Hallo erstmal :-)

  • Hallo Gemeinde, wollte mich mal kurz vorstellen, bin 32 komme aus dem Aargau und hoffe bald zur S6 Gemeinde zu gehören :)


    Mit 32 sollte man ja langsam anfangen mit Reisen statt Rasen ;)
    Spass bei Seite, hab da ein tolles Angebot gesehen und wäre froh, wenn der eine oder andere hier mal seinen senf abgibt zu dem Schätzchen :)


    hier mal die daten:



    Inverkehrssetzung: 3 / 1996, 248'000 km 1.Hand Nichtraucher Wagen, von älterem Herrn gefahren und sehr gepflegt und wird vor Verkauf frisch gepfrüft letzte MFK war 30.08.2010
    8 Fach Bereift mit 8 Felgen. Langstrecken Fahrzeug! VOLLAUSSTATTUNG der Preis ist 5998 chf


    normalerweise halte ich nicht viel von "solchen Kiste" aber von den Daten klingt dieser S6 ganz interessant für mich,
    Jetzt mal allgemein gefragt, gibt es eurer meinung nach denn überhaupt einen S6 zu diesem Preis, der noch so vernünftig ist das man zumindest das erste Jahr ohne grosse Rep. durch kommt ?



    Grüsse
    Informix

  • Salüü und au vo mir härzlech willkomme!


    Das Agebot dönt natürli super! Langstrecke esch emmer guet, ältere herr und us Erschter Hand esch au ned fausch!
    Aber das Auto hed haut scho rächt vell Kilometer...


    Würd halt glich mol is Serviceheft luege, öb emmer alles gmacht worde esch (Zuesatzarbete) öb er ned vell Öl duet verlüüre etc. Was velecht au ke Söich wär, luege öb de Service vonere guete Bude gmacht worde esch, secher ufd Marke spezialisiert ond original Teili verwändet hed!
    Wennd ohni grossi Repearature wetsch uscho, muesch en guet aluege, vorallem so Glänk ond Lager...


    Verschleissmaterial zwengend prüeffe: Zahnrieme, Kupplig (Wenns en Handschalter esch), Brämse etc.
    Oder au Wartigs mässig no spazig hesch: Service, Abgastescht, Brämsflüssigkeitswächsel ond so wieter


    Vell Schpass, wenn dech de für de S6 entscheide duesch!


    Gruess Remo :)

    Gott sprach zu Moses: "kupplä bim Schaltä susch chrosät`s!" Doch Moses fand das Pedal nicht, er nannte dies dann "Powershift" :P\n

  • Wow,geht ja ungewöhnlich schnell hier mit Antworten :) freut mich


    danke remo für deine ratschläge,werd ich mich dran halten,hab auch schon ne Kaufberatung gefunden im Netz für einen S6,was man genauer betrachten soll etc, weiss nicht ob man hier links posten darf?
    he ich hab grad gesehen das du ja mehr oder weniger vis a vis von mir wohnst... auf der anderen Seeseite :) könnte man ja mal ein :prost: zusammen trinken...


    zum Auto noch was, er wird von einer VW und AUDI Werstatt verkauft, was ich auch noch als grosses Plus sehe.
    Es ist ein Automat, aber da die Getriebe ja von ZF sind mach ich mir um dieses weniger Sorgen.
    Wie ist das hier mit der MFK Prüfung,komme ursprünglich aus Deutschland,wo das mittlerweile ja so ne Sache ist mit der Prüfung, nen TÜV Stempel bekommt man ja *dank ivan:-) SPASS* ja an jeder Ecke. Was wird denn hier genau gerüft? Ich meine, wenn er ja vor dem Verkauf noch frisch vorgeführt wird, dann sollte ja tech. soweit alles i.O. sein oder?


    Grüsse

  • Hallo!
    Herzlich willkommen und viel Spass bei uns im Forum!
    Rs93 hat schon viel aufgelistet was ins Geld gehen kann. Betriebskosten sind sicher auch nicht so günstig (z.B. Benzin, Versicherung, Steuern), hast du dich da schon schlau gemacht?

  • Wo wohnsch denn gnau?
    Jo wäisch, alli wo freud a de VAG- Marke hend send halt grundsätzlich achli schnäuer als de Räscht :)
    Links send doch emmer en gueti ergänzig...!


