Illegales Autorennen

  • aber es haupt problem isch nöd nur das mer kei rennstrecki händ,
    sondern wenn mer eini hettet würdet die deppe sich das nöd leiste chöne, und würdet wahrschinlich glich uf de strasse gege nand fahre, oder besser gseit wenn er mal es 4tel meile uf de strecki gunne hätt, wett nöd wüsse was so eine ufem heiweg macht????, denke nöd das alli deswege vernünftig werded. Gas geh isch hald nonig Autofahre, die einte lehrets die andere nie!

  • Zitat

    Original von Turbo Golf
    aber es haupt problem isch nöd nur das mer kei rennstrecki händ,
    sondern wenn mer eini hettet würdet die deppe sich das nöd leiste chöne, und würdet wahrschinlich glich uf de strasse gege nand fahre, oder besser gseit wenn er mal es 4tel meile uf de strecki gunne hätt, wett nöd wüsse was so eine ufem heiweg macht????, denke nöd das alli deswege vernünftig werded. Gas geh isch hald nonig Autofahre, die einte lehrets die andere nie!


    Mal e anderi frag.
    I ha das no vo früeier i erinnerig woni ds circuit Ligniere no bi 100 runde renne gfahre.


    Magsch du würklich nachere Stund bolze geng no uf d Strass ga brönne?


    I bi albe so öpis vo kaput gsi,u gottefroh, wemi nid no hät so wit müesse hei fahre.

  • Zitat

    Original von Turbo Golf
    aber es haupt problem isch nöd nur das mer kei rennstrecki händ,
    sondern wenn mer eini hettet würdet die deppe sich das nöd leiste chöne, und würdet wahrschinlich glich uf de strasse gege nand fahre, oder besser gseit wenn er mal es 4tel meile uf de strecki gunne hätt, wett nöd wüsse was so eine ufem heiweg macht????, denke nöd das alli deswege vernünftig werded. Gas geh isch hald nonig Autofahre, die einte lehrets die andere nie!


    denk ich auch. Ausserdem entstehen solche Rennen oft auch spontan, wenn sich einer von nem andern auf der Strasse provoziert fühlt. Dann müssen gewisse Herr (whs auch Damen) halt zeigen wer das bessere Auto hat. Die Folgen davon kennen wir auch...

    Effizienz braucht Leistung\r\n\r\n1.4 TSI - Kinderarbeit unter der Motorhaube :h:

  • @Mr.Turbo du häsch so was vo recht!
    bin amigs mega froh chani de hobel uflade und gmüetlich mitem hängergspann mit 90 hei fahre.
    aber aber ebe ich säge ja die einte händs ebe im griff!
    aber ich fahre au nöd wie en idiot wenni nöd uf de strecki gsih bin.
    ich weiss was ich chan und muesses dene pipis uf de strass nöd bewiese! au wens provozieret lächle und überhole lah!! :D

  • Zitat

    Original von Turbo Golf
    @Mr.Turbo du häsch so was vo recht!
    bin amigs mega froh chani de hobel uflade und gmüetlich mitem hängergspann mit 90 hei fahre.
    aber aber ebe ich säge ja die einte händs ebe im griff!
    aber ich fahre au nöd wie en idiot wenni nöd uf de strecki gsih bin.
    ich weiss was ich chan und muesses dene pipis uf de strass nöd bewiese! au wens provozieret lächle und überhole lah!! :D


    Mier wüsse, dasmer e lenge hei :D
    Mier müessene aber nid überal zeige :aln:

  • auso, es isch eso. nacht 10rundine grüne hölle, bi ig ou nüm so am rase. aber ig rase ou süsch nie, me aus 140 gits bi mir eifach nid, das isch gsez .
    und drängle tüemer ou nid. und wen mir eine dränglet, brämsi uf höchi vomene lastwage ab.
    denne gits no es paar anderi sache:
    -i die richtig luege wome fahrt
    -nüüt fixiere
    -nid telefoniere
    -nid grössele
    -nid miter frau umeturtle-nid mit der frau umemache
    -nid frässe
    -zersch blinke, denne brämse
    -zersch luege wem me vor d frässe fahrt, weme überholt
    -und me mues wüsse, wen me d musig lieber abtellt, will si eim am dänke hinderet.




    i bi bis jezt eigendlech nid am uufpasse gsii, was ig mache, sondern was die andere mache.


    und nei, i bi nid grunsäzlech dervo überzügt, das nume ig cha fahre, s git mereri wo ig dene es komplimänt mache wie die fahre.
    wome gseht, wie dänkt und luegt und heblät.



    :wh:


    i möcht eifach gärn säuber ine boum fahre und nid ine boum gfahre wärde...

  • jo scho mr.turbo da hesch ja scho rächt iz düe d medie das ganze widr ufbousche abr wenn öpper nid weiss wie si charre mit 200 reagiert de weisers mit emne turbo drin erst rächt nid

  • jo so sacha öffnen einem d Auga wider. wievielmol fahr i mit 160 hei (schu in dr nacht wenns kei verkehr het) ma denkt hald immer "jojo miar passiart das schu nida, aber wenni da viideo agugga und gsen wias d golf überschlot kriagi ga weichi knüü...

    Wenn Schweine fliegen könnten, bräuchten Bullen keine Hubschrauber!

  • ja es isch ebe schneller passiert als mer dänkt. und vorallem wenns di ime 2er golf verrüert met 160 sache hesch ned so vell chance, dört weder uszstiege, wie wennt metemene merz underwegs besch. muess mer ebe au bedänke.