Audi MMI G2 Update

  • Hoi zäme.


    Hat jemand erfahrung mit einem MMI Update ? Ich möchte in meinem Audi A4 B8 ein update beim MMI durchführen. Es ist ein MMI G2 mit DVD Navigation und Multifunktions Lenkrad verbaut. Es wäre auch toll wenn ich die Sprachsteuerung aktivieren könnte. Besten Dank.


    :w:

  • Sprachstürig hani au dine (SPS gnannt), i ha Taste defür, aber sModul bruchsch au. Het nid jede, weiss nid ob das hesch. I ha mis MMI 2G High updatet gha uf die neusti Version (vorallem MP3 fähig nun). 3 CDs - 30min - 0 Problem. Klapped super.

  • Sprachstürig hani au dine (SPS gnannt), i ha Taste defür, aber sModul bruchsch au. Het nid jede, weiss nid ob das hesch. I ha mis MMI 2G High updatet gha uf die neusti Version (vorallem MP3 fähig nun). 3 CDs - 30min - 0 Problem. Klapped super.


    Wo hesch sUpdate duregfüährt? Wie viel zahlsch ca. für sowas?
    :D

    Manche Männer bemühen sich lebenslang, das Wesen einer Frau zu verstehen. Andere befassen sich mit weniger schwierigen Dingen z.B. wie bringe ich mein Fahrzeug noch tiefer? (c) Albert Einstein -> modifiziert durch KingBeni \n\n

  • @Vorposter


    sUpdate hani i de Tüfgarage bi mir dehei usgfüht am 11 i de Nacht :D
    Und Update CD's chöstet bi Audi (3 Stk.) wenns ni nid tüsch 150.- oder me sogar.


    I han so gueti Kontakte, dassi vo dene mis Updatet geg en Ufpris chöne mache ;))
    Isch mo zSchad zu de AMAG zfahre und sowaschlieses det für viel Geld zmache.