Tieferlegung

  • Salü Mitenand,






    es ghot um de Audi, und zwor, ez chömed den 9x20" A7 Felgen,
    sehrwahrschinlich mit ET35 und 265er Contis, wenns kei gueti 245er het.




    Ez bini am verwifle bim tüferlege. I weiss ned, obs guet wör wenn mo e
    Federe inebaue wör oder es Gwindfahrwerk. Zweit Option isch ja ageblich
    die guet und au die türscht Variante.


    Mir ghots ned drum, dass s'Auto brutal tüf isch, das isch de Zigarette stümmel mit Müeh am Randstei chan ablösche .. (
    )




    Bi 20" wirds ja biz schwierig, den wöti halt bizeli tüf, damits nid wie en Jeep usgseht. Do sind den Federe besser oder wie? :/


    Wöreder mir au Empfehle vorne tüfer als hine oder beides glich? Isch hald en 2T Auto.

  • Also ich han nöd eso ahnig vodiem audi, aber was der sege chan isch natürlich das es FW sicher die besser lösig isch, wobi au da gits billigi und türi.


    Vorteil isch halt dasd de sturz,dhöchi,härte,druck und zug besser chasch istelle und ahpase. Natürlich hesch au bessers fahrverhalte, dass halt eifach uf ibuess vom Komfort.


    Tüferlegigsfedere isch halt schwierig weg de höchi demits nöd streifft. nix mit sturz bös verstelle :dr:


    Aber es chan der sicher eine wiiiterhelfe wo mit diem audi besseri erfahrig het. :evil:


    Ich bin da chli eh lusche, han aber trozdem mien sämpf welle dezuegeh! :h:

  • Mir isch es wichtig, dass ich ez mal für de Summer uf dSchnelli e Tüferlegig han. Do bini so gitzig und spar mo die 2500.- wen nid meh/weniger für Gwindfahrwerk. 8) :D :D


    Nimmi ja lieber Federe, fitz 40mm ine und fertig. Obwohl er vll. nid gneug tüf isch, hauptsach isch er bizeli ... i hoff das i nid zviel nimm bi 9x20", dass er den Streife wör. Guet bi Feder weissi nid, wie Komfort isch. Falls i Streckene mache wör, wenn i z.b. abe go, au so gmüedlich isch wie normal .. oder mit Gwind. Da macht mo zschaffe :/

  • Mir isch es wichtig, dass ich ez mal für de Summer uf dSchnelli e Tüferlegig han. Do bini so gitzig und spar mo die 2500.- wen nid meh/weniger für Gwindfahrwerk. 8) :D :D


    Nimmi ja lieber Federe, fitz 40mm ine und fertig. Obwohl er vll. nid gneug tüf isch, hauptsach isch er bizeli ... i hoff das i nid zviel nimm bi 9x20", dass er den Streife wör. Guet bi Feder weissi nid, wie Komfort isch. Falls i Streckene mache wör, wenn i z.b. abe go, au so gmüedlich isch wie normal .. oder mit Gwind. Da macht mo zschaffe :/

    Ufd schnelli tüferlege??? :u:


    Naja, uf jedefall würi dass bi eim mache wo drusschunnt. Was hesch denn welle usgeh? so ungefähr?

  • Ebe, uf dSchnelli -> billig (ca. 500.- - 800.-)


    Also Federe :/ ... für es Gwindfahrwerk ez no afange spare, oha :D ... do magi selber nid mal über dKante denn. Drum wenni ez wör soviel Pros für Gwind ghöre, chamo sich das no anderst überlege. Tüf ha will ich ehn, bi 20" Standardhöchi, als ob er en SUV wör.

  • FALLS i ez uf Federe möst griffe -> bi 9x20" sind do 40mm Federe no akzepatebel? Meh/weniger? Und wa wöred ihr mir do empfehle?


    Nebet bi: Passd wenn i no Keilform mache wie bim BMW? Vorne tüfer als hine? Au mit Federe ...

  • FALLS i ez uf Federe möst griffe -> bi 9x20" sind do 40mm Federe no akzepatebel? Meh/weniger? Und wa wöred ihr mir do empfehle?


    Nebet bi: Passd wenn i no Keilform mache wie bim BMW? Vorne tüfer als hine? Au mit Federe ...


    Da muesch öper andersch fräge. Ich denkes es isch zviel und wird streife. :)


    Also ich mach mal de Fisch und guet nacht! :freude:

  • Hi


    Also erstens, wenn es Dir wirklich nur darum geht ein wenig tiefer und gut ist, dann sind Federn wirklich eine gute Lösung. Das Fahrverhalten ist oftmals etwas straffer, bleibt aber sehr Komfortabel da halt die originalen Dämpfer drin bleiben.
    Die Tieferlegung ist halt etwas Glückssache. Die meisten Tieferlegungsfedern sind mit -40mm angegeben, allerdings gibt es da extreme Unterschiede. Bei Eibach hast Du meistens eine Tieferlegung von nur ca 20 -30mm (dafür das beste Fahrverhalten), bei H&R Federn ist grad bei neuen Audis oft das Heck tiefer als die Front (also grad umgekehrt wie Du möchtest), Weitec fällt meistens sehr tief aus, Apex ist jedes mal sehr verschieden... da gibts von extreme Keilform bis zu vorne höher wie hinten einfach alles, was aber viel der Fall ist ist ein schwammiges Fahrverhalten. FK stimmt der angegebene wert nicht schlecht, sind auch gut zu fahren.
    Aber wie gesagt, dass einfach grobe Erfahrungen, es gibt aber auch Tieferlegunsfedern der oben genannten Marken die völlig andere Eigenschaften haben wie oben geschrieben. Muss man sich etwas überraschen lassen.
    Wie erwähnt, im Grossen und Ganzen fährt man mit nur Federn nicht so schlecht.


    Wenn Du sehr gute Fahreigenschaften haben möchtest aber das Auto nicht ultratief sein muss, dann kannst Du auch ein Sportfahrwerk (Federn+Dämpfer) verbauen. In den Fahreigenschaften steht das einem Gewinde in nichts nach, du kannst halt die Höhe nicht variieren.


    Auf die Tieferlegung kommts übrigens nicht wirklich an ob die Räder streifen oder nicht. Der Endanschlag der Federung (Aufschlagpuffer) ist genau am selben Ort, ob jetzt mit Original oder 30er 40er oder 50er Tieferlegungsfedern.
    Sprich obwohl im Stand mit den Originalfedern viel mehr Luft im Radkasten ist werden zu breite Räder so oder so streifen, weil in zügigen Unebenen Kurven oder über Bodenwellen kann das Originalfahrwerk genau so bis zum Endanschlag einfedern.
    Villeicht brauchts geringfügig mehr, aber ab einer gewissen Rädergrösse muss so oder so Platz gemacht werden, ob jetzt mit Originalfahrwerk oder auch mit Gewinde.


    Keilform ist im übrigen immer ganz Nett :D


    Mfg Tom

  • ich würd dir e gwindfahrwerk empfehle und zwor us eim ganz eifach grund, wie de tom scho gseit het, bi federe isch es aifach glückssach, wend den d federe ibaue hesch und es passt dir nöd, das heisst entweder isch er vo de höchi nöd guet oder er federtet z tüüf i und du streifsch. den müend entweder d federe wieder use und probiersch es mit andere oder sus muesch den glich e fw kaufe und den hesch underem strich meh usgeh. darum kauf dir e fw, den kasch d härti verstelle und d höchi verstelle und alles so istelle wies dir am beschte passt und du wirsch nochher z friede sie und hesch rueh.


    gruss

    Frauen, die meinen, Männer seien zu keiner innigen und liebevollen Beziehung fähig, waren noch nie am Samstag in einer Autowaschanlage :pr:

  • gang mal weitec gwind go google, die sind ca. glich guet we KW eifach chli günstiger...


    und ich wurd au gwind neh, da denn chasch dhöchi istelle und au mal bizz bequemer chasch fahre... und bi ET 35 settis knapp nid acho wend ne richtig tüüf abe leisch....

  • Wobi, wa verstohsch du unter "nid guet"?


    Es isch klarzstelle: i will sAuto tüf ha, mir spielt ez kei Rolle ob Dämpfer grüe rot blau gel sind, die evtl. gsehsch etc., oder umeschrube das de no Tüferi sch, den Kotflügel brödle etc. etc etc. ..


    Nei nei, bim Audi willis no dezent ha, hauptsach Gwind ie, biz schrübele das de Tüf gnueg isch, finito :)
    Do spielts kei Rolle welli Marke den etc., ussert me meint demit wie Zäh vll. sMaterial isch, oder Qualität oder suscht was, den isch was anderes. Mir ghots nur um tüüüfi :)

  • Wobi, wa verstohsch du unter "nid guet"?


    Es isch klarzstelle: i will sAuto tüf ha, mir spielt ez kei Rolle ob Dämpfer grüe rot blau gel sind, die evtl. gsehsch etc., oder umeschrube das de no Tüferi sch, den Kotflügel brödle etc. etc etc. ..


    Nei nei, bim Audi willis no dezent ha, hauptsach Gwind ie, biz schrübele das de Tüf gnueg isch, finito :)
    Do spielts kei Rolle welli Marke den etc., ussert me meint demit wie Zäh vll. sMaterial isch, oder Qualität oder suscht was, den isch was anderes. Mir ghots nur um tüüüfi :)

    Ja dänn nimmsch irgendwas, musch die eifach nöd wundere wens sich nach 1 Jahr scho afangt flugrost bilde. :(


    Oder sich grüsch untwicklet oder wie au immer. Aber denn chauf dier doch Tüferlegigsfedere. Sfahrzüg wird au bizeli härter, also passt für dich au. Lieber Tüferlegigsfedere als es billigs FW. :freude: