30.6-1.7.07 Internationales VW Audi Treffen Benzingen

    • Offizieller Beitrag

    Am 30.6- 1.7.07 findet das Internationales VW Audi Treffen Benzingen statt.
    Eintritt: 10 Euro
    90 Pokale


    Samstag:
    ab 20 Uhr Dämmerschoppen mit DJ
    Zeltmöglichkeit vorhanden


    Sonntag ist dann das Treffen.
    Infos unter:
    0173/6612181
    0173/9827606


    Kommt jemand mit? Ich gehe wenn es nicht gerade das ganze wochenende regnet.

  • chämt evtuell ai mit de chani nämlich nu zum theibach dä isch det id nöchi. sa gägä abä abfahrä?
    hesch eppä 3-3,5 h je nach verkehr

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • ich weises erscht churzfrischtig miäs nu züglä nechscht week

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • aso bi mier gseds eso us. I bi hitte mini id go bstelle. Die am schalter hed gmeint es god en wuche bis 10 täg. I machs eso jetzt: I nime de zädel wommer dschmier usgfüllt het. Das isch dazeig füre verlust vo minere id und gang eso überd gränze. Wens nid god de gommer halt am zoll en Tagescharte go hole fürs usland.
    I hoffe natürli das die chunt bis am fritig.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • ok bi hitte uf de gmeind gsi wäg dem eitages pass oder so...
    Si hend gseid dasi ekeis chönt useloh mer müesi das am zoll mache. Chunt das ächt vo gemind zu gmeind anderst?
    Es isch eifach en seich weni am zoll de uswis muess go hole. Schisstmi eigntli scho jetzt a wäg dem. Aber was söls. I wirde sicher derbie si und hoffe dasi am zoll durechume.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • Also es chönt sie das es zu Gmeindä enderst isch. Doch mis mami isch miär eifach en Wohnsitzbestätigung uf Gmeind go holä. Isch bi miär diä einzig lösig gsi, vo wägä am Zoll lösä hend sie nüt erwähnt. ha de eifach 10. Franke mösse zahlä. ha diä alt Idenditätschartä mit gnu imfals blöd ta hättät. Ich dänkä das wird eh gah, wenn du denn am Zoll en Tagespass lösisch..

  • och hetti i demfall ou sölle en wohnsitzbestätigung sölle hole. I han dpapier wommer dpolizi geh het. es isch en rapport vom uswisverlust.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • aso zum dwohnbestätigung zhole wirds bi mier zimli sicher unmöglich morn. Muess uf Gänf go schaffe. I freumi risig druf. :kgw: :kn:
    Aber mer isch in sinn cho dasi nu de Pass han au wener sit 2 johr abgloffe isch de chamer sicher nu en hilf si zum dpapier zmache bim zoll.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • Mit em schwizer pass doerfsch id nachbarlaender au wenn er apglofe isch. bin mal mit mim uf dutschland wo me als 3 jahr apgloffe isch
    ........chan mer eine vo eu saege wie ich vo zueri nach baenzike chume oder heand ihr en gemeinsame treaffpunkt?

  • hendsder de pass ou kontrolliert ka?
    Ja das isch nu en guet frog. Mer hend am 16.00 abgmacht aber dfrog sich nur wo. I dänke die vode zentralschwiz endmer über schaffuser gränze gönd chöntemer In Affoltere am Albis bide Coop tankstell abmache. Die isch nämli ufem wäg richtig urdorf. We gseds bi dier us 2 Face? Wär das für di ou ok.



    I nime sicher ou mis zält mit. Es isch es 3er.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

    Einmal editiert, zuletzt von Mandacori ()

  • Ja du de heatt mer de pass agluegt und druff hi gwisse das de apgloffe isch und ich hanem gseit das es fuer mich zu churz frischtig gsi wear en neue ga hole und er heatt nur dure gwunke...zealt?? Leute bin serste mal debie was soett man so debie ha usert gnueg geald benzin und en pass ? und ihr machet huet ap?

  • ok nachdem dasi en richtige sch..... tag ka han han ijetzt vierobe. Mer isch en igschribnige brief cho. Muess morn go hole. Wens nid dküntigung isch de isches de uswis. Ansonste machis halt eso mitem Pass.



    2Face hesch en nachricht i dinere PN

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

    Einmal editiert, zuletzt von Mandacori ()