Eigener Aufkleber

  • naja, der bfu und der asa wird das nicht so gefallen. stellt ja jeden vw-fahrer als raser dar oder ähndliches.


    das desing ist schon gut und gefällt mir aber ich würde jetzt vielleicht "since 2001" ist jahrgang von meinem, nicht das "nix slow down..." . aber dies ist nur ein beispiel.

  • Ich finds nicht so schlecht...


    ... in letzter Zeit wird auf der Strasse dermassen rumgeschlichen, vorgestern das beste Beispiel; Auf der Autobahn wird ein LKW mit 100 überholt und eine riesen Kolonne erstellt, auf der Autostrasse gehts mit dem nächsten zwischen 60 - 70kmh im 80er weiter, die nächsten schleichen mit 30 - 40 durch ein Dorf wo 60 erlaubt ist. In letzter Zeit pennt einfach Jeder.


    Da mal ein Aufkleber zu machen der villeicht etwa provoziert, warum auch nicht... Vom Design her gibts wohl nicht viel auszusetzen.


    Mfg

  • Also mir gfallt er eigentlich au...


    aber ebe eigentlich, d schrift findi süäss und s ganze a sich au usser das nix slow down...
    vilich dert ine na biz n andere spruch susch heissts wider jede wonen Golf fahrt ischn raaser... das wer es biz schaad.
    vorallem jetzt wos eigentlich mal es biz ruiger worde isch im bezug uf d jugend und Raase...


    lg Popof

  • design kommt wirklich fresh rüber! "nix slow down" ist alledings nicht grad der wochenhit! ...also bitte :kgw: . das du provozieren willst sei dir überlassen, aber wenn, dann muss das schon mit n bisschen mehr stil daher kommen, als einfach nur ein "nix" davor zu setzen!


    ...da fänd ich slow up (obwohls gramatikalisch warscheinlich komplett daneben ist), oder wake up schon eher stechender und ich hab da nicht wirklich gross nachgedacht. da muss dir meiner meinung nach schon noch was einfallen :u: . nimm dir ein beispiel an die anderen jungs die am slow down ansetzen, ...slow fo show...dat hat biss!!!


    cheere up!



    @ tom.... so isses, fahren wohl an stelle nach tacho, nach dem aktuellen benzinverbrauch!

  • Also i find dIdee schomol ned schlecht, nur ehrlich gseit i hasse die wo umefahred mit dem beschissene Slow Down Kleber, wills würkli entweder het de Kleber en ifluss uf de Fahrer oder sogar ufs Auto, will die allgemein mittlerwile schlimmer fahred als dFischli oder d30er autos


    I wür wenn denn e geili Alternative mache gege de slow Down Kleber wo ned gad nur für ei Marke isch sondern für alli. Isch denn natürli au wider kli schwieriger wieme die kann an Ma bringe, aber i denke wenns etz irgendwas so en Tuningufkleber wer wo dClubs oder allgemein ebe di gmachte AUto, oder sogar nur sotig aspricht wo sich für Tuning intressiered, wer schomol geil und du hettisch öpis wo dem slow down konkurrenz macht und usserdem wüsstisch zumindest schomol obs sich lohnt zum dAutonummere ufschriebe oder ned, wenn me sglieche Auto gseht weme selber fahrt


    Oder de Spruch: Top (cruising) Speed - Limited by signs (Cruising tönt zumindest au mol geil)

  • Also i find dIdee schomol ned schlecht, nur ehrlich gseit i hasse die wo umefahred mit dem beschissene Slow Down Kleber, wills würkli entweder het de Kleber en ifluss uf de Fahrer oder sogar ufs Auto, will die allgemein mittlerwile schlimmer fahred als dFischli oder d30er autos


    I wür wenn denn e geili Alternative mache gege de slow Down Kleber wo ned gad nur für ei Marke isch sondern für alli. Isch denn natürli au wider kli schwieriger wieme die kann an Ma bringe, aber i denke wenns etz irgendwas so en Tuningufkleber wer wo dClubs oder allgemein ebe di gmachte AUto, oder sogar nur sotig aspricht wo sich für Tuning intressiered, wer schomol geil und du hettisch öpis wo dem slow down konkurrenz macht und usserdem wüsstisch zumindest schomol obs sich lohnt zum dAutonummere ufschriebe oder ned, wenn me sglieche Auto gseht weme selber fahrt


    Oder de Spruch: Top (cruising) Speed - Limited by signs (Cruising tönt zumindest au mol geil)


    gfindi gueti Idee! Würd sicher au sone ufchläber uf min GTI gued :-)!

  • han ja au mini selbstkonstruktion ufde heckschiebe, das aber nid wellich irgendwie jetzt rase oder soo.
    aber gege die ganz slow down gschicht, well die wo sonen chleber montiert hend fahred meist am schlimmste.

  • Ja aso de Shift down findi au ganz geil. provokation ghört halt scho dezue, eifach im mass...



    ich muess im boimli aso scho recht geh, die wo sonen slow down chläber dranne hend sind würkli die schlimmste. mich hett so eine mol vom strüübste überholt und isch gfahre wie sletschte a***loch :nu: ... aso wemmer selber weiss me isch nid de brävschti fahrer, denn sell mer ersch gar ned sonen slow down chläber drahtue...

  • aso wemmer selber weiss me isch nid de brävschti fahrer, denn sell mer ersch gar ned sonen slow down chläber drahtue...

    Wür mir NIE in Sinn cho ;) :D:D:D


    Wo chammer de "shift down"-Chläber bschtelle? Ich tue zwar mis Auto nöd verchläbere, aber känne da evtl. es paar us mim Umfäld, wo Interesse drah hettet...

    Gruess,
    flyer83