bis det ane.


    selet die wo da vo dere gegend innerschwiz oder bern oder whatever mal säge wo dure sie würdet am beste fahre.
    de chamer am beste sich apasse und aluege wo treffe. :)

  • Jo kenne isch übertribe, aber viel coupè hets amig nöd a de tuningtreffe, und han nur mol es schwarz goldigs mit ere berner nummere gseh, wo anere Frau isch.... Wenn mr die paar sache berücksichtiget, chönnts nüme all zu viel sii ;)


    Isch etz das mit halbi 11i au i.O für eu?

  • mooin


    @4BoArDeR:
    uuh starch, ich hoffe din lader isch bis den fertig. de chumi grad mit üch.
    aber ich wot öpe einisch gah. burgerking isch en super idee. vo det hemer öpe 2 stund
    bis uf crazis. also ich wär defür das mer det spötistens am 8.30 abfahred...
    ich bin den gägesatz zu üch eifach chli untermotorisiert xD eegal.
    was meinsch?


    rocco86:
    altdorf wer au für dich chli nöcher ;) aber mir egal.



    ich dänke meh splitted üs ja eh am beste. mir aber au das egal =)


    greez gabriel

    Rekordhalter bei Spritmonitor.de\nVolkswagen - Golf Cabrio 1.8 Classic-Line



  • also min lader mag ned nache... de hed nu bis nechscht wuche... :nu:


    jänu abr ich han es anders auto isch halt en mitsubishi!! äähhh.. und so fast&furious style gmacht... abr da mer de verchaufid stellne grad ufe!!! :D
    da das halt ken VW isch, fahri halt mit de andere auto ufe... mer gseht sich demfal in cazis....


    guet etz ja denke am halbi nüni losfahre??? wer doch genial... schnell en teilnehmerliste und denn laufft die sach...


    ABFAHRT BURGERKING ALTDORF 08:30


    debii:


    Gabriel