auto in deutschland prüfen?

  • hallo


    ich fahre eine vw polo 6n mit 100ps jedoch ist mir das etwas zu wenig. nun in deutschland verbauen die massenhaft 1,8T motoren vom audi in den polo. dazu wird auch alles ander umgebaut was nötig ist. bremsen getribe achsen usw.. einfach alles.


    habe mich nun bei tnc tuning informirt wie das mit dem umbau in der schweiz ausieht. die meint ein abnahme würde zwischen 30 000 und 40 000 franken kosten. Ist das möglich?


    nun bin ich auf die ideegekommen das wenn ich ja ein auto in deutschland kaufe und bereids dieser motorverbaut ist, kann ich ja nichts dfür ist ja dann alles eingetragen.


    in deutschland gibt es zb firmen die den umbau mit deutschem tüv anbiten also abgenommen.


    kann ich den dan hier wieder einlösen ohne die enormen kosten?


    zu beachten währe dan das import gesetz und zoll kosten aber denke das ist billiger als 40 00 franken.

  • Du musst es in der Schweiz trotzdem abnehmen lassen. Sprich Du brauchst wieder die teuren Abgasgutachten, Geräuschmessungen, Leistungsdiagramme etc.


    Wasde machen kann ist diese Gutachten in DE machen zu lassen nach CH Normen, dann kommste wesentlich günstiger weg. Am Schluss dann damit zum DTC dass die noch das ok geben und dann läufts.

  • tüv = 0 i de schwitz. in dütschland chönd sogar garage tüve.. sie träget dir sache ih wo dir da nie im läbe öper wür für paar € iträge. es gaht nur ums geld. sie bestätiget eigentlich nur, dass arbeit guet gmacht worde isch. ob es legal isch, isch e anderi frag.


    wieder import i de schwitz:


    1. abgasmessung beim dtc (je nach auto und ufwand 2500-3500fr)
    2. lärmmässig bim dtc (ca. 700-800fr)
    3. leistigsmässig bi de offizielle prüefstand (ca 300fr)


    allei nur für das abneh i de CH bruchsch ca. 4'000fr.


    dänn chomt no folgendes problem. du chasch mit dene guetachte nur 20% mehrleistig iträge. wenns um meh gaht, dänn langsch no tüfer is portemonaie.
    die meischte fahrwerk kw, etc. sind uf 20% mehrleistig abgstumme. du muesch also tests mache ob dis auto z.b. meh als 50% mehrleistig überhaupt vertreit ohni dass sich das chasis zu fescht verziehet. dänn muesch fahrwerk, bremse etc. au alles mit dtc go prüefe ga. und v.a. muesch es fahrwerk finde wo das ushaltet z.b. es gaht bis zur typegenehmigung... dänn chomt dies auto e eigeti type-nummere...

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • sorry, aber das lohnt sich ja nie! chauf dir e occasion polo GTI oder en golf GTI, do gits für 15k-20k scho ganz gueti gfährt, wo erst no neuer sind!


    also, das isch nid bös gmeint... aber mir wär's gäld nid wärt, für es paar PS mehr...

  • Also 30'000 - 40'000 nur für en Abnahm vo so öbis isch Blödsinn... das stimmt 100% ned.


    3000-4000.- für die entsprächende Tests und je nachdem nomal 4000-5000 für no meh Tests und Guetachte. Aber mit max 10'000 setsch alles chöne la iträge, solang d Richtlinie ihaltisch.

  • Bremsalag pro Achs chostet scho 10 Mille! Vorne muss sicher was grössers drunter, und hinne eifach irgend ä Schiiebebremsalag.
    Do sind 20gi scho weg... denn no dynamischi Tests, ob Karosse das au ushaltet... Dia Agab isch scho richtig so (bi über 20%!).

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • Usser bliebsch idä 20 % aber das isch ja dän än verhältnissblödsinn. So viel müäh für so wenig ertrag.

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • Also 30'000 - 40'000 nur für en Abnahm vo so öbis isch Blödsinn... das stimmt 100% ned.


    3000-4000.- für die entsprächende Tests und je nachdem nomal 4000-5000 für no meh Tests und Guetachte. Aber mit max 10'000 setsch alles chöne la iträge, solang d Richtlinie ihaltisch.


    und wie das chan stimme.. :prost: überleg mal.. wenn du e eigeti typeprüefig häsch.. heisst das auto VW POLO / TYP: DINNAME :D
    weisch wie einzigartig da bisch. du chasch grad 10 vo dene autos baue mit dem typ... machsch bös geld.


    wenn das so günstig wär wie du dir viellicht dänksch, dänn würet mir alli golf 2 1.8t mit 300ps umefahre :D aber im moment müemer eus mit 149.7ps zfriede geh.


    am beschte: sparsch 40'000fr und chaufsch dir en super/seven.. da fahrsch jedem polo 1.8t um d'ohre.... also grad 20x
    power allei bringt nüt.. gwicht isch das hauptproblem. han no nie en 100m sprinter mit 200kg gseh :) jedes kilo meh isch mehrbelastig.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • danke euch schon mal. dan wird das wohl wirklich nichts mit einem 1,8T und der würde sos chön passen ;)



    wie sieht es den aus wen ich einen motor vom gti einbaue jedoch ev. einer vom model ab 02 das solte ja dan nicht so schwirig sein oder?
    gibt es ja alles schon original.

  • de neu motor dörf eifach nöd meh als 20% mehrleistig ha.. und er muess glichgueti oder besseri abgaswert ha. dänn sötts kei problem si. aber mässige muesch trotzdem mache.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • ja also 20% von den 100ps oder 20% von der grösten version des polos sprich von 120ps gti??
    ja aber das ist ja dan nichtmehr so extrem teuer und die abgasewerte werde ja ehe besser


    mal noch eine andere frage wen der motor bleibt
    meiner hat ja hinten noch trommel den gti gibt es aber seie auch mit scheiben. wen ich jetzt die trommel auf scheibe umbaue mus ich ja eigentlich nichts eintagen oder so. Also ganz klar alles seinstellen lassen usw... aber sonst nichts?

  • du stellsch dir alles chli zu einfach vor hihi.


    also.. 20% vo dim auto.. nöd 20% vom stärkste polo. :) du chasch aber de glich motor wie de stärkscht polo ibaue, wenn vo de amag es guetachte häsch.


    bremse.. bi de bremse bruchsch genau das gliche. wenn es eifach sött ga, dänn bruchsch au vo de amag e freigab. han das bi paar golf 1 scho gseh wo vo trommle uf schiebe umbaut händ. aber ebe..


    am beschte mit em strasseverkehrsamt telefoniere. es isch vo kanton zu kanton unterschiedlich.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • du stellsch dir alles chli zu einfach vor hihi.

    hehe ja isch ja oh elles chli kompliziert.


    ha scho es paarmal der aglüte.und meistens schlächti nachrichte übercho. naja serie ist einfach langweig wot ja öpis wo nimmer hed und genau da isch zproblem.


    aber danke dir das mir so gut chasch hälfe gruss schöne abe

  • weisch bi mir es genau glich gsi.. es hät ageblich paar lüt wo so umbaute gmacht händ, aber wenn eine vo dene frögsch, dänn git dir keine antwort. das gröschte problem isch halt das bschisse wird... darum chan dir au keine richtig uskunft geh. ich bin sit 1 jahr am infos ihole.


    telefon mit strassevekehrsamt
    bsuech bim strasseverkehrsamt
    telefon mit DTC
    telefon mit de AMAG
    wieder telefon mit em DTC
    wieder telefon mit em strasseverkehrsamt
    guetachte analysiere


    und und und..


    das problem isch eifach.. du chach mit meh als 20-30% nöd iträge. will:


    1. muess dini hütte das ushalte
    2. muess brems dere ps zahl apasst si
    3. muess das fahrwerk die mehrleistig möge träge
    4. muesch abgaswert ihalte
    5. muesch lärmwert ihalte


    und ebe.. jedes guetachte choschtet viel geld. und dänn chomt no dazue.. dass du bi jedem guetachte no muesch sache a dim auto apasse. dänn chomt no es wieteres hindernis: du bruchsch e u-nummere oder dänn chasch zu de offizielle mässige mit de tagesnummere gah. aber eigentlich isch es au verbotte mitenere u-nummere es nöd prüefts auto umezfahre (ich rede da vom umbau). will jede garagist weiss eigentlich dass das nöd legal isch...


    darum bliebt dir nöd viel übrig.. entweder züglisch uf konstanz oder so. oder dänn machsch es legal.


    wie ich scho mal gseit han im forum. für das geld wo bi somenem umbau investiersch, chaufsch dir lieber en töff oder halt e chlini liechti rennmaschine. golf 2 usgrumet mit 150-160ps gaht recht ab.. au en golf 3 leergrumet gti mit 150ps gaht recht ab. de vr6 isch ja 1100kg gsi. also wirsch öpe uf 1000kg cho mit em golf 3. du muesch eifach immer das leistigswicht ahluege. :pc: :wh:

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • ja danke euch, mit u nummero ist ja auch keine lösung


    edit:


    hehe will dam dem thema trozdem mal festahlten. ich begreifs wohl einfach noch nicht ganz :confuse: .


    also wenn ich einen zb. audi mit dem 1,8t motor habe ist der ja zugelasen die gremsen reichen aus und die abgase sind auch okke wen ich das ja alles übernehme mus ich da trozdem ein dtc haben?


    allso was mir ja noch einleuchtet das die karosserie fgetestet werden muss das die die kräfte auch aushaltet.


    ich versuch das nochmal


    1. muess dini hütte das ushalte
    klar mus man testen


    2. muess brems dere ps zahl apasst si
    g60 bremsanlage geht ja bis 260ps.


    3. muess das fahrwerk die mehrleistig möge träge
    das wird wohl auch ein problem das ich schon als leihe erkenen kann


    4. muesch abgaswert ihalte
    kann ja original auspufanlage verwendet werdem vom 1,8t motor


    5. muesch lärmwert ihalte
    den stimt ja das oh


    ohh ich werd das wohl ni genz begreifen.

  • ok ich baue ietzt min polo 6n 1.4l 60 ps uf gti um


    lut amag gats das wenn ich alles übernimm sprich bremmse fahrwerk usw.
    user s schassi chani mis palte


    ich chume au vo de AMAG e bestetigung über das dass so möglich isch =)


    gruess martin

  • Das glaub i erst wenn ichs gseh :D
    Mach doch bitte mal en Projekt-Vorstelligs-Thread uf. Wenn das gaht will ich en VR6 i mim Cabi :v:

    \n\n\nDieser Beitrag wurde bereits 428 mal editiert, zuletzt von >Sandysolo<: (Heute, 07:53)