IV R32 Motortuning

  • dann glaube ich wird dass nix mit turboumbau.kompressor willsch ned?


    JO wer scho easy i ha RUF agfroget.KOMPRESSOR STUFE 1 310 PS für 10'000.- mit arbet gel.


    und für 20'000.- chunsch KOMPRESSOR STUFE 2 360 PS über mitenem gsunde Motor hends gseit.


    i find da eifach e frechheit 10'000.- meh für nöd mol garantierti 50 PS Stufe 1 vo Stufe 2

  • mir händ bi eus au 2 user wenns mer rächt isch wo en r32 kompressor händ oder gha händ,weiss d username aber nüme,die chönntet der da sicher besseri infos drüber gäh.
    und das grad doppelt so tür isch isch ned verwunderlich.irgendwenn isch dä punkt erreicht wos halt schwerer wird ps usäzholä und das ganze au no iizträge.aber demfall würdi sowieso nur stufe 1 mache,prisleischtig halt scho viel besser und gaht dänk au mit stufe 1 wie sau :)

  • mir händ bi eus au 2 user wenns mer rächt isch wo en r32 kompressor händ oder gha händ,weiss d username aber nüme,die chönntet der da sicher besseri infos drüber gäh.
    und das grad doppelt so tür isch isch ned verwunderlich.irgendwenn isch dä punkt erreicht wos halt schwerer wird ps usäzholä und das ganze au no iizträge.aber demfall würdi sowieso nur stufe 1 mache,prisleischtig halt scho viel besser und gaht dänk au mit stufe 1 wie sau :)


    Jo scho.. Naja bin mir da no am überlege.. Mol luege bin mir do nonig so sicher was ich gnau mache will.


    Ha nur mitübercho das es e paar IV R32 Turbos i de schwiz het. Den hani denkt die findi sicher do im Forum.

  • Preisunterschied der Leistungsstufen hat u.a. mit dem Gutachten zu tun. Schau mal was bis 20% Eintragen kostet und von 21-40 % X(


    Dann relativiert sich das alles wieder. Bei meinem Mech steht ein Kunden Fahrzeug 4er R32 mit Turbo Umbau. Kommt aus D und soll


    in der CH geprüft werden. Zur Zeit hat er noch etwas Kopfschmerzen (der Golf, nicht der Mech, der bekommt sie noch früh genug.... ;) )

  • Bei Stufe 1 geht man mit dem Ladedruck bis 0,4 bar, was noch keine Änderung des Innenleben des Motors benötigt.


    Bei über 0.4 bar Stufe 2 muss man die Kolben und Pleuel wechseln (Verdichtungsreduktion + stärkere Pleuel)! und das kostet schon Geld und vorallem wird bei der Leisung auch die Auspuffanlage auch angepasst + (Kats) und event. die Einspritzdüsen.


    Wegen dem wird auch die Aussage gemacht "gesunden Motor"!


    :engel:


    Wenn ich mich Irre bitte korrigieren :wh:

  • Also liebi lüüt, i kenn eine wo usm gliche städtli chunnt wie ich, und de het de HGP turbo iitreit ;) bin letschti mol mitgfahre, und mues sege.....





    So was böses hani no nie erlebt, isch abartig geil wie da riist, han chum me chöne schlofe noher :D


    Em Toni bisch du nöd ev. vo Amriswil???? :ablach: Drumm wers no es thema zum sich vorstelle i dem Forum, wie mr das sus eigentlich au astandshalber macht :prost:


  • ide CH-ietreit mit strassezuelassig :schock: :schock: chani fast nöd glaube...was het de gspass kostet, wenn mer fräge därf? hesch meh infos?

  • SALi,


    isch das ned de R vom pasa wo da hesch? :)


    zum kompressor, chan fast ned si dass es dich 20000 kostet stufe 2 ...


    und sowieso gits na garkei kit für de golf 4 wo du übercho würdisch. die sind na in planig, di neue kitsätz!!


    mit wem hesch telefoniert?


    gruess

  • De R32 Turbo han ich au gseh, en schwarze 4er mit 4 Türe glaubs.. Leistig het er glaubs nur 260 ps oder so itreit.. also alles gmacht/verfälscht was gaht.. aber egal.. ich hets nöd anderst gmacht :D

  • ähhhh 260 Ps in einem 4er R32 eingetragen? Der hat org doch schon 241? :u:


    Da kannst du mit einem Komp Kit in der CH mehr Prüfen.


    Oder hab ich da was falsch verstanden....? :u:



    Und nachträglich noch die Leistung hoch drehen, naja, einfach an Gott beten das nie etwas


    passiert oder bei einer kontr der Rennleitung es nicht heisst : Sicherstellung von .......


    Dann viel Spass mit dem Anwalt :(

  • he he he Big L... das chund scho guet ;) muesch nid bäte sondern nur weniger gas gä ;)



    HAHA da isch no schwierig, bi dem Auto.... Weiss nöd ob ich t beherschig heti zum "normal" fahre wener mir weri ;)


    Jo isch so, er het ned die leischtig i treit woner het, aber er het kei problem binere Polizei kontrolle, wel wens t hube ufmached isch jo en turbo im Fahrzüguswis itreit ;)