Beiträge von Stoopid

    Richtig sind neu teili. Aber han au scho bi de amag a gfröget und denn hends xeit gids nümme und denn hanis über classic parts bstellt... kei ahnig, vilicht sind die einte amag betrieb eifacht z blöd.... ? Aber klar bstellsch über d amag wenn döte au uf classic parts prozent hesch.

    i wet en eigentli ganz weg.... sött aber diverse sache no ustusche mitem jetzige.... darum entweder is ganze oder in teilen ;)


    Das chönnt no gföhrlich werde so wie du dini Auktion usleisch...... würd da ufpasse suscht hesch schnell lämpe. Bilder vo de Radschrube gids e keini, im Titel isch Sie au nöd erwähnt. nur im "chliidruckte" und döte imene Satz wo gramatikalisch au nöd ganz korrekt und verständlich isch.....

    versuechs mal bimne amagbetrieg, die chönd na vu classic parts teili bezie, wie tüür das ganze isch weissi jedoch nid genau.


    Du chasch au direkt vo Classic Parts bstelle. Und suscht isch es bim Race Tech in Schafisheim sicher au sehr günschtig (halt nöd neu aber guet)


    Ich glaube beide Autos haben nicht von Anfang an 100% traktion. Ausser man fährt eher vorsichtig an, aber ob man dann gleich schnell auf 100kmh ist. Was interessiert die Frage? es ist doch lustiger schnell auf 100 zu sein, denn 250 fährt ja eh kein normaler mensch auf der öffentlichen strasse. (vielleicht in D aber auch das ist nicht gerade ungefährlich)


    gruzz stoo

    ja bi dene chärre muesch eh gnau hi luege. s isch schnell mal en oettinger, aber das isch er erscht würklich wenn de motor und d chassi nr au zäme passed. aber wenn er en nöd geh wott weiss er vermuetlich was er döte het. aber ebe so es auto isch ufwendig und muesch die meischte ersatzteil nah baue.

    Jep ich meine den Passat R und nix R36. Dieser gefällt mir zwar sehr, aber sind wir mal ehrlich für so viel Hubraum hätte ich lieber mehr Leistung. Wenn ich schon so viel Versicherung zahle soll es sich lohnen. Darum währe mir ein starker 2liter oder 2.5liter für den Alltag lieber. aber 4x4 muss schon sein.

    Gang mal go Google, da findsch einiges über die Autos. Wenn er super zwäg isch, mit dene KM wird er scho no 25000.-- und meh Wert ha, aber das chan mer da natürlich nöd säge chan genau so guet werniger oder vill meh ha. Isch halt ebe de Zuestand. Isch es Auto wo super gaht, muesch der eifacht bewusst sii, dass eigentlich kei Ersatzteil meh git, Oettinger het vill Eigebauteili verbaut gha! Bi Oettinger selber muesch übrigends nöd welle go nah fröge die hend leider kei Ahnig meh vo Ihrere Vergangeheit hani müesse erfahre....


    Wo staht denn das Ding, chämt au go luege! :D

    Ich denke auch das soll jeder für sich entscheiden. Für mich persönlich machen die Mitglieder ein Forum interessant, dabei gilt Qualität vor Quantität. Lieber einer der Bescheid weiss und kompetent Hilfestellung leisten kann, alse 10 Leute die ein Tread über Ihre Handy-Klingeltöne eröffnen. Ich könnte mir vorstellen dass es evtl. einige Leute stört (mich auch) wenn es mehr Treads über Gelaber als über Technik gibt. Deshalb finde ich persönlich wildes Mitglieder anwerben a la Flyer unter die Scheibe zu stecken sinnlos. Klar soll das Forum für jeden offen sein und vor allem auch für Leute die in technischen Belangen Hilfe brauchen. Aber wenn die Qualität des Forums dadurch leidet ist es schade.

    esch scho no interressant was do weder för fantasie omegeischtere,ech ha no nie es biblatt för en fächerchrümmer müesse zeige ond ech ha scho mänge met fächer vorgfüehrt.de händ 1600(eg) ond 1800(jj) die gliche drosselklappe,deswitere het de 1800 die gröberi welle(235/233) weder de 1600 (230/230).d dreifreudigkeit vom eg resultiert vo de quadratisch usgleite kurbelwelle,de jj esch langhubig usgleit was ihm me dreihmoment brengt.
    wend en jj wotsch wo rechtig goht,de chonnsch ned drom ome dine chopf z bearbeite,ufem originalchopf brengt d nockewelle ned eso vöu,du muesch zerscht emou d vorussetzige schaffe för en grösser gaswechsel.för 1000 stutz chasch vo mer en komplett bearbeitete chopf met neue ventilfüehrige,vergrösserte kanäl etc ha.muesch eifach de alt greinigt brenge ond 2 woche spöter chasch en fertig weder hole.



    Mit der Drosselklappe kann ich Dir zustimmen, die ist beim 1600er wie auch beim 1800er gleich. Nur weil du nich NIE ein Beiblatt zeigen musstest und auch immer vorführen konntest heisst das noch lange nicht dass es erlaubt ist. Nur haben die heutigen Experten nicht mehr so viel Ahnung von der alten Technik und früher hat es niemanden gekratzt.
    Ich habe mei 1er Jetta auch mit "fremden" Felgen vorgeführt ohne Beiblatt. Deshalb ist es leider noch nicht legal, der Experte hat sich halt einfach nicht ausgekennt. Wenn ich jedoch meinen Golf zeigen gehe schauen Sie jede Schraube an, kommt halt drauf an, wie das Auto optisch daher kommt. Aber Jägermeisterorange mit käfig und allem wilden was man auf der Rennstrecke braucht macht halt leider nicht jedem Experten Freude.


    Das mit dem Fächerkrümmer von Supersprint ist übrigends eine Grauzone. Es gibt genau ein Modell zu welchem es mal ein Beiblatt gegeben hat. Lustigerweise kann man dies Kopieren und hat dann keine Probleme. Versuch aber heute mal diesen FK neu zu kaufen und von SS ein solches Beiblatt zu bekommen....keine Chance. Das gleiche kennen sicher einige aus dem Forum mit den Reiffendimensionen darum ist ja PAW so beliebt, weil er zum Beispiel noch Beiblätter zu Dimensionen von Dunlop Reifen hat, die Dunlop selbst nicht mehr ausstellt.


    Also wer einen Fächerkrümmer kaufen will und diesen vorführen will, Bitte! Die Fächerkrümer die dann wirklich viel Leistung bringen (10Ps) erkennt leider sogar ein Kleinkind.


    Ps. Audikiller, warum erreicht man dich nicht? Wollte schon lange mal den Warmlaufregler abholen und einen Kasten Bier mitbringen.


    gruzz stoo

    Bei interesse hab ich noch ne niegelnagelneue 288er Nockenwelle von Schrick rumliegen. LL ist ken Problem aber die abgase bringst du bie 288 nicht mehr rein. bei 276 sollte das klappen, denke aber da bist du mit 10ps schon sehr optimistisch. die e5 Drosselklappe ist schon ein Stück grösser als die 1800er aber es ist richtig, dass du da keinen krassen unterschied merkst. tests haben ergeben dass du da mit 1-2ps spielst. aber wie sagt man so schön? kleinvieh macht auch mist. also ein paar solcher kleiner massnahmen ergeben dann auch mal 5-6ps und harmonieren tut das ganze auch besser wenn du noch die welle, den Kopf etc machst.
    soviel ich weiss musst du auch bei 276 die Ventilfedern ersetzen. aber ehrlich gesagt kenne ich mich mit solch zahmen nockenwellen nicht so aus, frag doch am besten kurz den mechaniker deines vertrauens.
    fächerkrümmer würde ich dir definitiv empfehlen, leider ist dies ja nicht legal.


    gruzz stoo

    He Capone, gratulier der nomal für de 1. Platz. Isch ja genial..... hoffe das ich negscht Jahr Ziit finde de Gurnigel ufe z heize..... aber muess zerscht luege dass das mit em Gschäft guet chunng. :)


    gruzz stoo

    Jep war ein geiles Rennen! Capone konnte sich in der Kategorie LOC 3 bis 2 Liter den 2.Platz sichern. Ich holte mir in der gleichen Kategorie den Becher für den 3.Platz.

    gschlosse hani selber en siech voll dehei.... nö die arbeit isch mer denn zvill das selber uf z mache.... mol hets geh, hani bis vor kurzem au nöd gwüsst....

    Danke fürs abkläre..... e 16ner?? hmm und denn wider alli istellige neu.... nümm das jahr. ussertdem hani eh scho anderi druffe. ;) es gaht um min jetta gli. dötte tropft eini...jetzt möchti en alti vom golf ine hänke..