12. Int. VW Audi....Treffen in Buchs AG

  • Hmm wo wämd de ier durefahre? Mini ide wär gsi dasmer sursi usegönd und richtig schöftland gönd ufd a1. Dena zbuchs use und id migro. Das wär ja en mega umwäg wendmer dert dure fahred würdid. oder liggi falsch? Es isch jo buchs im aargau gmeint.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • sali zeme bi hüt nami am treffe z buchs gsi und han eu mal wele fröge wie ihrs gfunde heit. Also mir hets im gross und ganze ganz guet gfalle abgse vo paarne lüt wo chli ihre macho hend müese use hänge .


    han es paar auto nachli gnauer agluegt usem Forum (am meiste d corados) und mues sege suberi arbeit hender gleistet


    wünsche eu no en schöne abig

  • ja i hans ou sehr guet gfunde. Es isch en grossi vielfalt ume gsi. Has eifach schad gfunde das wider emole es paar gsponsoreti fahrzüg gwunne hend. z.B Caddy low ride aber was söls. mer si ou derte zum spass ha. das isch wichtig.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • Danke nochmal für die Starthilfe, auch wenn Wir doch anschieben mussten...Zum einen hat die Batterie einen Schlag, zum anderen hat aber auch der Zündschlossschalter seinen Geist aufgegeben...
    Zündschlossschlter ist schon getauscht, Batterie wird auch einen neue kommen, dann am Wochenende wieder alles zusammenbauen und ab Juli bin ich dann wieder mit von der Partie...

  • i has mega gfundä :)
    Ich gfind das so schön,wasmer alles fertig bringt mit chlinä mitteli oder grossä und jedes hät ä angeri Gschicht.
    Wenn mer dehinder gseht wases so a arbeit,Zit,ufwand und chli nervä brucht dä isches um so schönner so ergäbnissä zgseh ;)


    Hi Klemi,hät mi gfreut Dich persöndlich dörfä könnä zlehrä :)

    Geniesse jeden Tag,es könnte Dein letzter sein!\n\n"Wer andern eine Grube gräbt,fällt selbst hinein"\n\n"Es kommt alles was Du anderen zu leide tust, auf Dich zurück und zwar mehrfach!"

  • Klemi.
    danke viel mal,es isch min erschtä pokal nach sächs jahre schrubereiä,
    es hät mi mega gfreut das ich au mal glück dörf ha,im prinzip müsst eigentlich
    jedä en pokal übercho,will alles agfrässeni vw freaks det sind und das läbet was mer tuning seit.
    vorallem häts mi gfreut dä klemi persönlich mal zkänne lernä,geile siech:-)


    Also locos,mer wird sich sicherlich no a andernä träffe gseh,bis nächscht mal:-)

  • i gratuliere dier ou für din pokal. Hesches jo verdient und hesch es wirli schöns outo ufd räder gstelllt. respäkt

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • @all
    merci jungs:-)


    eui autos sind au dä hammer,wie gseit es verdient jedä en pokal,für die stundä vo mer verbringt mit em auto zum öpis uf d bei stellä vo mer nöd immer gseht,darum respäkt jungs:-)