Alte Türen / Rücklbende / Rückbank

  • Hallo Zusammen.


    Ich bin nicht soooo der autofreak. Ich habe mir ein Golf II GTI 16V gekauft.


    Ich muss jetzt jedoch beide Türen erstetzten:


    - woher bekomme ich billige gute türen?
    - kann ich die selber umspritzen? wie funktioniert das genau?



    Die Rückblende hat einen Riss


    - wie kann ich die ersetzten?
    - wo gibt es die noch?



    Ich möchte die Rückbank rausnehmen


    - Macht da der TüV probleme?
    - kann ich die einfach rausnehmen oder muss ich etwas beachten?



    danke danke danke vielmals :rolleyes: :rolleyes:

    \n

    °°° AUDI A4 3.0l. S-line °°° \n

    \n

    \n

    °°° AUDI RS6 Biturbo °°° \n

    \n

    \n°°° GOLF II GTI WoB °°°

    Einmal editiert, zuletzt von itnesh ()

  • Asio Ich schätze du kommst aus Frankreich oder hast erst seit kurzem in die schweiz oder auf deutschlangd gezügelt....



    Die rückbank kannst du hir in der schwiez ohne probleme rausnehmen, was einfach beachten musst das si für di MFK entweder wider drinn ist wenn du ein 5 Plätzer möchtest oder si draussen lässt füe ein 2 plätzer....


    Die Türen kannst du gut auf dem Schrott finden... es gibt noch tonnen weise davon und sicher auch in einem guetn zustand.. vieleicht gibt es sogar Türen in deiner Wagenfarbe...... Lackieren kanst du die schon selber.. was du dazu brauchst, sidn eine spritzpistole, Kompressor, Luftschlauch, eine Kabine oder Garage die kein staub hat, sonst hast dannsehe viele flecken drauf.... ein bischen können braucht es auch sosnt hast dann löufe drinn und das sit weniger schön aus....


    Mit der blände verstehe ich nid ganz was du meinsta aber ich vermute es ist die an der heckklappe... gelbund rot... nimm si weg das haben nur Opas drauf.....

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • hi, also 1. chumi nid us frankrich :D ha eifach so nid so vil ahnig vo autos sorry :D


    also rückbank eifach entweder use oder ine... aber nid im umbau - au bim vorführe kei stress seisch? oder wenn ich en 5 plätzer han, muess ich sie widr inemache?


    okej, eifach schrottplatz mol afroge meinsch :) guuuth, machi mol... meinsch wenn ich kei ahnig ha und ich sprütz eleige - dass klappt trotzdem einigermasse??


    genau die gelb und roti... wie söll ich die weggmache ohni dasses kratzer git, die sin mit eme sone doofe doppelsitige kläber agmacht... wie kriegi die am beschte weg?


    und no was - meinsch ich söll die scheiss "SILVERSTONE" edition kläber zwüsche rückfenschter und kofferrum wegmacheee?


    ehj danke für d hilf mol :) bi wirklich dankbar drum!

    \n

    °°° AUDI A4 3.0l. S-line °°° \n

    \n

    \n

    °°° AUDI RS6 Biturbo °°° \n

    \n

    \n°°° GOLF II GTI WoB °°°

    Einmal editiert, zuletzt von itnesh ()

  • Aso das gälbe dings chasch mitnem Fön ewäg neh. eifach schön wärme und derna chasch das ding ewäg zehre met es biz gwalt aber es god. Dlimspure chasch entweder met nitro oder met lang lang putze ewäg neh.....


    Drückbank muescsh du wäle öb im uswis en2 plätzer wotsch oder en 5 plätzer... das heisst wenn si usenimsch und derna so ufd MFK gosch de bechunsch en itrag über das din Golf en 2 plätzer isch.. wen en 5 plätzer möchtsch bipalte de muesch fürd MFk drücksitzbank dinne ha... derna chaschi wider usene und es seit ekein mönsch eppis.. nidemole dpolizi....


    Nja dkläber muesch du wisse öbsi möchtsch ewäg neh.... die chach ai mitem fön ufwärmer und derna ewäg neh......

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • sali


    loss e guet tipp isch no d firma race tech z schaffisheim die händ gnüegend occasione teili ich würd dört mol noche froge... die kömme au guet druss im thema tuning etc.