    Wenn de "Wage" no vorgfüert werd setts, wie du seisch, technisch gseh guet usgseh, aber uf de MFK gsänds äbe paar Sache wo wechtig send ned, aber dere wo ned wechtig send defür umso besser *rolleyes"!
    Probefahrt esch vo minere Sicht här sälbstverständlich, denn erfahrsch no chli meh öber s Verhalte vo Getriebe ond Motor, was au no wechtig esch.


    Grundsätzlich esch ond bliib das Agebot attraktiv, erscht rächt, wenn er denn ab MFK esch!
    D`Entscheidig liit aber ganz elei bi der...


    Gruess, Remo

    Gott sprach zu Moses: "kupplä bim Schaltä susch chrosät`s!" Doch Moses fand das Pedal nicht, er nannte dies dann "Powershift" :P\n

  • hoi RS4 Driver, ja ich denk über die Betrieskosten sollte man sich als erstes seine Gedanken machen, was viele ja anscheinend nicht tun oder sich die realtität verdrängen,weiss ned bin kein psycho :)
    ich hab mir schon meine Gedanken gemacht über die Kosten, aber da ich nur etwa 10-12 TKM im jahr fahr,hällt sich das alles ja im Überschaubaren. Ich wollte schon immer einen S6 nur ging es bisher aus genau diesen Gründen nie,weil ich 150km am Tag zur arbeit fuhr,aber jetzt ginge es und bevor die "Umweltaktivisten" :) ganz durchdrehen und einem "normal sterblichen" das fahren von solchen Autos schlichtweg zu etwas unbezahlbaren machen, will ich diese "Wildsau" gefahren haben :D


    Rs93 ich bi vo seengen, hoff ich mein das richtige Michelsamt :)


    hier mal der eine Link zur Kaufberatung : http://www.derplus.com/content/view/33/57/
    und hier der von dem S6 :
    http://www.autoscout24.ch/AS24…tal%3d1655&page=13&row=11
    aber nicht selber kaufen X( :zunge:

  • Doch doch, meinsch s`rechtige Michelsamt, uf der andere Siite vom Hallwilersee ;)


    Zom Automat chani ned vöu säge, aber in letschter Ziit hemmer eigentli nor metem DSG chli Problem.


    Esch denn das es Multitronic? Bi dennä hämmer auscho mou chli Lämpe gha...

    Gott sprach zu Moses: "kupplä bim Schaltä susch chrosät`s!" Doch Moses fand das Pedal nicht, er nannte dies dann "Powershift" :P\n

  • Zitat

    1. Gab's die damals noch gar nicht


    Has no vermuetet, aber esch haut vor derä Ziit gsi, won ech mech id Autos verlueget ha ;) weder mou en Bestötigong, dass mer emmer cha derzue lehrnä 8)


    Wiä gsäit, schlussendli muesch halt säuber wösse, was der do chauffsch! :u:


    Gruess, Remo

    Gott sprach zu Moses: "kupplä bim Schaltä susch chrosät`s!" Doch Moses fand das Pedal nicht, er nannte dies dann "Powershift" :P\n

  • hallo und herzlich welkommen, auso i schaffe uf vw und audi und säge der ganz erlech e automat met so vell kilometer hebet der zo 80% nöm lang, chasch aber automate zum automate meier bringe be de meiste wo mer bes jetzt brocht hend chunsch uf rep köste vo ca. 3000-4000fr und de hesch nur garantie uf dene teili wo se ersetzt hend und uf dere arbeit aber nid ufem ganze getriebe, und was sones s6 getriebe im ustusch kostet wotsch gar nid wösse!
    wörd no chli ome luege, osser es esch natürlech schomol öpis am automat repariert worde!
    mfg nik

  • Au Willkomme im VAF.


    und die S6 sind ja d witerentwicklig vom S4 und zum Teil sinds ja rächt Standfescht. D Frag isch natürli immer


    wie die Vorbsitzer umgange sind demit. AU was alles scho Revidiert worde isch.Gseh da Fäll ,wo i em Servicebuech


    gar nüt Glaube wänni die Auto zerlege denn gsehsch erscht wirkli DRI und au Dure. :w: