miniwindy`s S4

  • So, i gloub langsam wirds zit das i mis Baby da inne ou mau due vorsteue....
    Wie paari wüsse isch er sitem Friti retour vom Foliere u het jez gloub einiges höchere widererkennigswärt aus vorhär :D


    i hane eigetlech scho mit de meiste feautures kauft, und ha mi jez drzue entschide d Komplettfolierig in Matt wiiss z mache und ha bir glägeheit no e oettinger-front la verpflanze.
    druff / drunder isch no folgendes:
    - 19" Tomason Fälge (summer, wärde ufbereitet u ev. no neu lackiert)
    - Milltek Abgasanlage


    süsch hani de S4 eigetlech rächt "original" gla, i finde das auto löst bi mir scho so gnue emotione uus :)
    aber ou i bi spetischtens jez immer wider chli drann mit chline details....


    Idee für später und Shooting-Föteli vom "neue" Audi folge sobald s Wätter besser wird ;)


    Freue mi uf öii meinige!

    Gross...

    Gross...

    Gross...

    Gross...

    jage nicht, was du nicht zähmen kannst! \n\n :dh: Audi for life :dh:

  • Die Bilder mached gwunderig wies denn live usgseht. Würkt uf em Foti ämel scho mol schön. :dh:


    Chas sii dass die Front ned grad so super passgnau gsi isch (Sprützdüse, Spaltmass)? Bin sid mine Zuebhör-Stosstange-Erfahrige ebe chli es "brennts Chind" :v:
    Aber villicht gsehts au nume ufem Fötteli so us oder ich bin eifach vieeel z'pingelig :h:


    Uf jede Fall findis vieeel schöner als wenns matt-schwarz gmacht hettisch... gratuliere :dh: :dh:

    • Offizieller Beitrag

    Weiss passt einfach Auf diesen Audi's! Wie siehts denn mit den Türfalzen aus?


    Pasci
    Ja, die Oettinger-Front ist nicht sehr passgenau. habe ich vor Jahren schon an einem anderen A4 8E gesehen. Scheint ein generelles Übel zu sein. Die Abt-Schürzen am A4 meiner Frau passen auch mehr schlecht als recht.



    Gruss Markus

  • danke für eui Meinige :)


    Pasci
    hehe danke dir! hesch aber rächt, das hei die Oettinger-Stossstange offebar so a sich... bim montiere heisi offebar mau e rundi müesse würge u hie u dert chli öpis abschliiffe dases immerhin so passt het ^^ aber me het s beste drus gmacht.. i bi ou sehr heiku, aber was wotti... chlini schönheitsfähler maches ja ersch interessant.. :u: :D


    ZUM
    inklusive Türfälz. mache de mau no es Föteli, aber i bi rächt zfride... da heter würklech super arbeit gleistet, hätti nid erwartet dass das dert so guet usechunt....
    klar hets hie u da schnittstelle wüu haut türfäuz sehr schwirig si zum mache, aber er hets würklech guet glöst.

    jage nicht, was du nicht zähmen kannst! \n\n :dh: Audi for life :dh:

  • Jah doch, das laht sech la Gsieh! Aber Front esch au ned so min Fall.


    Es geils Gschoss aber uf jedä Fau! :dh:

    Gott sprach zu Moses: "kupplä bim Schaltä susch chrosät`s!" Doch Moses fand das Pedal nicht, er nannte dies dann "Powershift" :P\n

  • Danke nomau für die positive Feedbacks! :)


    Dass d Front nid jedem cha gfaue isch klar, aber da drüber machi mir jez nid würk e chopf, mir gfauter so wahnsinnig guet 8)


    in Schmerikon hani ne la mache... isch e guete cheib aber mängisch hani z gfüeu mueschim chli i arsch schutte daser mau chli fürschi macht... :zunge:

    jage nicht, was du nicht zähmen kannst! \n\n :dh: Audi for life :dh: