Umbau von 4 auf 2 Plätzer

  • bei uns in deutschland steht meistens im kfz brief "wahlweise 2 oder 4/5 sitzplätze" und da brauch man gar nix ändern

  • Zitat

    Original von Alpine
    chunt druf a wend anderi gurte ine machsch und so den das ganze go abne la den sötsis keis prblem sie so viel ich weis


    muesch doch keini andere gurt montiere wende 2 plätzer machsch!??

  • Meine ned met andere gurte Montiere.


    Ech meine die hendere sitz Komplett use nä ond en hifi usbau mache, muessi das uf de mfk mälde ond zom 2 plätzer omändere lo? oder chanis eifach losi lo ohni zeige bi de mfk?

  • neee musch verbie gah und uf 2 plätzer um schriebä lah. und denk mal wend än hifi Usbau machsch söt er dir nid gra binerä vollbräms um dohrä flügä sondern das züg richtig befeschtigä, han da inä scho so Usbautä gseh wo mer fascht Trännä idä Augä häd wen mer gseht wiä das inä baschtlät isch und kein seich hebät. Den mal den wird au än Prüäfer das beastandä. aber süscht eifach Sitzusä und umschriebä lah.

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • Dr Randal het rächt.


    Ha ich bi mim alte 2er au gmacht...


    Sitz use, hinte was drüber... muess nid mol was grosartig sie... und denne muesch vorem mfk sage dass e fahrzügsuswies änderig mache wilsch und denne klappt das - die luege nid mol was de gmacht hesch - die zelle nur d sitz und das schribe si den in uswis :)



    grüessli matti

    \n

    °°° AUDI A4 3.0l. S-line °°° \n

    \n

    \n

    °°° AUDI RS6 Biturbo °°° \n

    \n

    \n°°° GOLF II GTI WoB °°°

  • jo das spilt eigentlich kei roller - ziesch holz drüber... paar lättli und denne e teppich druf... das längt zum de uswies z ändere

    \n

    °°° AUDI A4 3.0l. S-line °°° \n

    \n

    \n

    °°° AUDI RS6 Biturbo °°° \n

    \n

    \n°°° GOLF II GTI WoB °°°

  • Nei, chaschän usruumä bis ufs Bläch, so go zeigä dän schriibäts dä Fahrzüüguswiis um vo 5 uf 2 Plätzer. Soundahlag chasch machä wasd wötsch, muäsch ja nüt iiträgä...

    Fahre niemals schneller als dein Schutzengel fliegen kann...