knistern bei den Boxen! HILFE!

  • Salü zämä!


    Han mir gad letschti i mis 3er gölfli en Verstärker vo Shark inbaue mit 2 neue Boxe fürd Huetablag. So alles so guet sowit.


    Wenn ich ez den Schlüssel inestecke fangt ja de Radio a laufe....den isch de Sound traumhaft und alles funktioniert. Wen den jedoch chli witer trülle, das s liecht und schiibewüscher und fensterheber etc. düend den knisteret die hindere boxe ( die wo am verstärker aghängt sind). Wenich den zünde knisterets au.


    Han Strom und Soundkabel separat verleit. also links und rechts
    han de Massepunkt scho mehrmols gwechslet wird eifach nid besser


    Wär echt froh um hilf =)


    danke

  • bisch sicher dass es vo de boxe chomt? kabel links und rechts verlege machsch ja nur wenn extremi leischtig bruchsch. dänn nimmsch au extremi abgschirmti chinch kabel.


    ich tipp eher dass es dies nummere schild isch wo so tönd.. oder de woofer isch defekt. was häsch für usgangsleischtig vom AMP und was isch für en Woofer?

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

    Einmal editiert, zuletzt von deniz06 ()

  • Also ich würd ou ufe verstercher Tippe.
    Ha ou mal Shark kha, und da isch also nüd dinne. Da cha nid meh
    Leischtig gäh.


    Probiers mal mime andere Verstercher, so Probehalber ine z heiche.
    will susch suächsch di dumm und dämlich.


    Shark isch halt eifach Biligmaterial, So TFT oder so gaht scho, denn wenn die kabutt göhnt, chame ä neue Choife, und sisch nid schad
    gsi, um das wenige gäld. Aber bi verstercher würde niä meh Shark näh.

  • Zerschtmal danke für euri Antworte =)


    Han ebe au scho denkt dases chönti am verstärker ligge


    nur weni jo eifach de schlüssel inseteck knisterets jo nid und i han trozdem die voll soundleistig. Erscht weni d zündig betätige den knisterets. Und es knisteret au im stillstand drum würi da mitm Nummereschild usschlüsse.


    Ich weis langsam echt nüm wiiter und das huere Knistere goht mir abbartig uf dnerve =) Loos amigs extra so luut musik dasis nüme ghöre =) und das chans ja au nid sii


    werd mol gugge obi chan en andere verstärker probehalber inebaue....aber denk ebe nid das das was nützt.


    De Subwoofer knisteret nid aber es isch en Blaupunkt also eigentlich gueti qualität.


    Währ witerhin froh für eui Analysene ;)


    Danke

  • Isch das nur bide CD oder ou wend radio losisch? Hesch dcd sälber brönnt? Es chönt ou si das dqualität vode CD nid guet isch und derna knisteret ou.
    Es chan aber ou si das din verstärcher svell strom frisst aber szwenig uselod, wäg dem hesch sflackere und chnistere.


    Machs we de bs81 gseid hed. Mol en andere iehänke udn derna luege öbs am verstärcher lid.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • jop merci nomol =)


    jo werd ez mol gugge obi churz chan de verstärker vom kolleg inehäncke.


    es isch ebe bim radio, dvd,cd, mp3 was au immer es knisteret immer =(


    naja probiers mol us..danke eu =)

  • Ich saege immer binere alag soett mer nie spare die chamme immer use nae und i es anders auto inne tue
    wenn mer aber jenes chole fuer felge usgit wo den e eim mal verleidet na ja dan nur anne an shark verstaercher und viel spass oder du gisch e chli me fuer guet matrial us den haesch aber au oepis richtigs....
    Sicher kei grossi hilf mini antwort aber ich meine ja numme...

  • Zitat

    Original von 2Face
    Ich saege immer binere alag soett mer nie spare die chamme immer use nae und i es anders auto inne tue
    wenn mer aber jenes chole fuer felge usgit wo den e eim mal verleidet na ja dan nur anne an shark verstaercher und viel spass oder du gisch e chli me fuer guet matrial us den haesch aber au oepis richtigs....
    Sicher kei grossi hilf mini antwort aber ich meine ja numme...


    jop da chan ich nur zue stimme.....;)
    han am afang au e billigeri Variante gnoh und han schnell uf es anders Produkt griefe.... =)

  • ich stimm eu beidene au zue.. aber es git au billigi gueti produkt. chomt halt immer drufa was mer wot..


    ich han e komplett blaupunkt alag dinen im wert vo ca. 650fr. mp3 player, amp, woofer (ca.500w). und es langet mir vorig.. ich will ja nöd behindert werde und spöter es hörgrät müesse träge.


    also für wenig geld chomt mer au geili sache über. aber wenn er an DB-kontest will, dänn chomt er mit dem nöd wiet.. und da redemer vom 10x grösserem budget.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Zitat

    Original von CROMafi


    jop da chan ich nur zue stimme.....;)
    han am afang au e billigeri Variante gnoh und han schnell uf es anders Produkt griefe.... =)


    kurz und bündig...


    BILLIG WARE = 2X KAUFEN ;)

  • wie gseit extrem billig wür ich au nöd neh.. aber ich han mini alag jetz 3jahr und no nie problem ka und ich bin total zfriede..

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben