Suche Gutes Autoradio

  • Ich empfiehl der en JVC KD G-821. Priis/Leistig isch iiwandfrei, USB-Slot, farbigs Display, jeeni suschtigi Sache zum iistelle und spiele (Hintergrundbild und -kurzfilme abspielbar)..... Top Radio, 6 Cinch-Usgäng, usw ;)


    Han no nie es Problem demit gha, lauft ez sitemne Johr optimal. Und de Qualitätsunterschiid (Klang) zum früenerige JVC isch grad au extrem gsi.


    Ich würd hüt jedoch eine mit SD-Karte chaufe, mich störts dass de USB-Stick vorne usem Radio usestoht. Suscht alles bestens. ;)

  • eg han mis autoradio im Media Markt kauft, dört sind si günschtig und guet!
    evtl. chasch der jo eine kaufe, wo en externi festplatte chasch ahänke und die de ungere bifahrersitz oder handschuhfach verstecke!


    sicher isch au guet wenn mol ines fachgschäft geisch und di dört lohsch loh berote was es alles git, aber das mit der SD charte isch sicher die eleganteri lösig, als so ei "riese" USB stick!
    :D

  • ich bi au grad eis am sueche. z angebot isch da eifach so gross, dass mer gar kei überblik het.


    gti_1988: hesch scho mal öbis vum nachfolgermodell ghört? weisch grad zuefälligerwis ob da au chasch so schöni filmi abspilä?


    het scho mal öpert öpis vu clatronic ghört. i dene grät(Clatronic AR737 DVD/MP3/2,5" DVD-Tuner ) hed mer d dvd funktion mit 2,5 zoll bildschirm....isch das öpis?will das isch zimli günschtig(ca 300fr).

  • In Sache Auto Hi-Fi giltet die Regle no meh als überal anderst: Billig isch billig, Tüür isch guet.


    Chauf der as Radio vo JVC, Panasonic oder evtl. no Sony.

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • Zitat

    Original von beathoovenG60
    In Sache Auto Hi-Fi giltet die Regle no meh als überal anderst: Billig isch billig, Tüür isch guet.


    Chauf der as Radio vo JVC, Panasonic oder evtl. no Sony.


    Ech als Laie wörd mich dem aschliesse!


    Ha bes jetzt en Sony ka und jetzt sett öbbe 2 johr en Panasonic und be also voll zfrede demet! Ganz konkret wördi de Panasonic klar im Sony vorziehe, aber ebe..das esch denn Asichtssach.


    Vo JVC hani au nur guets köhrt und werd vell empfohle..


    En anderi Alternative woni meine dass die au sehr empfohle werd send Alpine-Players... Cha das öber bestätige?? :) Mer gfallt bi dere Marke eifach sDesing nie!

  • Dä isch top! Hans vor (oder vor-vor) Model vo dem! Sit 3 johr, täglich im Iisatz, und no nie Problem ka... Und Ton isch bi JVC bekanntlichermassa eifach guet.


    Genau, Alpina hani no vergesse... die sötten sicher au ind "bruchbar" Kategorie ufgnoh werda.

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)