VW Blasen 27. bis 29. Juli 2007

  • also ich wär d biä fir as blasä bi im 05i gsi und s isch ächt d hammer und s fahrä isch nid so schlimm mr chad fascht alles mit 180- 200 blochä

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • ja isch sowiso schlimm gsi mit 14h!!!!!!!!!!!!


    ja has im sinn z ga det heds hald nu 4tel meilä rennä und da gsed mr ä bar vod anderä forums am fahrä

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • Aso i han fürs blasen frie gno. Bi sicher ou derbie. Im 05 isches eifach zguet gsi. Vieleicht sottmer luege dasmer ou dbilet bechömit. Im 05 hemmers si gloub scho im vorus ka.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • we gseds jetzt us mitem Blase? Wemmer go? i fänds mega wendmer würdet usefahre. han ou scho fri gno.


    So nächst wuchenänd gods los fals swätter stimmt. Es wär cool wens wätter mitspielt. Ansonste gids Recaro tuning days. Würdmi ou risig freue uf de event.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

    Einmal editiert, zuletzt von Mandacori ()

  • Mandacori :]Recaro tuning days!?! Deht währi scho de hammer und touristefahrte sind den au göffnet!!!!! Also chönti jede mal sis auto für 19.-Euro über de Nordschleife bewege!!!!! Müessti scho mega schöns wetter Sie das sich sonen wite weg lohnt. :l:

  • Leute bin so viel mal uf essen und duesseldorf gange han dschnauze volle vom weg aber de mitt em nuerburgring wear cool wer fahr so usse zum ga feazze an ring wuerd gearn mitga mal....

  • gorss go gas geh weisi nid öb das de wirkli god. Es wird vermuetli zviel autos druffe ha und zviel spinner wo umefahrid.
    Naja mol luege was swätter seid.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • du seische Mandacori es wird zuviel prolls ume ha und deswäge isches sehr gfährlich! usserdem muesch den no sehr uf d bodefreiheit vo de einte autos luege, sust ghörsches den im Karussel grüssli töne vo une!!! ?( 8o ich denke es währi sehr lustig zum is adenauer forst sitze und zueluege wies useflüged!!!


    mer gönd gschider mal es normals tourifahre go mache das langet au scho mit wullige lüt!!!


    villicht chömmer ja nächst jahr öppis organisiere.


    wenn gnueg interesse händ organisieri scho öppis fürs forum Race!!

  • Haben die schon wieder die Preise für die Nordschleifenrunden erhöht...letztes Jahr waren es noch 16€ gewesen...Dieses Jahr habe ich leider noch nicht zum Fahren geschafft...war immer nur bei den Langstreckenrennen oben...hoffe, dass ich es aber im Herbst nochmal schaffe...wenn ich endlich den Ölkühler verbaut habe, damit der G auch die komplette Runde überlebt...Ist einfach eine Sucht...spätestens nach 2 Runden weiss man ob man süchtig ist oder nicht...und ich bin süchtig nach dem Adrenalin-Kick...Angefangen mitm Hatzenbach...dann am Schwedenkreuz, wo das heck ganz flügge wird, bevor man wieder Richtung Adenauer Forst schiesst...Wehrseifen ist auch noch ganz heftig, bevor es dann entspannt zur hohen Acht geht...Karusell, Brünnchen und Schwalbenschwanz sind einfach nur genial...Döttinger Höhe kann man ja leider nicht ausfahren...aber nach 3 Runden Nordschleife habe ich auf dem Rückweg keinen Drang mehr zu rasen...der Adrenalinkick reicht für 3-4 Wochen...:-)

  • Blibet hie bim thema vom VW blase.
    Das mit de Nordschleife chönder de im thema vom Tuning days ieschribe. Merci

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara