Navigeräte - Erfahrungen

  • I ha kei thread dr zu gfunde darum machi halt es neus Thema uff.
    Mi Navi het dr Geischt uffgäh und jetzt bini e bitz am umeluege was so ufem Märt isch so in dr Prisklass 250-350 Fr.
    I ha dänkt i frog emol was ihr so für Marke händ und wie ihr dr mit zfriede sind. Villicht cha mr jo öber no e bitz Tips gäh für eh Kauf vo me aktuelle Navi. I bi e biz am spinzle mit dr Marke Navigon.

  • Ech han es Becker-Navi. De Priis liid glaubs so zwösche 350.- ond 400.-. Ben aber ned eso z' frede, esch ned s' zueverlässigste!
    Acer het glaubs sost au no gueti Navis...

    Gefühle lassen sich nicht auf dem Reissbrett entwerfen - Dachte man.

  • also ich han es MIO für CHF 190.-- oder so.
    bi eigentlich sowiit zfride, ussert, dases mängisch chli lang het, bises "empfang" gfunde het... aber suscht ganz ok.
    het au rächt viel POI's scho gspeicheret

  • Ich han mal vomene Garage Gschäftsfüehrer( kennen ne Persönlich) ghört s TomTom 910 sigi s absolute High End Grät( zwar ned die Priisklass, choschtet um die 700 Fr),,, Aber sig zueverlässig und het alles was so imene Navi chasch bruuche und ha sött..Schiins.... er het gseit so für Gschäftslüüt, Ussedienschtler verkaufets nur söttig, siget eifach top, au weg de Software Updates...
    TomTom isch haut schono e Marktleader in Sache Navi....


    Aber ebe, Persönlichi Erfahrige hani keni, Beruht sich absolut uf Ussagene vo anderne...

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges

  • also i han au s "billige" TOMTOM ONE classic. i han na 290.- zahlt gha, isch aber scho 7-8 mönet her. i bin also voll und ganz zfride. hesch sogar na mapeshare, findi na e gueti sach. und au stauumfahrig. also für dä priis wos chostet echt +++. chani nu witerempfele

  • Ich han mir en Tag vor Wiehnachte im Digitec in Winterthur es " TomTom ONE Europe Traffic " gholt.


    Priis: 236.-


    Has bis ez öppe 4 mol brucht, het iiwandfrei funktioniert. Zeigt der alles nötigä aa, het Kartematerial vo fast ganz Europa druff und isch für 236.- echt TOP !

  • Also ich hab ein TOMTOM One XL


    Das hat viel Interner speicher und lässt sich somit mit zusätzlichem Kartenmaterial und POI`s aus dem Netz speisen ;)


    Ich habe bei navis von bekannten gemerkt dass diese die Satelliten teilweise schneller finden... ist aber auch das einzige manko. ich hatte eben noch die "alte" version erwischt...


    Gruss Saphir

    Erst wenn die letzte LAN-party geschlossen, das letzte Computer-Spiel verboten und das Internet zensiert ist. Dann liebe Eltern, dann werdet ihr erkennen, dass man seine Kinder doch selbst erziehen muss.

  • Zitat

    Original von 2er-schnegge
    also bi eus ide bude verchaufemer praktisch nur TomToms und sind echt mega zfriede mit denee.....


    Mal abgesehen von der Garantie-Abwicklung der Amag bei TomTom Geräten! ;)



    Alpine Blackbird!!! 8o



    MFG sound-tuning.ch

    Audi S6 C4 Avant 20V Turbo AAN 6-Gang:\n\n- RS2 Krümmer/Einspritzdüsen/Kopfdichtung/LMM\n- K24-7200 SRS Lader\n- FOX ab Kat\n- 300 KPA Drucksensor\n- TFSI Zündspulen-Umbau\n- Feine Abstimmung :-)\n\n

  • Was ich jetzt momentan Top finde vo de Mobile Navis isch TomTom 940 Live und Navigon 8110 natürlich.



    Denk wird mir eis vo dene 2 zuetue.




    Verkaufe sus no Pioneer Avic-X1BT


  • oke das mit dä garantie abwicklich isch scho scheisse, es gad ewigs bis wieder chunt, aber hend sehr selte so fäll gha ;)

  • Zitat

    Original von darkinho
    TOM TOM oder Garmin... de chasch nüt falsch mache! ;)


    Do hesch vrmutlich scho rächt!
    Aber es garmin hani jetzt gha und isch jetzt plötzlich nüm gange, isch aber leider scho über dr Garantiezyt.
    I ha mi darum emol e biz wölle umeluege, au bi andere Marke.
    Villicht eifach emol e neui Marke teschte.
    Bi TomTom stört mi eifach(hört sich villicht blöd a) das di Marke eifach "das Navimonopole" isch, wie z.B. Microsoft bi de PCs.
    Villicht isch e anderi Marke glich gut wenn nit sogar besser!
    Wie ich scho gschriebe ha bini momentan uff dr Site vo Navigon.
    Villicht het jo öber eh Erfahrig oder öbis ghört über die Marke.
    Do chönnet dr emol luege:http://www.navigon.com/site/de…BE072F1.navigon-website-1

  • Zitat

    Original von 2er-schnegge
    oke das mit dä garantie abwicklich isch scho scheisse, es gad ewigs bis wieder chunt, aber hend sehr selte so fäll gha ;)


    Es ist ja so:


    Wenn das Gerät innerhalb der ersten 14 Tage nach Kauf kaputt geht, bekommt man von der AMAG gleich ein neues TomTom.


    Ab dem 15. Tag ab Kaufdatum muss man über TomTom reparieren/austauschen lassen!
    Und dort ist schon die Hotline eine Katastrophe!



    Aber eben, TomTom möchte das so...



    Die neuen Blaupunkt TravelPilot 500 und 700 sind auch ziemlich geil.


    Die haben vorne eine Kamera integriert.
    Somit werden auf dem Display Echtzeit-Bilder angezeigt, in welche dann die Pfeile usw. eingeblendet werden!


    Vor dem Neukauf würde ich diese auch mal ins Auge fassen. :)



    MFG sound-tuning.ch

    Audi S6 C4 Avant 20V Turbo AAN 6-Gang:\n\n- RS2 Krümmer/Einspritzdüsen/Kopfdichtung/LMM\n- K24-7200 SRS Lader\n- FOX ab Kat\n- 300 KPA Drucksensor\n- TFSI Zündspulen-Umbau\n- Feine Abstimmung :-)\n\n

  • Zitat

    Original von RS4 DRIVER
    In wellere Priisklass sin die Blaupunkt??


    Das 500er ist um die 700 Franken, das 700er um die 850 Franken wenn ichs richtig im Kopf habe.


    Ist schon teuer, aber ich würds trotzdem mal anschauen. :)



    MFG

    Audi S6 C4 Avant 20V Turbo AAN 6-Gang:\n\n- RS2 Krümmer/Einspritzdüsen/Kopfdichtung/LMM\n- K24-7200 SRS Lader\n- FOX ab Kat\n- 300 KPA Drucksensor\n- TFSI Zündspulen-Umbau\n- Feine Abstimmung :-)\n\n