• Ha mal en Thread wöle ufmache wo jede mal verzehle was ihm hüt so "speziell" passiert isch und obmer imene scherz drikeit isch und was mer alles so für "komischi" gschichte hüt het müese lose...


    Für mich kört de Conficker Virus dazue...APRILSCHERZ en mas :D

    VW Scirocco: 52'000 CHF.\nDie passende Brille dazu: 150 CHF.\nDas Fussgänger die grüne Ampel verpassen um das Auto anzuschauen: UNBEZAHLBAR :D :D

    Einmal editiert, zuletzt von don_angelo88 ()

  • mir isch hüt e dame ruckwärts in töff gfahre uf dr krüzig....
    leider isch das kei 1.aprill scherz si het erscht öbbis gmerkt wonnere soo eins uf d heckschiebe donneret ha das die fascht broche isch... X(


    mim töff isch zum glück nix passiert abere ebe so viel wiedr zu frauen am steuer :rolleyes:

  • wieso fahrt die rückwärts andere chrüzig?


    anyway...ich han bis jetzt nüt erläbt woni driigheit bin...aber viellicht chunt das no :D


    @stefanie: s git nur es paar wos wüki chönd ;)

  • Zitat

    Original von flapsch20
    wieso fahrt die rückwärts andere chrüzig?


    anyway...ich han bis jetzt nüt erläbt woni driigheit bin...aber viellicht chunt das no :D


    @stefanie: s git nur es paar wos wüki chönd ;)


    nei nei es git scho mehreri fraue wos chönd...han nonie en unfall gha und fahre sitt bald 3 jahr auto :)

    Ein Auto kann man nicht wie einen Menschen behandeln. Ein Auto braucht Liebe...

  • demfall ghörsch du zu dene wenige ;) aber hey, es git au manne wo nöd chönd fahre. aber das eher sälte.

  • Zitat

    Original von flapsch20
    demfall ghörsch du zu dene wenige ;) aber hey, es git au manne wo nöd chönd fahre. aber das eher sälte.


    es git gnueg männer wo nöd chönd fahre :)

    Ein Auto kann man nicht wie einen Menschen behandeln. Ein Auto braucht Liebe...

  • Zitat

    Original von StefanieR32
    nei nei es git scho mehreri fraue wos chönd...


    esch jetzt aber au en 1. Aprilscherz oder hahaha. Ne scho klar, get dänk au derig wös chönd...esch whs sogar en grossteil aber halt die wo negativ uffallid send die wos ned chönd.

    Effizienz braucht Leistung\r\n\r\n1.4 TSI - Kinderarbeit unter der Motorhaube :h:

  • giengs do ned eigentli um aprilscherz? en betupfti dame esch glaub eher
    weniger en scherz *G*.


    Argovia het höt gmäldet das d Poschtleitzahle per 2010 komplett
    umgestellt wärde uf 5 stelligi Zahle. Döt beni voll dri gheit :D

  • ich chan nüm...lueged emal im don angelo id galerie und mached das foto gross woner drinn het mitem scirocco...was det ade süüle staht müender läse. isch das en witz? :D


    ich lach mich kabutt :D

  • Zitat

    Original von flapsch20
    ich chan nüm...lueged emal im don angelo id galerie und mached das foto gross woner drinn het mitem scirocco...was det ade süüle staht müender läse. isch das en witz? :D


    ich lach mich kabutt :D


    hahahaha :P :P :P

  • haha ich weiss ich weiss :D
    hat aber e gschicht dihine...
    min vater hat wöle dasi de fötzel dete ane klebe will das früehner sin parkplatz gsi isch und iergendwelchi lüt über de mittag i sim parkplatz parkiert hand. und am abig hater immer so ölflecke am bode gseh kah ...its all und isch kein APRILSCHERZ :D:D

    VW Scirocco: 52'000 CHF.\nDie passende Brille dazu: 150 CHF.\nDas Fussgänger die grüne Ampel verpassen um das Auto anzuschauen: UNBEZAHLBAR :D :D

  • Zitat

    Original von juiceppe
    ES GIBT ÖLFLECKEN! :D


    geeenau! und da ja net alli 12 jahr schuel gmacht hend verstahtsmer eso am beste :P

    VW Scirocco: 52'000 CHF.\nDie passende Brille dazu: 150 CHF.\nDas Fussgänger die grüne Ampel verpassen um das Auto anzuschauen: UNBEZAHLBAR :D :D

  • Zitat

    Original von StefanieR32
    das hät denn nüt mit fraue am stür ztue gell :)


    he do niemerts welle persönlich agriffe... :) nur ebe vieli fraue könne nitfahre und das isch so eini dr voo gsi X(
    ich mein me fahrt nit ufe krüzig haltet merkt das me kei vortritt het und denn fahrt me ohni z luege wiedr retur ?(