VAG Gruppentreffen: Samstag 31.08.2013, Pratteln

  • Hallo Leute


    Dies habe ich heute im Net gefunden:


    http://www.vag-treffen.ch/index.html


    Idee des Treffen


    Mit unserem Anlass wollen wir die Herzen aller VAG- und Bike-Fans
    höher schlagen lassen und haben ein Int. VAG Gruppen Treffen ins Leben
    gerufen. Unser Bestreben ist es alle Fans auf einen Platz zu bekommen.
    Das Ziel ist die Kluft zwischen dem schönsten, schnellsten oder coolsten
    Wagen zu glätten. Unser Motto lautet "jeder VAG Fahrer hat den besten,
    schönstes und schnellsten VAG"


    Der VW Club Zentralschweiz, AMC
    Wild Breed und die STS Bewachungen AG sassen zusammen und unterhielten
    sich über die VAG`s. Das Thema löste Begeisterung aus und so entstand
    die Idee dieses Treffens. Alle kennen viele Leute und haben viel
    Erfahrung, so dass es einfach zum Mega-Anlass werden muss.
    Die AMAG Schweiz unterstützt unseren Anlass und hat mit Berücksichtigung des Markenschutzes das Logo gut geheissen.



    Infos & Programm


    Wichtig!!! Platzreservation für Verein, Club oder Private, ab 5 Fahrzeuge an: info(at)wildbreed.ch

    Eintrittspreis für Aussteller Fahrzeuge: CHF 20.-

    Inbegriffen sind: Teilnahme an Pokalnominierung und der Afterhour Party, freie Besichtigung der Acts und Aussteller.


    Eintritt Gäste: Gratis


    Für das leibliche Wohl ist gesorgt. Getränke und Essen sind zu fairen Konditionen vorhanden.


    Beginn: Samstag 31.08.2013 ab 10.00 Uhr.


    Das Areal ist eingezäunt und wird durch einen Sicherheitsdienst bewacht.


    *Unangebrachtes
    Verhalten, renitente Personen und Gewalt akzeptieren wir nicht. Bei
    allfälligen Missachtungen werden die Betroffenen sofort vom Platz
    verwiesen. Diebstähle oder Sachbeschädigung werden zur Anzeige
    gebracht.*




    Wäre doch schön wenn es möglichst viele Autos auf dem Platz zu sehen gäbe?


  • Organisation










    VW Club Zentralschweiz
    Pokalverleih & Sponsoring






    Presi Roman Vice Joe











    AMC Wildbreed Pratteln
    Food & Gelände






    Presi Pitschy Vize Walze












    STS Bewachungen AG
    Marketing & Sicherheit






    CEO G. Marti






    Liebe Grüsse Robin

  • Ahgschriebe ischs würkli chli zwenig gsi, au wenn dLocation selber recht cool gsi isch - immer guet, wenns chli Dächer het, egal ob dSunne voll abebrennt oder sregnet. Und sVorverschiebe vode Pokalverleihig hani au sehr guet gfunde :dh: Ansuste gilt dHauptkritik vorallem de Festwirtschaft, wo ja extern geh worde isch, da gits miner Meinig nah eiiniges zverbessere. Das mitem Freibier hani irgendwie verpasst - hets ernsthaft gratis alkoholhaltigs Bier amne Autotreffe geh ? Fändi chli sehr naja, aber jedem sini Sach.
    Aber ansuste gmüetlichs Treffe gsii und sWetter het sich au guet benah :)



  • Auch noch mein Beitrag zum Treffen.


    Positives:


    Wetter
    Location
    Vorverschiebung der Pokalvergabe
    Pokalübergabe ohne das ein Pokal übrig geblieben ist (Wer in Buchs war weiss warum)
    Friedliches Treffen


    Negatives:


    Schlechte beschilderung
    Festwirdschafft (Die komischen Karten und Preise)
    Langes Event mit zu wenig unterhaltungs möglichkeiten (Ausser mit Autofreaks zu reden)
    Zu wenig Verkaufsstände.

    \n\n\nDie drei grössten Krisen im Leben eines Mannes: Frau weg, Job weg, Kratzer im Lack :prost: :prost:

  • also mini kritik isch a niemert persönlich grichtet...
    Aber ich muen eifach säge isch es schwachs treffe gsi.. s wetter het ja gstumme und Location hani au no easy gfunde..


    was mich stört isch,dass ne bi gfüehlte 30 grad kein Pavillon für chli schatte darf ufstelle,mit der begründig es het z wenig plätz obwohl z halbe areal leer isch gsi..;)
    ufem flyer het das treffe ja guet usgseh,aber an unterhaltig ha ich nüt gfünde..carwash ish ja au nid das wahre gsi wenn me sich z publikum het ahgluegt..


    und de hani no öppis gläse vo verpflegig MUESS me zfem areal chaufe zu FAIRE prise,ich han das ganze liecht en abzocke gfunde 1 redbull 6.- naja..:D


    und zum schluss no z beschte,DIE POKALE: vo mire sicht us öppe 12 autos verdient,de räschte original autos ohni fahrwerk,ohni felge nix im innerum,nur 5 stickerli druffe,aber alles abgrumt..:)
    sind pünkt au meh us kollegschaft entstande als suscht öppis..;)
    und das het me au an der publikumsreaktion gseh...


    die einzig attraktion a dem tag,de Saxer!!! merciii a ihn für die stimmig woner gmacht het..:D

  • @ audi s3: findes recht e harti kritik, zumals das ganze s erschte mahl gmacht hend, und sicher was deus glernt hend.. ;)


    Das mit de pokal isch hald schwierig wenns ned meh autos ume het wo ein verdient hend... Chasch ja ned 30 pokal anestelle und den nu 12verteile und denn sege de rescht phalte mr wels euri autos ned würdig sind ;)
    Ich wörs au lieber am ne pflegte auto geh wo wenig gmacht isch als anere hässliche baschtelbude...
    Zudem musi sege hets de ganz tag dure immer wieder top autos gha, wo hald ned blibe sind bis am schluss. Sus wer die top 30 au guet usgrüschtet gsi mit guete autos...
    Ich denke s hautproblem isch das die verastaltig eifach z lang gange isch.. Denke wen alles am 2 agfange het wers au niemerem langwilig worde.
    Das mit de festwirtschaft.. naja... wered lüt cho heteds es problem becho, sind ned gad di schnellschte gsi :D
    Hoffe si hend namel de muet zums agoh negscht jahr!
    Ich han en gmüätliche samschtig gha und wird die verastaltig wieder bsurche falls si wieder isch.


    Gruess kami