Die "Geht mal garnicht"-Galerie

  • Weisch wen ne live gseh hättisch wördsch es gseh das uf de felge lenso druf wörd schto und ned eso wie anderi en bbs kläber druf tüent au wens keni bbs send und sauto muess jo i mier gfalle und zum guete glöck ned i dier ;)

  • Und was ist daran jetzt so schlimm? Ich kapiers nicht?

    Gruss


    Chris
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Wer schweigt, sitmmt nicht immer zu.
    Er hat nur manchmal keine Lust mit Idioten zu diskutieren.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------

  • Gehts um den völlig mit GFK verbastelten Corrado bei dem Need for Speed Most Wanted auf der Haube steht?
    Passt doch hier rein ... Allein der Aufkleber ist schon zu viel...

    haha nein um den Corrado von Andrea (CorradoGirl) aber die Bilder sind drausen.


    Liebe Grüsse Robin

  • und de g40 und de a3 ghöret au nid doh dri find ich,isch sicher gschmack sach aber wer die Autos live gseh het weiss sie sind absolut suber gmacht worde und um das goht jo ,will gschmäcker sind verschiede,aber wenn darbet stimmt settmeh die au anerkenne.

  • Ehm überlegged mol: Bi dem Polo wo ich als letschts postet han steckt sicher mindeschtens so viel Arbet drin wie bim Corrado, bim A3 oder bim Polo wo de chris postet het. Und dete jammeret keine....


    Also nume wils Schwiizer sind oder villicht sogar Kollege/Fründe dörf mer si ned 'verschohne'. Alles andere isch Väterliwirtschaft und ned ehrlich.


    Ich finde z.B. au dass s Airbrush am Corrado garned goht. Aber isches min Corrado? Mues er mir gfalle?
    Bim Polo und bim A3 isches halt au so dass die beide sehr uffällig und exotisch sind. Das füert automatisch zu extrem positive, wie au zu extrem negative Reaktione. Wer mit dem ned chan umgoh, söll keis söttigs Auto uf d'Bei stelle. Isch jo süscht wie wenn ich als Punk dur d'Stadt laufe und mich denn beklage dass mich all agaffed...


    Kritik sött mer positiv gseh. Wenn mol öpper öppis über mis Auto gmoseret het, hanis entweder als "die Geschmäcker sind verschieden" chönne abtue (was jetzt zum Bispiel de Fall wäri) oder ha gfunde "jo, das stimmt, do muesi öppis mache."
    Aber nume will öpper viel Arbet und/oder Gäld i öppis investiert het, isches net automatisch schön oder guet.



  • Ganz genau so isches..be genau dinere meinig!

  • i find eifach meh set ziit und arbet würdige wo die lüüt id dautos stecket und nid nur wills eim nid gfallt sege isch hässlich. de gschmack het ja nix mit de arbet ztue oder obs suber lackiert sind oder alli spaltmass stimmet.

  • i find eifach meh set ziit und arbet würdige wo die lüüt id dautos stecket


    Das mach ich auch.... Nehmen wir den Corrado von Andrea: Plastikzeugs, Felgen und Airbrush gefallen mir nicht, trotzdem hat sie meinen Respekt für das, was sie da auf die Räder gestellt hat. Sie beweist mit ihrem Corrado auch Geschmack... nicht meinen Geschmack... aber das Gesamtbild stimmt auf seine Art.


    und nid nur wills eim nid gfallt sege isch hässlich. de gschmack het ja nix mit de arbet ztue oder obs suber lackiert sind oder alli spaltmass stimmet.


    Ich hab nix von hässlichen Autos gelesen. Und sorry, auch der GFK-Typ hat viel in Spaltmasse (oder deren Vernichtung) und Lackierung investiert. Trotzdem gefällts mir gaaaanz und garnicht. Ist doch mein gutes Recht, meine Meinung zu äussern!?
    Oder soll ich bei jedem bzw. jeder den/die ich kenne sagen "Wauuuu!!! Sieht geil aus!!" und hintenrum denken "der/die hat doch ne Schraube locker"?


    Könnten wir diese Grundsatzdiskussion jetzt sein lassen und wieder 'hässliche' Autos hier reinstellen bitte?

  • denke auch, wir sollten hier wieder hässliche Autos reinstellen, von daher mal ein kleiner Grundsatz meiner Meinung:



    der (meiner Meinung nach) hässlichste jemals gebaute Audi!

    • Posting © [Laparco] 2001. Alle Rechte vorbehalten. Jeder Mensch hat ein Recht auf meine Meinung!

  • i find eifach meh set ziit und arbet würdige wo die lüüt id dautos stecket und nid nur wills eim nid gfallt sege isch hässlich. de gschmack het ja nix mit de arbet ztue oder obs suber lackiert sind oder alli spaltmass stimmet.


    chani net, mit dere zit und däm gäld hät me öbis schöners gmacht, so züg findet me guet wenn me 18 isch und zviel the fast and the furious gseh het :D
    und den weis me jo net ob die au gäld in d technik gsteckt händ, s muess jo au zuverlässig laufe und ghört net ufe ahänger..