Licht flackert, welche Lösung die beste?

  • Hallo miteinander,


    ich habe seit kurzen wieder öfters meinen Wagen über die Strassen befördert und beim parkieren in der Tiefgarage ist mir aufgefallen, das die Bremsen/Standlichter auf der Wand leicht flackern.


    Folgende Situationen sind mir aufgefallen:


    1. Anlage voll aufgedreht, Amaturenanzeigen flackern leicht


    2. Anlage mittel aufgedreht, sobald neuer verbraucher dazukommt zB, Fensterheber betätigung, flackert die Climatronic leicht auf.


    3. Innenlicht flackert auch


    Möchte keinen Kondesator einbauen, weil er mir ja im dümmstenfall noch mehr Strom zieht...reicht da eine kleine GEL-Batterie, die ich dann alle 1-2 Wochen mal Lade?


    Oder muss es garnicht daranliegen? Soll ich mal ein Kabel am Verstärker abhängen? Und es dann beobachten?


    Gruss
    Alex

  • De Verstärcher brucht schono strom vo dem her wäg dem isch ou en Kondensator vo vorteil. De Kondensator tuet ou delektronik im outo schone. Hn sgliche problem bi mim erste outo ka und derte hani ekei Kondenstor dinne ka. Han dena eis ibut und es isch tiptop gsi. Weni di wär würdi eis ibue.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • Da ischekei sach. De chund zwüsched de Batterie undem Verstärcher. Was zuesätzlich bruchsch si 4 stecker wils plus und sminus tränne muesch. I chander scho hälfe. Das isch inere halb stund oder so gmacht.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • mi sänf isch volgende...


    mir redä jo vomene älter auto...da si vilech d stekär chlei oxidiert
    de cha d masse und so nüm richtig leite.
    mau aui kabel puze und mit kontaktspray iiribe, aber nid tropfend nass!


    ou vore im motor, das kabel wo ufe rame geit...


    ig ha mir den no e chlei grösseri batterie ineta, jezt flakeret nume s radio und es paar unwichtegi aazeige. (öltemp/öldruck/batterie)


    susch alles bestens, wen ds rückfahrliecht e chliini birä het, den bau e grossi ii!

  • i be jo ned der spezialist, muess aber ou was schribe!!!!


    wend gnue gueti kabel hesch, den cha der kondi was brenge, sösch wördi lieber besseri kabel iemache.


    zo de prise vo kondis: wend neui fendsch för 50.- ond dä no guet esch (ond ned nor saft suuft) den hesch glöck gha! i ha no kee sötigi gfonde.


    aber wasi eigentlech wot säge: i hät no occ. 1/2farad ond 1farad. velech ou no anderi weni gone go sueche. pris esch före chli 30.- ond de grösseri för 60.- aber ohni sicherheitselektronik.

  • Zitat

    Original von cromafi
    Das han ich bi mim Golf kah, es isch de Alternator gsie!! :)


    Hm...also weni mini alag uftrülle flakerets volliecht au! Ich wür behaupte 2. batterie, oder grösseri batteri, was den aber heisst das en andere altenator ie mue?!

  • die aufgabe der Batterie ist es, den Anlasser im Startmoment mit Strom zu versorgen. Wenn das Auto läuft werden alle Verbraucher vom Alternator versorgt.
    eine grössere Batterie bringt in diesem Fall nichts.
    Ich würde den Alternator testen lassen. Vielleicht bringt er nicht mehr genügend strom oder die Kabel haben Innenwiderstände oder die Kontakte sind oxidiert. umbedingt auch masseleitung beachten.
    bei einer starken Musikanlage ist ein kondensator sicherlich von vorteil.

    ;)Wer zu spät kommt, den bestraft das Leben. Wer zu früh kommt, den bestraft die Frau. ;)