Golf1 / Scirocco1 mit 16V wie sieht's aus mit der MFK?

  • Hallo Leute...


    Da ich in nächster Zeit vor habe, meinen 77'er Scirocco 1 auf 16V umzubauen, suche ich Infos betreffend MFK.


    Ich habe für den Umbau einen kompletten SC1 und einen kompletten SC2 mit 16V PL.
    Geplant ist, der ganze Motor (mit Elektrik natürlich), das ganze Fahrwerk (mit Stabis) und die komplette Bremsanlage (HBZ, Scheiben vo. + hi.) umzubauen.


    Ist hier jemand (oder kennt ihr jemand) der einen solchen Umbau bereits gemacht hat und vor allem geprüft hat?
    Ich war bei uns auf dem Amt (Bern) und wollte mich erkundigen...
    Dort wurde ich abgeschoben mit der Aussage: "Dafür brauchen Sie eine Bestätigung von VW oder der AMAG)


    Umbauten von Golf 1 sind auch interessant, da es ja die gleiche Bodengruppe wie beim SC1 ist.


    Gruss
    Marc

  • sali scirocco, du hesch glaub s'glich problem wie ich mit em umbau :D, sobald ich was usefinde seg ich dir was ich weiss, eventuell lüt ich mol de strassenverkehrsamt ah.
    gruess

  • da heider ja was im sinn ihr 2 :D


    ebe zum prüffe chani nume zgliche widerhole wie bi minem turboumbau
    solang ihr i de 20 prozent mehrleischtig dinne sit is nit so e grossi sach


    müsster leischtigsmessig
    lärmmassig und abgasmässig mache u wen das guet isch ab uf mfk u mutation motor la itrage


    hmm past den vom rocco 2 zfahrwerch u dstabis ufe 1er???
    das mit de bremse isch chli heickel ussert du hesch scho schibebremse hinde will wen nehmlich vo trummle uf schibebremse umrüschtesch merkesis ufer mfk und e einzehlabnahm für bremserei isch chli e türe gspass aber wen nume bremse chli grösser si u optisch ähnlich merkesis ufer mfk evt nitemal


    a ja du berchunsch vor amag oder vw nume e bestätigung für zb motorwechsel vo 1.6gti uf 1.8 gti bim 1er golf
    ob si der das für 16v gäbe glaubiu nit dases das orginal nit gä het (ussert der legendär 16s***tröim***)


    kolleg vo mir het mal e 16v motor ime 1er dine ka u prüfte der isch aber wider witerverchöift cha evt mal nafräge wie das gange isch

  • aso ich han das ganze ja au mal plant gha. sowit ich weiss zum umbau. alles vom 2er scirocco passt ohni grossi problem in 1er ine. und usch tuen die mal dureschnoigge bi golf1.info isch au es forum und dete hend das scho zimli vill gmacht.


    ide schwiz gseht mehr mittlerwile au immer meh 16v 1er. bi mir ide nachbarschaft hets eine aber de het sine vor 15 jahr oder so gmacht gha. und das sind ja bekanntlich no anderi ziite gsi leider. am beste mit eim kontakt ufnäh wo das au sälber gmacht hät.

    _______________________________________________________________________\n

  • han scho 2x imene 1er JJ en 16V verbaut. Han Motor komplett mit Ansaug (PL), Mengenteiler, Auspuffanlage mit Kat und Elektrik (inkl. Tacho) übernommen. Bin das 1x im Kt.Schwyz und 1x im Kt. Aargau vorgeführt. Weil ich Serienkomponenten gno han, häts weder en Lärm- no Abgasmessung brucht.


    Wies im 1er Sciri usgseht----kei Ahnig.


    Bremsen hinten umbauen uf Scheiben isch vo VW nöd freigäh! Bi mal ahbrännt im StVA wäg dem.

    Ein Fahrzeug kann erst als tief bezeichnet werden, wenn der Marder nicht mehr unten rein kommt............. :D

    Einmal editiert, zuletzt von 1erTurbo ()

  • Zitat

    Original von 1erTurbo
    Bremsen hinten umbauen uf Scheiben isch vo VW nöd freigäh! Bi mal ahbrännt im StVA wäg dem.


    hät de scirocco nöd scho ab wer schiebebremse hine?


    (wenn de 16v vom scirocco im 1er verbausch muesch ja die ganz hinterachs überneh mit schiebebremse.)

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Zitat

    Original von deniz06


    hät de scirocco nöd scho ab wer schiebebremse hine?


    (wenn de 16v vom scirocco im 1er verbausch muesch ja die ganz hinterachs überneh mit schiebebremse.)


    nur dä 16V Scirocco hät Schiebebrämse hinten. Scirocco 1 & Golf 1 händ alli Trommeln.

    Ein Fahrzeug kann erst als tief bezeichnet werden, wenn der Marder nicht mehr unten rein kommt............. :D

  • aha ok. han nöd gwüsst, dass es de 1er rocco nöd mit 16v geh hät.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben