Porsche Panamera

  • So wie de Deniz gschriebe het - Cayenne tüüferlegge und scho hesch es schöns Auto - aber ned so öppis.... Wo ich zBild gseh han isch mer zGipfeli fast wieder ufe cho!!!


    Aber zum Glück sind ja die Gschmäcker verschiede :)


    :du:

  • i finda das auto völlig überflüssig! porsche isch doch immer bekannt gsi als rennwaga mit strossazualassig!
    a porsche wo inwändig wia a 7ner BMW isch, isch doch voll dr scheiss.


    si müand doch nüt luxuriöses usprobiara ma gse sooo viel porsches, denn lauft jo logischer wies au z gschäft....


    das isch für mi kei porsche me, so öppis kunnt usa wenn a Corvette mit ma BMW Fic.....

    Wenn Schweine fliegen könnten, bräuchten Bullen keine Hubschrauber!

  • Zitat

    Original von Randal
    wend zviel gäld hesch und än 5 türer wötisch chaufsch än rassigä audi :D


    Ja aber was machsch wenn das nöd willsch? Fahr mal am morge am 8i uf züri oder uf basel ine. d hälfti vo allne Autos sind Audi Avants und E-Klasse.


    Git eifach nöd vil schöni Oberklasse Autos...

    \n\n\nDieser Beitrag wurde bereits 428 mal editiert, zuletzt von >Sandysolo<: (Heute, 07:53)

  • Aber dä Porsche isch grausam Schön gägäüber amnä Audi Avant odär anärä E-Klass... Porsche sött Porsche bliibä wiä eh und je, dä Cayenne isch ja wohl scho än absolut Fähltritt gsi. Äs hät irgänd än designer i säbärä Budä womär uf dä Mond sött uäschüssä...

    Fahre niemals schneller als dein Schutzengel fliegen kann...

  • Zitat

    Original von livefaster
    Aber dä Porsche isch grausam Schön gägäüber amnä Audi Avant odär anärä E-Klass... Porsche sött Porsche bliibä wiä eh und je, dä Cayenne isch ja wohl scho än absolut Fähltritt gsi. Äs hät irgänd än designer i säbärä Budä womär uf dä Mond sött uäschüssä...


    wiso esch de Cayenne en Fähltritt gsi, gsehsch jo sälber wievöu vo dene omefahrid ond bim Panamera werds glich si, aso esches för Porsche alles anderi als en Fähltrett gsi.

    Effizienz braucht Leistung\r\n\r\n1.4 TSI - Kinderarbeit unter der Motorhaube :h:

  • Gaht mär nöd umd Vächaufszahlä. Gaht mär insbesondere ums wüäschtä Dethärcho vo denä beidnä Modäl. Über Gschmack laht sich ja bekanntlich schtriitä, hämmär ja scho zur genüge ghört da inä, wött mit minä Ussagä au niämärtäm ufd Füäss schtah. Für mich sind das eifach kei richtigi Porsches.

    Fahre niemals schneller als dein Schutzengel fliegen kann...

  • Zitat

    Original von livefasterGaht mär nöd umd Vächaufszahlä. Gaht mär insbesondere ums wüäschtä Dethärcho vo denä beidnä Modäl. Über Gschmack laht sich ja bekanntlich schtriitä, hämmär ja scho zur genüge ghört da inä, wött mit minä Ussagä au niämärtäm ufd Füäss schtah. Für mich sind das eifach kei richtigi Porsches.

    meine rede. Jo si werded guät verchauft aber isch halt für mi au ken porsche isch halt komerz wird keis auto sie wo ich mi dä na umtreiä. aber ja.


    @ sandysolo cls 63 vo mercedes isch einiges schöner als dä verhunzti porsche find ich

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • Hüt hani das Teil(D-Nummere) uffem Heiwäg uff dr Autobahn bi Basel gseh. Ha zwei mol müesse aneluege das i gseh ha das dass eh Porsche isch. Isch rächt gross das Teil isch so eh Sandwich zwüsche 911er und Cayenne. Seht irgentwie saukomisch uss wenns in ächt sehsch, das Möbel! :D