Auspuff ausbrennen

  • Salli zäme


    Ha jo ä Golf 4 2.8 V6 mit dr originale Uspuffalag.
    Grundsätzlech isch dr Ton jo super aber eifach z lisli. :(
    I hätt iz dr Topf ufgschnitte und ä teu vo dr Dämmwatte usegno.
    Gester het mir iz ä kolleg gseit, er het bi sim Golf 3 Gti eifach 1l Disel i Uspuff glärt und z outo solang lo loufä biser nümm fest rouchnet het.
    Zwäck: mitem Disel d Watte vrbrönne dasmene nid mues ufschnide...


    iz mini Frog: 1. Funktioniert das?, 2. Facklet do nid grad dr ganz chare ab? :spi: , 3. Het öpper erfahrig mit dämm


    Thx für d Antworte
    Gruss Tom

  • Chasch au mal mit Wasser probiärä. Das heisst: Heiss fahre, Wasser ine, wieder go fahre, wieder wasser ine, usw, usw.... Das isch sicher weniger gfährlich als Diesel. Han au scho ghört, dass des glich mit Bremsflüssigkeit gmacht worde isch. Han aber det kei erfahrig und die grüänä hend det no weniger freud :D

  • Ich frage mich warum du de Topf ufmachsch und nur en Teil vode Matte usenimsch? Wend willsch daser lüter wird hetisch alles müesse usene.
    Ich wür au abrahte vo dem Zügs, wend en schöne Klan willsch den kaufschder en Ahlag, usserdem wird de Topf sowiso mitde KM usbrennt.


    MfG

  • Vergiss sowas. Du ruinierst Dir die Anlage für Nix!
    Diesel stinkt wie blöd, wird wohl ewig stinken.
    Heiss Fahren und dann Wasser rein ist ja wohl das unüberlegteste was mann machen kann. Ein Kumpel hat das andauernd gemacht, weils dann für ein paar Sekunden richtig kernig klingt. Allerdings hatte er dann Risse in der Auspuffanlage, da das kalte Wasser halt Spannungen erzeugt und die Anlage hin gemacht hat. Ein bleibender guter Klang hast Du davon sowiso nicht... oder erst dann, wenn Dir die Auspuffanlage komplett wegrostet wegen der Feuchtigkeit ;)


    Ein Topf aufschneiden und Dämmzeugs rausreissen habe ich auch schon gemacht, klingt danach beschissen, so blechern. Ich würde definitiv ein Sportschalldämpfer empfehlen. Dann hast du den Originalen noch ganz und unverbastelt.


    Ein VR6 mit anständigem Sporttopf klingt nähmlich wirklich Hammer ;)


    Mfg Tom

  • Ich han au scho so Sache probiert. Mit Wasser veränderisch de Ton nume vorübergehend (bis s Wasser wider dusse isch). oder ebe bis d Alag durefuuled. Mit Rostumwandler hanis au scho probiert.. usserd em Risiko mer d'Frisur mitere Stichflamme z'ruiniere, het nüt debi useglueget.


    Los also uf die Lüüt vo vorher und leg der halt en Topf zue. Git jo verschidentschti Soundbispiel uf Youtube etc.