distanzscheiben

  • hey leuz churzi frag was muni beachte wenni distanzschiibe iibaue? ich weiss eifach das s profil vom pneu ned dörf über dä kotflügelrand luege, was mues mer na beachte? mueni das irgendwie nachträglich iiträge lah oder chani das grad bide mfk mache oder wie isch das gregled??

  • ja so wiäs mir isch muäs äs dtc in verbindig mit dä felgä ha und söt me grad go iträgä und ja söt niänäts streifä aber das isch ja eigentlich klar.

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • Zitat

    Original von Stoopid
    und, au wenns blöd tönt, gnueg langi schruube benutze.... han jetzt scho 2 mal xee wie es rädli es auto überholt.....


    Und nid zlangi; ) mir händ einä i dä chundschaft gha wo zlangi montiert häd und dän häts im bi dä trummlä alläs inwändig verrissä.


    Isch än A klass gsie und wiä diä ja än x brämschreisufteilig händ isch das zimmli ssch***** gsie :)

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • Wenn inere seriöse garage Distansschibe kaufsch, wirsch grad es DTC guetachte becho und die nötige schrube defür!


    bi mir hei sis zum Bispiel so gmacht:


    10 mm breiti Schibe + 10mm länger schrube als normal! :D
    (ganz eifachi mathematik und jede chas selber überprüefe! ;))


    was aber muesch ufpasse isch, dass die erschte paar tag immer wieder d'schrube kontrollieresch, ob si guet azoge si, bimene kolleg het se mau glöst gha! schins durch vibratione!



    und de söt au d'MFK kes problem si!


    :D

  • ja muäsch bim härsteller vo dä distanzschiebä afrögä öb sie äs dtc in verbindig mit dinä felgä händ. und meischtens hend diä diversäs prüäft.
    vo wem sind den d schiebä?

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig