Mis NEUE Spielzüüg ;-)

  • Sali zäme....lustig as de Tread geng no ab und zue Agluegt wird.... :D esch jo ou scho 1 Johr alt....


    weis leider ned, obs das Teil no git ( guet, gä wirds ne schono, aber ob er emmerno em gliich ghört: ke ahnig..ha ke Kontakt me)


    Aber mittlerwiele wär s Thema RS6 scho einiges Interessanter, das afe scho einigi Occasione im Umlauf hät... und wenn mer e fetti Leasing Rate ned schüücht, wärs glaub ned mal so "unmöglich" eine z fahre.....wenn mer halt s Budget für ne eigeni Mietwohnig anstell den ine Rs6 wott Investiere :ablach: ...


    Gruss

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges

  • Aaaaaach....emmer die supertolle " Testfahrer".


    Vo was rede mer do: vo emen Kombi mir abartig Power!!


    glaube chum as mer sich en RS6 Avant leistet um dermit uf irgend welchne Rennstreckine mit Porsche oder Lambos z dueliere...! Emmerhin send die Sportauto wie Lambo.911/GT3 undundund ou einiges Liechter als en RS6, und somit logisch besser em Kurvefahre/Rennstrecki....


    Also: ou wenn emmer derfo gred wird, 2 Tonne, i Kurve escher ke "Rennwage" blablabla....ja klar ned, aber muen er das???? ech fend NEI.


    Für söttig wo i Kurve oder Privatrenne wend Alli Abhencke, esch en RS6 au ned s passende Auto...mini Meinig...


    Fends eifach emmer lächerlich, wie dör so Testfahrer söttig Auto eher negativ Bewertet wärde.... und vo so Sprüch::......" zum mal Samstags schnell mal in Baumarkt, ist er Ok..." fend so So Ussage zemmlich Grosskotzt und Abschätzend....


    gloub ou das Buebli wör es füechts Hösli becho,wenn er en RS6 gschänkt bechäm.....


    Kurzum: wer s nötige chliigeld het und sich en RS6 leiste chan, de werd gliich Denke wie ech, und ned uf Bilanz vo Testfahrer wo uf emene Rundkurs d Schwächine sueche...



    Irgendwie chunts mer aube vor wie Nied.....


    mag sie as ech do chli Übertriebe...aber ech fend halt de Rs6 es "Überauto" ou wenn er ke Kurvelag vomene 911 het


    Grüess Ändu

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges

  • Vielleicht ist es dir entgangen, aber wir haben immer noch Meinungsfreiheit. Wenns dir nicht passt, Pech für dich. Trag es wie ein Mann.


    Und was der Patrik Simon kann oder sich leisten kann, wenn er möchte, sei dahingestellt. Oder ich, wie auch immer. ;)

  • Im Verhältnis zum Gewicht ist der RS6 auch auf kurvenreichen Strecken gut zu bewegen.
    JA er ist schwer, aber wenn man bedenkt DASS er so schwer ist, färht er sich gut.


    Und er ist nicht nur schwer sondern kling GEIL, und ist einfach SCHÖN!


    :D

  • Hei Big L...ganz easy gell......mir eigetlich egal was Du denksch oder anderi.... ech ha mini Meinig au gseit....also.... nur ned Künstlich etz a dem ufrege...

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges

  • Schwer, liecht, gross, chli... papperlapapp... isch doch sowas vo schnurz egal. Mir reded da allgemein nur vo Strasseautos.
    Uf de Rennstrecki redt mer ja au ned vo normale PKWs. Also kei Ahnig warum mer bimene RS6 s Argumänt Kurvefahrt chan bringe. Die 80 wo erlaubt sind, bringt er i so guet wie jedere Kurve uf d Strass...


    Es isch doch eifach en hammergeili, fasch unbezahlbari charre...


    PS. wer mitem Argumänt Meinigsfreiheit chund hed meistens sälber es Problem anderi Meinige z'akzeptiere ;)


  • OU Baby.... krass wie geil esch den das.... meh chani ned säge TOP :scho: :scho: :scho:



  • ja jetzt chunnsch aber wieder mal abe :P und wo gseht me dich mit dem Monster umefahre? =) Viel spass mitm RS6 "ClubSport" ;)

  • Hy Guuge, du täuscht dich ziemlich, aber egal, glaub was du willst ;)


    Ich hab meine Meinung zu dem Panzer geäussert, genauso wie AndreasK, viell etwas weniger Emotional. Klar spielt es keine Rolle ob das Ding nun um die Ecke wieselt wie ein Cup Mini oder nicht. Jedenfalls für die meisten Interessierten, in meinem Pflichtenheft steht eben mehr als nur geradeaus Fahren.



    Interessant ist, das sich nun einige genau an dieser Aussage richtig aufgeilen und sich reinsteigern können. Der Rest vom Text ist anscheinend völlig Baden gegangen. Hab übrigens nirgens geschrieben, dass das Ding Müll wäre :wh:



    Mir gefällt der RS6, bin ihn selber (leider nur kurz) gefahren und er macht auf seine Art natürlich Spass.


    Meine Bedenken und was ich weniger gut finde, hab ich ja bereits geschrieben.



    So, nun könnt ihr weiter über mich herfallen..... :engel: