S3 ABT Sportback 2011 Phantomschwarz

  • Hallo zeme...


    Han mal wölle afigs es paar Bilder zeige vu mim neue Auto wo ich jetzt endlich sit 4 täg han ... leider macht mr s Wetter grad richtig en strich dur d Rächnig :(
    Aber was sölls ich han mal denkt, besser verregnetti schlechti Bilder als gar kei Bilder ;) ... Ich hoffe mal, dass i nach de S3-Tour chli schöneri Bilder präsentiere chan, wo ich denn au chli Details vum Auto fötele will.


    S Auto isch de Hammer und bietet eigentlich alles was Audi's Katalog so uflischtet, me darf säge vollustattig )))
    Süscht hani ehm grad no d Diffusor und d Lippe mattschwarz gmacht, Audi Logo Mattschwarz und hinde alles weg.
    Dür Tiptronic und em ABT Tuning gods schön konstant vörsi ;)


    Bis bessere Bilder kommen, guckst du ....













  • danke schön :w:


    jo uf dene bilder chundr au ned so super übere, zeig ne de gärn live am treffe ;)
    aber vu de höchi här, chani nid wörkli no was mache, d' hinderräder chöme je nach bodewelle scho a... isch aber bim vorherige s3 scho gsi.

  • Ben ja ned wörkli A3/S3 begeisteret....aber DIE Modellreihe esch scho Hammer!!



    Also ech bemer je länger wie meh ech studiere ou sicher, as wenn mine mal "sött abligge" ou so öppis id Garage chunt :) ...Form und Optik esch sehr edel, sportlich und einzigartig.....GENAU min Gschmack eigetli..




    Die 2.0l TFSI Motore sind haut ou ganz öppis leckeres....Potential zum öppis dran mache lade eifach grad ii :D





    Muen mer Neid- Los säge: Hammer S3!!




    Gruess Andreas

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges

  • Zitat

    , ich stuhn jo, dass Du rein uf dene qualitativ schlechte Bilder all di eigeheite des 11er modells gsehsch :w:


    muen ned mal weg schlechter quali sii vo de Pics....weisch, ech be so Audi Agfrässe, das ech mir praktisch vo jedem Modell d Carosserie und Details seeeeeeehr guet aluege und au studiere/vergliiche...somit gsehn ech vellech Details vo Afang a, wo anderi garned Aneluege ;) ...




    Bsunders a däm Modell gfallt mer d Schnautze mit de Schiiwerfer...klari Konture, markanti Linie...dezents Frontlippli ir mitti....was wott mer meh :)


    Und s Füdle mit dene Rücklüchte esch au eifach :sch:




    Kurzum: ech gseh vell, hehe....




    WAS ech etz no wör mache, wenn DAS Auto be mir wör stoh: s ABT und S-3 Logo im Grill wegnä, da ja au de Singleframe Rame und Ring in schwarz hesch....


    esch haut bitzli e optischi Ablenkig, wenn links und rechts vo de Ringli gliich no so öppis in Chrom blitzeret... ;)




    S3 Logo usklicke, es 2. Logo organisiere ---> Clip`s hinde wegschniede, und den die uf d Vordersitz anemache/chläbe ( so i höchi vo de Schulterblätter, zwüsche de Hoseträgergurt Füehrige) de hesch es "Eignigs S3 Finish" uf de Geile Schalesitz.




    ech ha das be mine mit chliine Audi Ring Emblem gmacht.




    Gruess Ändu

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges

  • danke vielmals :w:


    Andreas: das mit de zwe logos vore hani ebe au scho dänkt, evtl. au s abt eifach ebefalls schwarz sprütze, aber da überlegg mr no bitzli ;)
    das mit de sitz hani ned ganz gschnallet :u: ... vellecht chasch mr es pic vu dine mache? wär super.


    @flyer: sunshine pics chöme, versproche :)

  • Zitat

    das mit de sitz hani ned ganz gschnallet :u:


    eifach d S3 Logo uf e Sitz chläbe. Plumb gseit.


