Was händer so für natel?

  • Zitat

    Original von Gogi
    Ich han es I-Phone und bin sehr zfride demit.
    Isch gnau das, wo ich chan bruuche!


    s' iPhone isch scho no geil, chasch no cooli sache mache...


    schad find i nur, dass wenn nit die crackti version hesch, dass eifach bi
    nes paar sache igschränkt bisch, oder das bi de SMS s'wörterbuech nit
    chasch usschalte!

  • De Wörterbuech kackt sött eigentlich sit de neuschte Version dusse si. Also usschaltbar, wie eigentlich jedes halbwägs schlaue Natel :D


    Ich han Sony Ericsson S500i und es isch zum brüele.
    Has scho zum 2. mal igschickt gha wäge dene blöde Taschte wo immer wieder bräched. Stabil isch au es fremdwort defür.


    Also ich bin eigentlich sehr Sonyfan, aber mit dem Natel hends andersch id ... glanget.


    Au d Sprachquali laht z wünsche übrig. Ha lang mitem Gedanke gspielt, es HTC Touchdual z chaufe, aber han etze 1.5 Mönet eis gha und ich mues säge, niemeh. Nei de seich. Isch zwar scho kuul mit Funktione und so, aber 1. isches viel z gross, 2. de blöd Touchscreen gaht ja andersch uf de Sack.


    Was s geilschte isch, de Wecker funktioniert nöd, wenn dus abgstellt hesch. Was isch das für en Witz. De Akku het au genau öppe 2 Täg ghebt.


    What evaaa, schlussendlich muesi sowieso nur telefoniere und smsle :)

  • Also ich eigentlich mit Sony au nöd. Nur ebe mitem S500i.


    De Kolleg het au das vo dir Fabienne und ich mues säge, das isch rächt geil, also kuul gmacht meini ;)

  • Zitat

    Original von flapsch20
    Also ich eigentlich mit Sony au nöd. Nur ebe mitem S500i.


    De Kolleg het au das vo dir Fabienne und ich mues säge, das isch rächt geil, also kuul gmacht meini ;)


    weiss au nid was sich da dSony-Ericsson überleit het bim S500i und au bim W580i, isch gschtört wie schnäll die Taschte "kaputt" gönd. (wobii, sie funktionieret ja glich no, gseht eifach scheisse uus)

  • ich ha au s nokia 6500 slide.. mues sage super natel, für das wo is bruch isch sogar mol mitcho go schwümme mit em hoorfön trochnet und funktioniert jetzt no..
    bi vo ehemals ericsson uf panasonic uf nokia uf sony ericsson und mitlerwile wider nokia finds eifach die beste..


    die kameras uf de natels cha i eh nit ernst neh i nimm lieber mini canon mit wen i föteli will mache den weis i au das si super werdet und i se am pc ohni qualitätsverluscht cha vergrössere...

  • Zitat

    Original von Fabienne


    weiss au nid was sich da dSony-Ericsson überleit het bim S500i und au bim W580i, isch gschtört wie schnäll die Taschte "kaputt" gönd. (wobii, sie funktionieret ja glich no, gseht eifach scheisse uus)


    S gaht scho mit schriebe, aber rächt müesam. Au dases Slide isch, findi chli blöd.

  • Seit dem Release in der Schweiz ein


    iPhone


    Benutze es als Business Handy ... Da ich in der Medienbranche arbeite und viel mit Macs zu tun habe und als Arbeitsgerät ebenso ein Macbook Pro habe, kann ich mir kein besseres Natel vorstellen. Kann einfach alles syncen und bin jederzeit, über jeden Kanal und überall erreichbar.


    Ich finde aber den Trend, das jeder Teenie ein iPhone haben muss schrecklich!
    90% der Menschen zweckentfremden das Teil.

  • Zitat

    Original von KTS
    Ich finde aber den Trend, das jeder Teenie ein iPhone haben muss schrecklich!
    90% der Menschen zweckentfremden das Teil.


    das haste beim Blackberry halt nicht, hab bisher sehr wenige Teenies gesehn, die eins haben. Ist halt wirklich n businessphone und nicht so hip wie das iPhone. Das iPhone will doch auch nur jeder haben weils von Apple ist und weils halt ne "lässige" Bedienung hat :D

    Effizienz braucht Leistung\r\n\r\n1.4 TSI - Kinderarbeit unter der Motorhaube :h: