8v turbo em golf

  • alli wönd emmer 16v turbo,warum ned en normele 8vturbo?grad för g60
    fahrer eschs doch en sehr enterressanti sach wöu me nome sehr wenig ufwand het aues wo me brucht loht sech bimene alte audi 100 turbo lo abnäh.de chame de krümmer eifach om 1 zapfe ikürze ond draschrube.abgas ond lärm esch de eh kes problem wöu me die originali
    stürig cha öbernäh ond solang me ned öber 1.1 bar goht bruchts ned emou en andere chip.de g60 motor esch absolut geeignet för en setige
    ombau ond mag leischtige bes 300 ps ohni grossartigi änderige problemlos verlide ond das g60 motore ewig laufe wemer sie rechtig behandlet weiss jede wo eine het!au bim gti eschs en gediegene ombau,echli ufwändiger als en g60 aber au relativ eifach.
    för de 8v sprecht eifach das de motor wesentlich unempfindlicher ond widerstandsfähiger esch weder en 16v.chonnt no s besseri asprechverhalte dezue ond s besseri drehmomentverhalte.en 16v rächnet sech minere meinig no erscht bi leistige öber 300 ps wöu me denn eifach en grössere gas durchsatz benötigt wo de halt de 16v kopf bietet.wobi au en 2ventiler öber 300 ps zu brenge esch e kei hexerei.

  • hmmm 8v turbo mitme lader vome audi hundert mit 1.1 bar u 300 ps ?(
    also mini erfahrige mit dem krümmer kastriere sind nit gat zum plagiere han da mit mine 1 schmid turbo nume komedi ka das isch es bastelzeug und verhet nie usert hueschtesch da so mit 0.8 bar durch dgegent aber das isch ja nit luschtig
    den löifent di guete ispritzige und stirgrät vom g60 ab meh als 1 bar genau nime wiesch selti und di ganze (turbo)chips wo uma sind si leider öi nit meh währt als e sack paprickachips
    bi 8v turbos gits vo mir üs nume eis:
    e rächte chrümer
    richtig fetti durchmässer ladeluft und abgass
    e riese ladeluftchüler
    freiprogramierbarie ispritzig vo trijek am beste nu mit de zündspüele direckt ufe cherze
    den nu e richtigi bearbeitig vom motor wies reto a minem caddy motor gmacht het
    den das ganze zeug tip top abstimme und guet isch

  • säuber bauet eine,ghoufe bi diverse,gfahre mänge.weisch es esch ned möglech i eim kurze text uf alli technische details izgoh.ond mer esch au klar das die eint oder ander komponente ergendeinisch ade grenze esch,
    aber do mer jo diverse mitglider hend wo gärn emou met low budget wönt afo han ech jetz eifach emou en denkastoss gäh.glaub mer ech weiss inzwesche au echli vo was ech rede.

  • ja a dem zwivleni o nit ;)
    nume low buget hmmmmmmmmm wen den scho zgeld für lerm abgas u leischtigsmessige üsgisch den lieber öi für epis wo ferhet oder nit??
    han halt mit dem wo beschribe hesch gar kei gueti erfahrige gmacht ( soll kei persöhnliche agriff si) han mitem reto x stunde diskutiert u tüftlet u der isch der beschte i sache turbo gsi

  • das mag si si,was för komponente hesch du montiert gha,lader,ladedruckreglig,krümmer original oder bearbeitet,stürgrät abstemmig,send so sache wie klopfsensor,lamda 100%io gsi?ech weiss
    vo zwene wo scho es paar johr zemli problemlos eso omefahrit.ond me muess jo ned emmer s absolute maximum usreize.

  • der 1 isch e schmidturbo gsi mitme audi chrümer wasch ebe kastriert heint aber das het nit verha druf isch e garett lader gsi der chrümmer het das aber nit verhebe klopsensor u lamda sind neui gsi...
    dasme die mitem orginale g60 stürgrät u der ispritzig chan guet istelle weisi jetze nit der reto (mr. turbo) het gemint di laufe aller im notprogramm wenmer meh asl 1 bar git..hetmer das nu genau erklährt wiso aber ebe wen nit 180 ps zfride bisch isch das sicher es low buget turbotunig nume weni scho üfwand u choschte han den lieber was richtigs da hesch öi me spass dran.....


    wie heists so schön:



    LEISTUNG IST RESERVE
    RESERVE IST SICHERHEIT
    UND SICHERHEIT KAN MAN NIE GENUG HABEN :D :) :)

  • d ladedruckregelig chonnt bim g60 stüürgrät zwesche 1,05 ond 1,1 bar,original!die ladedruckregelig loht sech aber au per umprogrammierig
    gäg ufe verlegge.ech ha jetz met dene stüürgrät eigendlech nome gueti erfahrige gmacht.ech weiss vo lüt wo met dene bes 1,5 bar onderwägs send ohni problem.das esch aues en sach vom abstimme.
    zom andere holsch au bi gladne motore d leistig ned nor öbere ladedruck.