    Muesch nr hinde dene Logos die Klipps wegschniede as wie e plakette hesch. den die uf e sitz chlebe wos dir gfallt

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges

  • muen jetzt halt auna min senf dezue gä,


    wunderschöne wage
    s'einzige was mich persönlich chli stört isch s'DSG, logisch ischs geil vorallem bim ue schalte.
    Aber teilwiis heds zimlich komischi schaltpünkt, mini meinig ^^


    schöne abig :prost:

  • muen jetzt halt auna min senf dezue gä,


    wunderschöne wage
    s'einzige was mich persönlich chli stört isch s'DSG, logisch ischs geil vorallem bim ue schalte.
    Aber teilwiis heds zimlich komischi schaltpünkt, mini meinig ^^


    schöne abig :prost:


    danke schön.


    ehhm bis mr ned bös, aber für das hanich doch tip tronic??? das schaltet wenn ichs am lenkrad drücke und zwar uf d'milisekunde :u:
    ich ha jo vorher en handgschaltete gha ... do hesch kei brot gäge s-tronic, well du chasch so schell und stufelos schalte.


    also, nid bös nä, aber ich denke das isch nid richtig, was du seisch :w:

  • Ohja.... SOOOOOOOOOO Schnell chasch mit emene Handgschaltete garned schalte, und vorallem ned so "perfekt" , as amene Tip-tronic derfochunsch.



    Vorallem fend ech bem Tip Tronic no Geil, as er schön Zwüschegas macht bem abeschalte :D



    Also Azug bem Afahre hesch met emene Tiptronic be wittem de besser, als wenn selber umerüehrsch.



    Fahre selber ja au e Handgschaltete,,,,,aber geg ene T-Tronic, gsesch schnell mal alt us.



    Gruess Ändu

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges


  • s einzige wo ich noni ganz schnalle, isch de kick-down!
    also ich ha s gfühl es esch gsiider selber abe z schalte als de kickdown z verwende. bis de schaltet gods scho chli lang ned?
    also es god mr jetz vor allem wenn d situatione es erzwinge s beschte us de performance z hole. hesch du en tipp?

  • Sali KTS.....Auso ech ha bes etz 3 Fahrzüüg mit " Tip Tronic" gfahre...( als Ersatzwage wärend meist 2-3 Täg)


    e VW Golf 6, e Seat Exeo, und mal e Honda Civic tdi mit Schaltwippe und Sporttronic.....




    Be allne Fahrzüüg hani schnell gmerkt, as wenn i dem Modus fahrsch wo mit de Schaltwippe schaltisch oder au s Getriebe selber losch lo Schalte, sehrsehr flott beschleunige chasch, wo mer ebe mit emene Handgschaltete ( wenn au nur minimsti Sekunde Bruchteili) verlüürsch...das sind aber genau die Moment, wos der Vorchunt, as e Tiptronic Abgoht wie Sau...... Also wott ned befürworte as mer uf normale Strosse innert 0,03sek.mues schalte chönne wie e F1 Chare.....


    Das mit em Kickdown: am beste hani das bem Golf gspührt....


    Da ja praktisch alli "elektronischi" Gasanahm hend, eschs au ned verwunderlich, wenn e gwüssi verzögerig merksch, wenns Gaspedal voll döredrücksch.


    Be "alte" Outo hesch Abdrückt, und de Schub isch grad brachial cho. das gspürsch be de elektrogas nöm so...well ja d elektrik selber ufestüüret.




    Item: wie au be mim Handgschaltet Quattro hani chli müesse umdenke und "neu lehre"* Gas gä:


    S Gaspedal eher dezent afo drücke, bes merksch as de Lader afot vo Zieh....den Kickdown, und wirsch merke, de Schub chunt :D


    esch chli es Pröble wies be dim esch, aber ech chamer vorstelle wenn ech etz mal di s3 wör fahre und Du sitzisch nebedra, de wörsch stuune....


    Üebsch mal chli und duesch mal uspröble wie de S sich verhaltet wenn diversi Gasstellige und Kickdowns machsch.


    Aber im grosse und ganze hani gmerkt, as die "Kickdowns" garnöm nötig si....mit der richtige duurezahl und em IIsetze vom Lader, i verbindig mit Tiptronic= :sch: .........er zieht so schön ufe, as ufsmal garke Kickdown me wosch, hehe




    esch alles chli kompliziert zum erkläre, aber hoff verstosch einigermasse was ech meine.....


    No nebebii betont: wott do ned animiere as mer duurend mit "Kickdown" umefahrt und pröblet ;) Kickdown bruuchts ja eigetlich meist eh nur uf Autobahn wenn mal wosch vor rechte spuhr uf die Linki wechsle, as niemer mues abebremse, bes dine uf Gschwindigkeit brocht hesch X( ...was ech aber be Dim S3 schweeeeeer bezwiefle, as das ned fertig bringsch :D



    Gruess Ändu

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges