Nöii Benzinpumpi A4Q 1.8t BEX

  • Hoi Zäme.
    I kopiere hie der Text o mal ine! Vilech het ja eine Erfahrige mit em ne A4 MKB: BEX gmacht...


    Hallo Jungs.


    Meine Benzinpumpe hat sich soeben verabschiedet. (100'000Km)


    Ich habe von einem Bekannten erfahren das er damals bei seinem BEX die Benzinpumpe 3 mal wechselte!!


    Er meinte das sei eine Schwachstelle bei diesem Auto.


    Nun eine Frage.


    Wäre es vielleicht sinnvoll eine 1.8t S3 Pumpe zu verbauen (Passt die überhaupt?) da mein BEX gleich viel Pferdchen hat wie der neuere 1.8t S3 (Habe 224PS und 331NM nach Prüfstand)


    Und ausserdem.. wie lange dauert der Austausch und was Kostet die Pumpe? Wurde zu einer Werkstatt abgeschleppt und das Auto wird am Montag repariert...
    Kann höchstens mitteilen was für eine Pumpe möchte.



    Grüsse Mischu

  • d reparatur goht schnell,en normale mech het ned länger weder en halb stond(esch echli hakelig zom usfahre).eventuell esches sogar die glich pumpi wie bim s3.20v suger und turbo händ au die glich.pumpi choschtet öbbe 450 stei(het mini brutto choschtet,ha allerdings en usseliegendi).bim a8 verlange sie schiinbar 1400 ufwärts.


    hesch dine 80er nöm?

  • Hoi Olaf.


    Merci für d'Info...


    Ja vilech hesch gmerkt dasi nümme so Aktiv bi..


    Mou ha der 80er no!
    Mues ne am 11.5.10 ga zeige.


    Isch haut müehsam da i jensti Umboute mues zrügboue...
    Nocke, Chip, Liechter.. u när no chlei rost mache u der alternator tusche... Zündverteiler und ABS si gloub ou nümme ganz 100...
    (Weni die Beide Sache mues mache de bini eifach nomau 1kilo + ärmer...)
    Mängisch zündet er eifach nümme und de isch fertig.. Handcherum chasch dä siech drücke und das risst bis 7000 ufe... isch scho angers zum fahre aus vorhär mit der originale nocke und ohni chip...



    Weis haut no nid wasi mit em söu afa. Motor, Fahrwärk und d'Brämsärei wär haut im ne früsch revidierte top Zuestand...


    Aber eis isch klar.. Falls er dür d'MFK chunnt de dueni nachdäm richtig bös dermit...
    Turbo oder so und usruume. Ha öfters no Kontakt mit em Balmer dä het ou ganz Brutali Gfährt umeschtah!! Mamma mia!


    Was louft bi dir so?


    Gruess Mischu

  • ech ha afig 4 stk 90er 2x 7a ond 2x ng,es typ 85 coupe,en 80er avant 2.8 v6 ond en vr6 passat.het en huufe geili motoren ume(för dech hätti öbbis sehr interressants 1.8t20v us a4 150 ps met allem wo dezueghört för en umbou i 80er)aber eifach ke zit,marek sine muess fertig werde ufe see.

  • hmm...



    Das tönt nach e huufe Outos...
    I bi scho überfordert mit 2...
    Ha chum no Zit für irgend äs schrübli z'Dreie!
    Frage mi wie nech das Outo zur MFK söll parat mache.


    Wägem 1.8er....
    I wett ender de vilech mal bim Balmer ga asuge und eifach S2 oder G60 Element ga aluege.
    I wett der Original 2 liter dinne la da dä bereits optimiert isch worde. Sämtlichi Kanäl etc.. iz fählt nur no der Föhn obe druffe :p
    Der Balmer het ä golf2 Synchro 2 Liter Turbo mit Digifant. (260PS !) wird de no meh wärde mit Trijekt...
    Ga jetz de mal ga fahre dermit.
    Das mues vermuetlech ganz guet ga mit ca. 900 kg!

    • Offizieller Beitrag

    Der Balmer het ä golf2 Synchro 2 Liter Turbo mit Digifant. (260PS !) wird de no meh wärde mit Trijekt...
    Ga jetz de mal ga fahre dermit.
    Das mues vermuetlech ganz guet ga mit ca. 900 kg!

    Das ist ein 1.8l Turbo mit S2 Kolben drin. Geht aber trotzdem ganz gut.



    Gruss Markus