1.8t Motor im POLO 6N

  • Möglich? Jo klar!
    Bezahlbar? Je nach Portemonaie
    Lohnt es sich? Definitiv nein.


    Du chasch das sicher mitere Einzelabnahm iträge loh. Nume gisch denn so viel Gäld für die ganzi Prüeferei etc. us, dass lieber en Ibiza mit 1.8 T 20V gohsch go sueche. Hesch in etwa di gliichi Grössi, s gliche Gwicht aber ebe scho en 1.8T dinne wo denn ersch no chasch chippe etc.


    Süsch chasch di jo mol do durelese. Goht zwar chli um en anderi liga... s Problem isch aber dasselbe.

  • ia das isch mir scho klar das das tüür isch aber ebe möglich uf iede fall aber ebe per einzel abnahm


    und wenn ich de motor umbau inrer dütsche firma mache la und die e tüv prüefig machet isch de das i de schwiiz au gültig ?? weiss das au öper ??

  • am beschte suechsch der en polo gti met 120 ps,det eschs iträge wahrschinlech no am eifachschte.de nemmsch en 1.8 t usem 4er golf(150 ps)tueschne uf 140 ps drossle(luftmengebegrenzer),machsch en gültigi leischtigsmessig lohsch d originaluspuffalag vom polo dronder ond de esch au d lärm-ond abgasmessig kes problem meh.motorhalterige wördi die vom letschte polo met 1.8 t näh,die setit passe.wägem abgasguetachte wördi bi de amag froge ob sie der s originale vom 4er gti chönntit usstelle.probiers!wenns echli schlau machsch set das goh ond wäg de g60 bräms chasch mer gärn alüte.076 467 93 22.

  • chöntisch vielliecht scho ihträge aber muesch gwüssi sache beachte:


    1. muesch genau usefinde welle typ de polo hät (wieviel ps als basis)
    2. chasch 20% mehrleistig iträge mit 3 guetachte (leistig / lärm / abgas) DTC
    3. brems muesch nöd umbaue wenn 20% iträge tuesch.
    4. choschtet ziet , geld und nerve...


    am beschte nimmsch wie de roger mir gseit hät: en alte golf ohni kat und bausch en moderne motor i.. das nimmt dir sicher jede ab, will sie nacher nöd chönd cho mit du haltisch abgaswert nöd ih etc.. :)


    es isch möglich aber es bringt dir nüt. v.a. de polo isch scho so gnueg schwer. ich wür lieber das geld ines anderes projekt investiere. wär mini meinig. ich bin siet über 1 jahr am guetachte ihole, am umefahre, etc. etc.. das problem isch, bzw. das gröschte problem wird si, dass du de umbau nöd selber gmacht häsch.


    mittlerwiele wüssed min mech de börni und ich viel über das auto bscheid. aber dur ufwändigs organisiere.. also stromlaufplän etc.. du muesch genau wüsse vo wellem model de motor cho isch. ich han en AJQ 180ps motor dinne, aber au dete gits 5 verschiedeni.. stürgrät etc.. wie händs wegfahrsperri useprogrammiert? oder händs de transponder iegleit? isch das originalgetriebe dra, original kat, original schaltig, original drosselklappe, original lader etc. etc.. funktioniert OBD? händs verkabelig überno? wie händs verkabelig gmacht? isch de motorkabelbaum original oder marke selberbau? sind vörigi kabel usepinnt worde oder sinds eifach abgschnitte worde? und und und.. ich chönt no 300frage stelle. aber ebe.. darum säg ich wenn so en umbau nöd selber gmacht häsch wirds mega schwierig..

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • ja leider nid so eifach ir schwiz
    hi heds no meh zum lässe was alles musch mache und ha chöste usw..
    VW Polo 6N 1,8T
    falsdne de umbout und prüft hesch undbedingt mi mir mälde :D


    edit:
    ha sogar e schwizer firma gfunde wo das macht und oh erfahrig dermit hed.
    hier die können das TNC Exklusives Tuning AG.
    wie gseid ha den gfragt opsi das oh chöi prüfe, si düder das oh prüfe füre ufpris zwüsche 30 000 und 40 000 franke + umbouchöste, die heisimer nähr garnid gseid da ihne öpe klarisch gsi dasig kenig 40 000 ih mi polo cha investiere.



  • da spar ich lieber no chli geld und chauf mir grad en super7... das gaht dänn viel meh ab als en polo 20v ;)

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Uiii, jaaaa... nomol en S7-Fan. So en chline giftige Caterham Superseven Swiss Competition wär ebe scho was feins.


    Ich säg nume: 600 Kg und 303 PS!!!!


    Sorry für OT. Aber de Begeischterigsschub het eifach use müesse.

  • so ich bin ja s lang nimme da im forum gsie ha aber das thema nie ganz lostoh




    in dütschland gits ja fieli fimene wo de umbau a bütet und das no zumene bezahlbare priis mit Tüv abnahm usw.


    klar was ich so ghört ha hed ja de tüv bi eus garnüd z säge leider =(




    aber wenn ich jetzt aberglich e bestätigung ha daas alles so in ordnig isch (abgas, lärm, usw.) isch doch da ok oder?


    egal ob vom tüv oder nid




    und no zum thema uspuffalag. Supersport baut sogar ufpuffalage für de polo 6n 1.8t !!

    • Offizieller Beitrag

    aber wenn ich jetzt aberglich e bestätigung ha daas alles so in ordnig isch (abgas, lärm, usw.) isch doch da ok oder?

    Nein! Es gibt in der Schweiz 2 Stellen, die eine solche Bestätigung ausstellen dürfen und deren Gutachten werden anerkannt. Bis 20% Mehrleistung ist es noch einfach, darüber wird's richtig lustig. Benutz mal die Suche hier im Forum. Das Thema wurde schon x-mal durch gekaut.



    Gruss Markus

  • so bin ja da auch immer ein bischen dran.


    habe da mal eine aufstellung gemacht und beim dtc angerufen.
    Die ganzen gutachten kosten beim DTC ca. 40 000.-
    und das gleich beim FAKT ca. 20 000.-


    Es ist in idem fall zu empfehlen von anfang an mit einer der beiden prüfstellen und dem verkerszentrum zusamenzuarbeiten.
    Jedoch hat mir das FAKT gesagt das wen du den umbau in de machst und da ein Lärmmessung bereits gemacht hast nach die der schweizer norm entspricht ist diese auch gültig.


    in dem ca. Preis sind aber nur die gutachten noch ohne eintragung usw... beim strassenverkersamt.


    auch noch zu beachten es benötigteine struckturmessung. daher ist es zu empfehlen eine leere polo (baugleich) für dieses gutachten zu haben.
    da die Karosserie danach beschädigt sein kann. Somit müsste man sonst alles wider in einen neuen polo bauen.


    Alle anderen bauteile solten bei den tests nicht beschädigt werden.


    gruss vipergts


    ps: bei der anfrage hate ich mit einem BAM 225ps motor gerechnet.