Mine "S4" Aktuell

  • Salüüü zeme....han wedermau chli Ziit Investiert und mini Perle poliert und pützerlet....


    So wie er jetz do stoht, mit Winterfinkli und der neue Frontlippe :D esch er jetz fend ech so zemlech vollkomme...


    Mir gfallts jedefaus ;)

  • isch demfall nüt worde us dene Spoilerecken? :D


    Ich find etz die schwarze Felge nöd so prickelnd, fänd schöni chrom oder Alufelge geiler... Aber suscht tiptop!

    \n\n\nDieser Beitrag wurde bereits 428 mal editiert, zuletzt von >Sandysolo<: (Heute, 07:53)

  • Ja das met dene Spoilereckene hani verschobe ;)


    Für das Projekt zum Beende bruuch ech ersch no e anderi S4 Front, wo ech de die Spoilereckene chan apasse....ligge momentan zuedeckt i mire Werkstatt :D
    müend nur apasst werde ad Front, aber ebe, wott das ned a dere Front mache wo ech jetz druf han...esch mer zu schad zum umebaschtle


    Dorum: Evtl nöchscht johr oder sobald ech zu ere S4 Front chume, as ech in rueh die ganzi Schürze id Werkstatt chan neh zum apasse......



    Das met de Chromfelge esch so e Sach...fend afe jede het Chromfelge...irgendwie nöm so der Riiser fend ech... Mer gfallt geng no am Beschte klassisch Alu, oder so Champagnesilver mit poliertem Felgebett...


    Aber zum Glück send d gschmäcker verschide,,sösch wörde mer all zum gliiche Auto laufe ufemene Parkplatz :D
    wenn mer wetet iistiige...


    Aber easy...

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges

  • Hehe ;)
    wosch mech jetz vera...e :D


    aber i eim geb der rächt.... so wie er do "putzt" isch, eschs e 30min Politur....


    wenn ech mal e habe tag Investiere, gsehts de scho bitz andersch us :D



    Merci glich gell :dh:

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges

  • hehe sind ja die schönnste audimodell find ich.. bis uf de ganz neu.. booah sabber:P:D mach no de grill matt oder bstelen grad in schwarz matt teilinummere hetti au dezue; den würer viel aggresiver würcke:)


    gruess

  • Fendsch? hm , also weis ned, an und für sich gfallt mer eigetlich s ganze in Wagefarb lackiert....aber chönnt ja e schwarze bstelle und nach lust und lune abwechsle:-)...werom ned :D


    So vom Agressive her: zu sehr Agro wott ech ne ja ned, fend so es gmisch us sportlich/giftig und trotzdem Edel eifach schön....wenns nur no so uf "Böserblick" goht, fend ech stohts am A4 (wo wie Du au seisch , und ech absolut Dire Meinig ben, zu de schönschte Audi Modell ghöret), nömme so guet...



    Aber Merci gliich....
    (hesch mer mal d Teilinummere ;) weisch grad was de Choschtet? sösch gang ech mal imene Auktionshuus uf d Jagd).....


    Ändu

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges


  • nei man, de isch suuber...:-) isch nur so als gag gsie will du so en theard uf gmacht hesch wege putze usw..

  • Also bevor i euri Diskussion weg dä Felge gläsa han, also nur noch dä Bildli, hani gmaint segen Stahlfelge. Xeht hald absolut unspektakulär us. Audi isch trotzdem geil!

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • Das esch so...gseht au fasch so us,,,send aber Alufelge, Pulverbeschichtet...


    Usserdem sends ja wie betont eh ned die "rechtige" felge, sondern ebe d Winter..und die dörfet au chli "wüeschter sii"

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges

  • Danke Mile....also ich überlegg mer das nomau... wott no chli umeschmöckere ob ech eine fend , evtl Occasion, chan de de au schwarz matt lackiere....
    esch de Priis inkl Versand? well in Euro agisch?? hätt jetz wiit meh grechnet für nes Originalteili... han scho gseh wie so S4 Grill höch über 100.-ghandlet worde send..dorum hets mech grad verwunderet "nur" 47 Euro...


    Grüessli

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges