bruche en guete Rot!!

  • Jungs, ich bruche en guete Rot.


    Geschter ischmer so ä alti Zwetschga mitmä Opel Frontera in mini Winterbrütza inagfahra. Kotflügel und Grill isch völlig demoliert. Unde ine glaubs nüt, also en klassiche Blechschade!


    I han vor, das Auto so in 1-2 Monet z verchaufe. S'Auto hät scho ewigs kei MFK meh und jo, muesses hald bald uslöse!


    Also vo Schade flicke loh isch kei Red. I wött etz eifach chli Stutz, wil s'Auto jetzt natürli scho einiges weniger an Wert hät! Etz werdi s'Auto als Ersatzteilespender verkaufa müassa....


    Was hani etz do für Möglichkeite? Chan ich etz ine BMW Garage goh und en Kostevoraschlag mache loh und denn zur Versicherig und mir das uszahle loh? Oder evtl. wött sie's au ohni Versicherig kläre... Säb wär wohl optimal. Aber wenn mit Versicherig.... Was hani do für Möglichkeite??


    Leider kenni niemert binre Versicherig, woni so öbbis chönt froga....

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • Also ech be au kei Experte, aber ech dänke je nach dem um wie vel Geld dass es got, werd dVersicherig ehre eigete Experte verbischecke, egal öb en Garage das agluegt het oder ned....


    Das esch de einzig Senf woni cha gäh :D

  • Nützt mir aber nüt. Arbeit isch ganz klar, neue Kotflügel, lackiere, montiere, versiegle.


    I rechne so mit 6-800 Stei.


    Aber ebe mini frog.... Wie chumi zu Geld, ohni flicka loh?

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • kennsch ä garage? wenn ja geisch zu dere u losch dr choschtevoraschlag lo mache und när nimmsch dä wisch und geisch zur oma. losch se lo uswähle obsis dr garage wott zahle oder ob si dr ni lieber 100.- weniger bar git... so würd igs mache...

  • also min brüeder hät genau das gliche problem ka. auto wert: ca. 3000fr. wildschade ca. 4500fr. ich han ihm gseit er söll 3500fr vo de versicherig neh und das auto in einzelteil verchaufe.


    er häts flicke lah. 1 jahr spöter totalschade.. krass...


    du muesch eifach de experte vorbicholah und dies auto ahluege lah. dänn seit er de wert vom schade. und du seisch eifach... ich machs günstiger zahlet mir das geld us und fertig. wenn er 1000fr seit seisch 700fr... sie händ gspart und du häsch dies geld.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • also du chaschder dä schade vode versicherig uszahle lo. mir händs mol is auto (mega alts gsii) iibroche, schloss kabutt und tüüre verbület. han dä schade vo ca. 1100 au uszahle lo vode versicherig, chunsch eifach biz weniger über... han dän so 800 uszahlt übercho...


    und jo, suscht choschtevoraschlag und zu dere woder is auto gfahre isch... well zahle mussis, isch ä obligation us unerlaubter handlig, und si isch schadeersatzpflichtig, so oder so...


    gruess

  • Zitat

    Original von s3 facelift
    also du chaschder dä schade vode versicherig uszahle lo. mir händs mol is auto (mega alts gsii) iibroche, schloss kabutt und tüüre verbület. han dä schade vo ca. 1100 au uszahle lo vode versicherig, chunsch eifach biz weniger über... han dän so 800 uszahlt übercho...


    und jo, suscht choschtevoraschlag und zu dere woder is auto gfahre isch... well zahle mussis, isch ä obligation us unerlaubter handlig, und si isch schadeersatzpflichtig, so oder so...


    gruess


    ja, genau, wenns vo dä versicherig uszahle lasch chunsch ca. 10% weniger über... dä expertä vo dä versicherig chunts normal go aluegä und schätze...