Habe ein grosses Problemm Golf 3 verbraucht viel zu viel kühlwasser

  • Guäte Obig Zämä


    i han folgendes Problem min Golf 3 verbrucht viel z viel kühlwasser das heisst. ich han dä usglichsbälter ganz gfült also bis zum MaX.
    und nur 3 täg spöter isch nüt me im usglichsbälter dine, aber i han nur 1 liter müsse nolärä den isch es wider bim MAX, i han scho de dick schluch wo zum motor und de tün wo au zum motor go usgwächslet aber i gse nirgends tropfe und es het au kei wasser am Bode, i hoffe nur das es ned ZKD isch.


    danke jetzt scho für euri Antworte

  • Hey


    Also, wenn du kei Wasserustrittstelle (tröpfli oder so) gsesch, denn isches zu 99% d ZKD... Tuet mer leid für die schlächt Nachricht, aber äbe......





    Grüessli us de Zentralschwyz

  • machsch mal d front ab und luagsch mal ob da chüaler no ok isch , aber au inna luaga bim lüfter
    und suscht mal ab id werkstatt und abdrücka lah da söttisch s wasser im zilinder gsee wenns ZKD isch
    gruss Vr6Boy

    Montage und Einkauf von Kabelschuhen bis 300mm2 melden per PN

  • jo ich luege morn mol. öb ich würklich niergends wasser gse. und stimmt das wen mor dä Deckel vom usglichbehälter ufmacht und s auto laufe loht und es usem behälter usebluberet den isch es ZKD?

    • Offizieller Beitrag

    timmt das wen mor dä Deckel vom usglichbehälter ufmacht und s auto laufe loht und es usem behälter usebluberet den isch es ZKD?


    Die Wahrscheinlichkeit das die Kopfdichtung hin ist, ist in dem Falle sehr hoch. Beim Entlüften des Kühlsystems kanns aber auch zum Blubbern kommen. Kontrollier mal den Kühler auf Dichtheit und dann siehst Du weiter. Wenn der dicht ist muss halt der Kopf runter.



    Gruss Markus

  • noch dinere beschriebig isches ziemli sicher en interne verluscht. da heisst kopf, kopfdichtig oder im block selber. wil wend sovil wasser verlürsch würsch sicher öppis gseh saiche... es git sogenannti CO schnüfler, da isch sone flüssigkeit wo sich verfärbt wens CO sprich abgas im kühlsystem het. würi mol teschte loh inere garage. gruess simi

  • aso mir machet das schnell gratis, und schuscht chostets sicherlich nid alli welt.
    falls dZKD kabutt isch würer auna extrem wiisrauch ha usem uspuff usse. isch das bi dim au de fall?


    mfg fäbi


    sry weni so blöd froge aber was isch en nart das abdrucke was machet die den gnau?


    und das wegem wisserauch, isch no chli schwirig im Winter oder gits irgend en trick das mor das au im winter kan prüäfä?

  • noch dinere beschriebig isches ziemli sicher en interne verluscht. da heisst kopf, kopfdichtig oder im block selber. wil wend sovil wasser verlürsch würsch sicher öppis gseh saiche... es git sogenannti CO schnüfler, da isch sone flüssigkeit wo sich verfärbt wens CO sprich abgas im kühlsystem het. würi mol teschte loh inere garage. gruess simi


    het das jedi garage oder chamer das au irgendwo kaufe?


  • sry weni so blöd froge aber was isch en nart das abdrucke was machet die den gnau?



    also mer git eifach ca. 1 - 1,5 bar ufs ganze chüehlsystem, und de druck söter eigentlich zimlich genau phalte ansonste weisch er het en verlust. isch aber eigentlich nur e gueti prüefig bimne sichtbare verlust. und wendu kein sichtbare verlust hesch, muesch nit lang überlege denn muesses entweder ZKD si oder en riss im block. de riss findsch nur sehr schwer use zum bispiel mitere kompressionsprüefig. aber ich wür grad dkopfdichtig mache, isch zu 99% die wend kein sichtbare verlust hesch.


    hesch den au wiisrauch usem uspuff? (nid nur bi kaltstart, sondern au betriebswarm)

    • Offizieller Beitrag

    het das jedi garage oder chamer das au irgendwo kaufe?


    Im Prinzip kann das jede halbwegs gute Garage machen. Kaufen kann man das sicher auch (irgendwo her müssen es die Garagen ja auch haben). Frag dazu einfach mal bei der Technomag oder beim Derendinger nach. Allerdings würde ich an deiner Stelle einen Profi ran lassen.



    Gruss Markus

  • also mer git eifach ca. 1 - 1,5 bar ufs ganze chüehlsystem, und de druck söter eigentlich zimlich genau phalte ansonste weisch er het en verlust. isch aber eigentlich nur e gueti prüefig bimne sichtbare verlust. und wendu kein sichtbare verlust hesch, muesch nit lang überlege denn muesses entweder ZKD si oder en riss im block. de riss findsch nur sehr schwer use zum bispiel mitere kompressionsprüefig. aber ich wür grad dkopfdichtig mache, isch zu 99% die wend kein sichtbare verlust hesch.


    hesch den au wiisrauch usem uspuff? (nid nur bi kaltstart, sondern au betriebswarm)

    Danke für dini infos, i hoffe das chunt ned so tür bi minere garage, was kostet das echt maximal?


    i lueg mol morn öbd Wisse rauch git, aber was heisst das enart wens wisse rauch git?

  • Im Prinzip kann das jede halbwegs gute Garage machen. Kaufen kann man das sicher auch (irgendwo her müssen es die Garagen ja auch haben). Frag dazu einfach mal bei der Technomag oder beim Derendinger nach. Allerdings würde ich an deiner Stelle einen Profi ran lassen.



    Gruss Markus


    Im Prinzip kann das jede halbwegs gute Garage machen. Kaufen kann man das sicher auch (irgendwo her müssen es die Garagen ja auch haben). Frag dazu einfach mal bei der Technomag oder beim Derendinger nach. Allerdings würde ich an deiner Stelle einen Profi ran lassen.



    Gruss Markus


    jo den goni glaubs lieber it garage go mache mit dem co nochwis züg

  • De wiss Rauch esch es Zäiche, dass Wasser verbrönnt/ verdunschtet werd. Gang ufd Autobahn, höchschti Gang ine und Vollgas- unter Lascht merksches am Beschtä!

    Gott sprach zu Moses: "kupplä bim Schaltä susch chrosät`s!" Doch Moses fand das Pedal nicht, er nannte dies dann "Powershift" :P\n

  • Jetzt hetsich ja dini frag beantwortet =)


    eventuell fangt de motor auna ah stottere wenner extrem viel wasser verbrenn, prüefes mal wie de RS93 schriebt. und gisch wieder bscheid.
    mfg
    ps: nix zu danke für d'info. für das hemer ja s'forum

  • sös chunsch mol zu mer uf sg id werkstatt den lueget mer das ganze mol a...

    Wer später bremst, fährt länger schnell!!!\n\nVW Golf VR6 Syncro --> Spassmobil \nVW Passat G60 Syncro -->Alltagshure