auto in deutschland prüfen?

  • sicher gaht das? wenn du de motor nimmsch wo uf dem chasis baut worde isch, problemlos. er baut ja eifach en GTI motor ie.. ich han es unbedenklichkeitsguetachte vo de amag, dass ich i mim 2er en g60 chan iebaue, wenn ich die technisch relevante sache übernimme.. das isch ja kes problem. aber en 1.8t iträge, das glaub ich, isch nöd so eifach. ich bin jetzt scho über 1 jahr am guetachte iehole...

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • ich han duetzmal wele inen 2er golf 90ps! en 16v pl motor inemache wele! und sie gebet dir kei freigob!


    hans au scho mitm 90ps golf probiert uf gti umrüste----------------> no chance ;)


    ha scho vieles probiert aber sie gebet da nöd frei!

  • deniz06
    wo musmesech de mälde für so öpis tel. nr.? oder wele sachbearbeiter.
    wen das geid würdimer oh e gti motor hole.


    das mitem 1,8t geid nur mit ca. 40 000.- für es par dtc gutachte.


    gruss

  • das isch huere kommisch. eigentlich müends die freigab geh.. suscht git sie sicher vw direkt.. ich meine es isch ja genau das gliche chasis vom 2er. de g60 isch eifach anderscht. das chasis sött viel stiefer si und am golf 3 ähnle.. aber das han ich au nur ghört.. wenn ich mis guetachte finde, chan ich es ja da ine poste. det sind all agabe.


    freigab muess vo amag cho. glaub amag schinznach:


    AMAG Automobil- und Motoren AG
    Aarauerstrasse 20
    5116 Schinznach Bad
    Telefon Zentrale: 056 463 91 91


    wegem 1.8t.. das stimmt imfall nöd unbedingt mit 40'000fr. du chasch das auto au mit 1500fr prüefe. es chomt eifach drufah wie du umbausch.. z.b. min golf 2 1.8t.. hät ich da es g60 getriebe wür gschicht anderscht usgseh. aber i mim golf sind folgendi teili original:


    - motor, stürig (msg), kabelbaum, lader, uspuff bis zum kat (bald bis zum esd), getriebe, schaltig, pedallerie.


    minere meinig na, müsstisch du, wenn du so en umbau häsch kei abgasprüefig mache. du muesch nur luege, dass jetzt de abrollumfang vo de räder fascht identisch isch wie die vom spenderfahrzüg. dänn veränderisch au übersetzig nöd. also müsstisch somit "nur" e leistigsmässig mache und es lärmguetachte. abgastest müsstisch au no vom spenderfahrzüg ihalte (normale abgastest). dänn sött das eigentlich scho problemlos ga..

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • das wär de text für de umbau vo 16v 129ps uf g60 im golf 2



    VW Golf, Fahrgestell-Nr. WVWZZZ, Umbau auf Motortyp: PG


    Sehr geehrter Herr


    Die Volkswagen AG hat keine Einwände, wenn das oben erwähnte Fahzeug mit einem anderen, für diesen Typ vorgesehenen, Serienmotor ausgerüstet wird. Je nach Motorisierung sind folgende Teile mit auszutauschen:


    - Getriebe
    - Fahrwerk vorne/hinten (ggf. komplette Achsen)
    - Bremsanlage
    - Bereifung (Tragfähigkeit/Geschwindigkeitssymbol beachten)
    - Kühlsystem
    - Kraftstoffanlage
    - Abgasanlage (ggf. mit Katalysator und Lambda-Sonde)
    - Steuergeräte
    - Elektrische Anlage


    Nach den Umrüstarbeiten muss der jeweilige Serienstand erfüllt sein und dem Typenschein 1V62 69 entsprechen (Ausnahme Gesamtgewicht). Nach dem kompletten Umbau werden die Geräusch- und Abgaswerte dieser Genehmigung erreicht. Für die Umbauarbeiten ist der Ausführende voll verantwortlich, ebenso für Folgeschäden, die darauf zurückzuführen sind. Der Umbau sowie die Zulassung sind vorgängig mit dem zuständigen Strassenverkehrsamt abzuklären und danach in den Fahrzeugpapieren einzutragen.


    Freundliche Grüsse
    AMAG Automobil- und Motoren AG

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben