• Jo, isch kein Kombi... goht eher richtig Coupé.


    Aber warum willsch denn du en Kombi? Ich mein grad i de Aschaffig sind die einiges tüürer und Chind oder so wirsch jo wohl nonig ha? Oder hesch es Hobby wo de Platz bruchsch?


    Aso wenn de Platz ned würkli für öppis bruchsch, würdi eher für en Limo luege... die sind einiges günschtiger!

  • Hallo :w:


    Ech wörd au mol als erschtes luege, wievel du för Onderhalt, Versecherig ond Verchersstür chasch locker mache im Johr. Denne het mer en Basis ond chan sech mol es Bild devo mache, was e sones Auto choschte darf im Johr. Met dene Date chan mer sech im Netz mol informiere ond de Aschaffigspriis esch denne en anderi Sach.


    Sowiit säg ech mol schöni Grüess us de Zentralschwiiz!

  • Jo, isch kein Kombi... goht eher richtig Coupé.


    Aber warum willsch denn du en Kombi? Ich mein grad i de Aschaffig sind die einiges tüürer und Chind oder so wirsch jo wohl nonig ha? Oder hesch es Hobby wo de Platz bruchsch?


    Aso wenn de Platz ned würkli für öppis bruchsch, würdi eher für en Limo luege... die sind einiges günschtiger!

    nei chend hani keini... :D aber mer gfalled die ältere kombis vo audi eifach besser als d limos, weiss au ned wieso. Bi de neue modell esch das andersch. ond es zweits argumänt för de kombi esch no dasi au mol wot metem auto id ferie met kollege z.b. skiferie ond denn esch die limo eifach zglii voll ..


    @GTX 1986


    Ech ha mech doch chli informiert, es gseed gar ned so schlächt us. Dank minere suuper firma, gseeds finanziell guet us, be äbe bereit en grosse Teil vo mim gäld förs Auto uszgä.

  • Hey Audi-S-Fan


    Guck, ich bin auch ein Lehrling im 3.Lehrjahr. Mein erstes Auto war ein Renault Clio 2 BJ.2005 50.000km hatte es hintersich und es war ein 1.5 DCI Motor diesel, mit einem Tank fuhr ich ca 900 km :D Ich verdiente damals 1100 fr. Hatte damals genug Geld für Freundin Freizeit, Ferien und Service und Versicherung war sehr sehr tief:D


    Letztes Jahr im März kaufte ich mir einen Audi a3 von 100 PS auf 150PS mit Turbo das war ein riesen Schritt, glaub mir auf einmal 50 PS und ein Turbo.
    Mit dem Schritt ging ich mit Freizeit und Ferien zurück, weill ic jetzt 1300 Fr verdiene..
    Benzin reicht ca für 550km dann wieder Tanken das heisst 2 mal in einem Monat= 160 Fr
    Versicheruung, Pneu, SERVICE Immer noch teuer :D
    Tuning auch teuer, bin ebben dran :D


    Aber der Fahrspass ist ganz anderst als mit dem Clio:) Als erstes auto ein PS Starkes Fahrzeug, kann gut kommen oder auch nicht..
    Ich hab es in meiner Familie erlebt, dass mein Cousin gestorben ist, selbst unfall (kein ALKOHOL),klar man kann auch einen selbstunfall mit 50 ps machen, aber die Folgen wären nicht so schlimm wahrscheinlich :( Seit dem Fahre isch anständig und geniesse es wenn ich Auto fahre:)


    Deswegen wenn dann mit 190 PS fährst, schau das du anständig fährst und nicht auf rennen einlässt..
    Ist meine Erfahrung..

  • hey ou vo mir es härzlechs hallo u wiukomme bi üs! :w:


    zu dire fahrzügwauh, i weis was du meinsch dass du dir gärn sones outo würdsch zueche tue....
    aber weni di wär würdi zersch mau was anders fahre als grad sone grosse audi... i ha ou es momäntli müesse warte bis i mis baby kauft ha :)
    de tipp mitemne seat findi e super sach, erkundig di doch dert mau. die hei super motore und de underhaut isch wäsentlech biuiger... o dert chasch es kraftpaket ussueche wo spass macht :)


    wünschder viu glück bir suechi u i dänke wenn rat bruchsch hesch hie gnue lüt woder würde witerhäufe :dh:

    jage nicht, was du nicht zähmen kannst! \n\n :dh: Audi for life :dh:

  • Ech möcht mech bi allne för die vele tips bedanke! Ech mos denn halt luege wases ged, wie gseid finaziell gseeds guet us dank grosszögiem Lehrbetreb.


    Ond en vernönftigi fahrwiis esch för mech sälbscht verständlech. Ond wenn schnell den uf abgsperte streckene. Wot eifach ned jedesmol angscht ha bim ufd autobahn uffahre, dasses ned längt:) wäg dem lieber chli en stärchere mocke. Ond de quattro bruchi i dem hoger obe woni wohne halt scho fascht. Gsee amigs de nochbern met sinere heckschleudere^^ met sandsäck im kofferrum ond das chas eifach ned si^^


    Nb: höt s gsuech före lehrfahr uswiis ufd gmeind brocht:)