Muess s'Billet abgeh oder doch nid?

  • Hallo zäme,


    am 1.9.09 bin ich Usserorts während emene Ueberhol Manöver blitzt worde. Netto 30 km/h z'schnell mit de Laserpistole. Das heisst für drü Monat de Scheck abgeh. So und das xxxxxxx mich a, sorry liebi Admin's es git kein andere Usdruck für das.


    Und jetzt mini Frag; es wird überhaupt nid berücksichtigt dass ich vor und nach em Ueberholvorgang unter 90 km/h gha han. Dass ich sit 6 Jahr ohne "schweri" Buesse unterwegs bin, well ich uf de Rennstrecki Gas gibe aber nid im Strasseverkehr ussert um es Ueberholmanöver abzchürze. Kennet Ihr öpper wo in sonere Situation gsteckt het? Kennt öpper d'Funktionswiis oder de Typ vo de verwendete Laser Pistole im Aargau? Git's irgend es Schlupfloch, damit ich um de Führeruswiis ume chum und en Itrag im Strafregister?????


    Danke für Eui dringendi Hilf!!!!


    Gruess Stefan

  • Hi


    Sorry, aber da hesch kei Chance. Im Staat isch es egal wie brav du vorher gsi bisch, dini Situation isch eifach liecht verdientes Gäld.


    Ich bin zwüsche Sins und Inwil mit 107km/h blitzt worde. Wer die Stross kennt weiss, dass es e 2 km geradi Strecki isch (also 2km vorussicht) und links sowie rechts nur Chueweide sind. Es isch stahlblaue himmel gsi und es isch nur wiit vor mir es Auto uf de Stross gsi, also 0.0 Gfahr für überhaupt öpper. Trotzdem hends mi usegnoh, ich han 600.- CHF für's Strafverfahre dörfe zahle (200.- Schriibgebühr und 400.- Busse). S'Strasseverkehrsamt het sich es halbs Johr Ziit glo und mich denn no 2 Jahr uf Bewährig gsetzt (also effektiv 2.5 Jahr, da sie so lang bruucht hend und ich i de Zwüschezit trotzdem nüd han dörfe astelle) und 110.- CHF Schribgebühre han ich au dörfe Zahle. Ich bin 30i, han no nie es Verfahre gha und mini Ordnigsbuesse haltet sich au sehr in Gränze. Du gsehsch, Vorgschicht und Verkehrssituation isch egal; wenn de Staat d'Glegeheit het liecht Geld vom Bürger z'neh, macht er das au.


    Gruess

  • Da mues i am Sephiroth leider rächt gä...


    Bi mir isches ou so gsi... bi sit i s Billet gha ha nie "negativ" ufgfaue (paar Parkzeddle lige ja dinn..) aber denn wos bi mir sowit gsi isch heisi mer ou z voue Programm dridrückt...
    Da nützt dr nidmau dr Rächtsschutz öppis! U vorauem we alei im Outo hocksch. Da bisch usgliferet u hesch 0 Chance.
    I ha jez dank däm o e Iitrag und chume mer vor wie dr letscht Schwärverbrächer... Aber äbe, grundamänd isches eifach so...


    Tuetmer ächt leid. I hami ou gströibt u gmacht u aglüte u hie u da... alles für d katz...
    Isch doof weni das jez so säge aber hie hesch würklech päch wie jede anger ou.


    I darf hie no amerke dass die verdammti aargauer polizei mir eh es dorn im oug isch... das si di schlimmste.... (die wüsse äbe wie abzocke...)

    jage nicht, was du nicht zähmen kannst! \n\n :dh: Audi for life :dh:

  • Ins Strafregister kommt das nicht.


    Da kommen nur schwerwiegende Verkehrvergehen rein sowie andere Verurteilungen.....


    Zitat

    Du gsehsch, Vorgschicht und Verkehrssituation isch egal; wenn de Staat d'Glegeheit het liecht Geld vom Bürger z'neh, macht er das au.


    Die spielt ganz sicher ein Rolle hättest du schon was ähnliches gehabt wärst du den Check los allenfalls für mehr als 3 Monate...


    Beim Sbanker wirds wohl( mit Glück) aufs gleiche rauslaufen wobei 30 zuviel wohl schon deftig ist für Bewährung und Verwarnung...


  • Das stimmt ned! Mir isch 4 km/h abzoge worde (Messtoleranz Laserradar). 103 km/h = Verwarnung! Es stoht sogar, dass der Richter be ganz liechte Fäll d'möglichkeit het d'Verwarnig ned uszspräche. Natürlich het er vo dem ned gebruch gmacht, ich han ja schliesslich d'Wiesene und de Asphalt i de Umgäbig schwer gfährdet!

  • Ja aber 23 Ausserorts gilt halt nicht als besonders leicher fall...


    Verwarnung


    Eine Verwarnung ist


    * nur möglich, wenn
    o eine leichte SVG-Widerhandlung begangen wurde;
    o während der vergangenen 2 Jahren keine Massnahme (Verwarnung oder Führerausweisentzug) ausgesprochen wurde.
    * nicht möglich, wenn
    o eine mittelschwere SVG-Widerhandlung oder
    o eine schwere SVG-Widerhandlung


    begangen wurde.


    Ein Verzicht auf eine Massnahme darf vom Amt für Administrativmassnahmen (AMA) nur in den seltenen besonders leichten Fällen stattfinden.


    Klick$

  • @ Sbanker:


    mir isch ungefähr genau s'gliiche passiert! bim öberhole hani 117km/h gha statt 80, dass heisst, 37km/h z'vell... kei vorstrafe usw... isch druf use cho das ich 3 mönet ÖV bruucht han, 1500.- buess becho han und usserdem no 2 johr uf bewährig gsi ben, sprich immer no bin...


    ab 25km/h z'vill isch de check sowieso weg, frag isch nur wie lang... ab 35km/h gisch ehn sofort ab... das luut dem nette rennleiter wo mich usegnoh het ;) (ps: er isch wörkli nett gsi!!!! hehe)

    Niemand stirbt als Jungfrau, denn jeder wird vom Schicksal gefickt!