  • danke euch... das mit em föhn wird ich probiere und dört z schoffisheim lüti mol a wege türe :) thx



    @ Mandacori


    muess ich uf öppis achte wie ich de hinteri teil verbau wenn d rückbank dusse isch? was würdsch empfähle? holz mit so teppich druf? will ich will chli sound alag ibaue dörte...


    danke

    \n

    °°° AUDI A4 3.0l. S-line °°° \n

    \n

    \n

    °°° AUDI RS6 Biturbo °°° \n

    \n

    \n°°° GOLF II GTI WoB °°°

    Einmal editiert, zuletzt von itnesh ()

  • scho ? ehrlich? würd mi huere freue... schribsch mr e pm wenn si no hesch... bring dr gern mol paar kaffis verbie

    \n

    °°° AUDI A4 3.0l. S-line °°° \n

    \n

    \n

    °°° AUDI RS6 Biturbo °°° \n

    \n

    \n°°° GOLF II GTI WoB °°°

  • klappt ja :) und wenns nöd i de wagefarb sind, chasch sie ja umsprütze oder sprütze lah.


    was bim sprütze muesch luege... naja zerscht emal muesch de platz dafür ha (garage ohni viel luftdruchlass etc..). damit de staub nöd ad farb chomt. dänn muesch emal en kompressor mit grossem tank ha.. also so 5-10l chasch rauche. mind. 25, besser 50l oder höcher. mit 3-4bar sprütze. dänn bruchsch no schliefpapier zum mal alles vorbereite. mit 500er wür ich de voherigi lack mal entmatte. also ja.. alles abdecke muesch natürli au.. suscht häsch farb uf flächene wo nöd willsch :) dänn chasch lackiere.


    wenn muet häsch, machs selber. wenn das no nie gmacht häsch, dänn muesch mit viel nerve und verschleiss rechne. suscht lahsch es lieber öpertem mache :D

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • okej messi... ich probiers emol :D hahaha
    und nach de farb muess ich no en lack drufmache? oder nur d farb?


    ajo - und wievil mol söll ich d farb drufgheie und in welem abstand?
    thxxxx






    no e anderi frog wege dr rückbank, wie chan ich die useneh? eifach userupfe oder gits do e trick? danke

    \n

    °°° AUDI A4 3.0l. S-line °°° \n

    \n

    \n

    °°° AUDI RS6 Biturbo °°° \n

    \n

    \n°°° GOLF II GTI WoB °°°

    Einmal editiert, zuletzt von itnesh ()

  • farb:


    ja chomt drufah wass du für en lack häsch. häsch metalic effeckt, häsch perle effekt etc.. muesch suscht inere farbfabrik fröge. sie chönd dir dänn de genaui lack und farb geh. wenn ich du wär, wür ich ihn eh ganz neu lackiere.. wenn scho abdecksch etc. dänn machs doch grad komplett :D bi schwarz matt z.b. chomt kei lack druf hehe.


    rückbank:
    also bim einer sinds glaub 2, 3 schrubene gsi. die löse und rückbank useneh. ich glaub du chasch sitz umklappe. dänn luegsch wo sie uf de siete agmacht sind. und de underi teil chasch ja au uflupfe und de sött mit einere schrube agmacht si.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • okej easy - das hani mir eh au überlegt... also alles draloh und so mache oder muess ich alles abneh und einzeln? nid oder?


    sau lieb :) was chönted ihr mir füre gold 2 empfehle? scho schwarz oder?

    \n

    °°° AUDI A4 3.0l. S-line °°° \n

    \n

    \n

    °°° AUDI RS6 Biturbo °°° \n

    \n

    \n°°° GOLF II GTI WoB °°°

  • ich wür lieber paar mal usprobiere, bis es im griff häsch. das lackiere isch nöd so eifach.. muesch luege das nöd znöch mit de pistole anechomsch und nöd am glieche ort zlang drufbliebsch. suscht häsch läuf.. das gseht dänn scheisse us. wenn en fehler gmacht häsch eifach tröchne lah. nöd versuche usbessere. erscht nacher, wenns troche isch. abschliefe und nomal lackiere.


    chomt drufah wie suber es wotsch ha. wenn nöd so begabt bisch, wür ich es lieber nöd selber mache. ehrlich gseit. lieber zahlsch chli und fertig.


    wenn es ganz suber willsch mache, dänn muesch alle suseneh (schiebene, dichtige etc.) und nacher wieder alles montiere. det chasch au no viel falsch mache. schiebe chönd kaputt ga, zerchratzt werde usw.


    am schluss hätsch lieber für 2 türe lackiere öpertem zahlt.. anstatt alles azschaffe, pistole, kompressor, farbe usw. usw.. und ziet wo verlürsch.


    wenn lackiersch luege dass nüt i de rum inechomt. also kei luft, flüge usw.. suscht chlebet das alles am auto :D


    golf 2 gits paar farbene wo chöntsch druftue. finde blau immergeil mit wiessi felge. suscht wür ich silber oder schwarz.


    bi silber gseht mer chrätz am wenigste. so als chline tipp..

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • thx 4 helping me :) wirds mer merke :)


    und di froge wenni dörf wenni froge han :)

    \n

    °°° AUDI A4 3.0l. S-line °°° \n

    \n

    \n

    °°° AUDI RS6 Biturbo °°° \n

    \n

    \n°°° GOLF II GTI WoB °°°