• Sali mitenand, bi ebefalls neu da. Bi guet bald emal 40 Jahr alt und bin mit VW ufgwachse. Han au sit bald 20 Jahr min 1er Turbo und jetzt am 3. Umbau (de tüürschti bis jetzt). Han i mim Lager mega viel 1er, 2er und 3er Teile. Bi Bedarf meldä. Gruss Sandro

    Ein Fahrzeug kann erst als tief bezeichnet werden, wenn der Marder nicht mehr unten rein kommt............. :D

  • hallo. wenn du de sandro bisch wo ich meine, häsch en kadett und din golf 1 isch brun? und chomsch us de gegend weesen oder wie das heist? wenn nöd, dänn mein ich en andere :)


    HERZLICH WILLKOMME!


    (ps: häsch du evtl. en mengeteiler für en 1800er, wo suber lauft?)

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Sali, min Golf isch nie braun gsi. Vorher war er weiss. Jetzt isch er anthrazit. Ja han en Kadett C mit Honda S2000 Motor und Getriebe, fahre damit Nationalmeisterschaft Bergrennen. Han en Mengenteiler vomene KT Motor. Lüüt ah bi Intresse. 0787033370 Gruess

  • Sali, han nunig so viel Bilder vom Umbau. Isch au fascht fertig, nur no Motor inetue, Flügel-Haube-Deckel montiere und paar wenigi Kleinigkeitä..
    es paar Angaben zu Umbau:
    - Karrosserie abgelaugt
    - Karrosserie nach speziellem Verfahren grundiert ( wie Hohlraumwachs, einfach mit 9kg Farbe)
    - Karrosserie komplet neuer Lackaufbau (innen, unten, Motorraum etc) inkl sämtlicher Kitfugen
    - neues Frontblech ohne Abschleppöse (org. VW)
    - neue Kotflügelverbreiterung (Einzelanfertigung)
    - Heckdeckel neu und clean
    - Beide Türen neu
    - Bremsleitungen alle neu inkl. Bremskraftregler HA
    - Schiebedachchassis restauriert / Umbau auf Schiebe / Hebedach
    - elektrisch umgebaut auf G60 inkl Sicherungskasten und Neuteile
    - Servolenkung mit neuer Pumpe
    - Zylinderkopf bearbeitet grössere Ventile, andere Nockenwelle, grössere Einspritzdüsen (alles Neuteile)
    - Motorblock neu aufgebaut, stärkere Pleuel / Kolben
    - Getriebe A3 TDI 6 Gang (19'000km) mit Thorsen-Sperre
    - Antriebswellen angefertigt (sehr dünn / 700NM garantiert)
    - Seitenspiegel, Stossstangen, Türgriffe, Leuchten etc alles Neuteile
    - Fahrzeug Orginaloptic 81er Jg

    Materialwert und Arbeiten die nicht selber erledigt werden konnten rund 65'000.-Fr.


    Jetzt werdend sicher einigi Personä dänke "deh Spinner, so viel Geld", naja, han dafür ufs hüratä verzichtät.......hihi

  • JA GENAU!!! demfall ich mich voll i de farb giirt. wird gern uf dich zruggcho. im moment han ich aber no mega viel anderes züg zum erledige. ich han bi dir au scho paar sache kauft (bremskraftverstärker, bremsleitig etc.).


    super war gsi!!! ich denke es werdet no paar lüt mega froh si, dass endli wieder mal öpert da isch wo au aständigs material hät :)


    isch de golf eigentli fertig? ja genau de kadet mit s2000 motor !!! de gaht sicher mega ab.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • de golf isch fascht fertig. Han en eigentlich de winter welle ganz fertig mache, doch hani in Mickhausen de Kadett an d'Mauer grüehrt und det viel Arbeit. JA de Hondamotor brüellt ganz geil! Echt geile Sound und ich bi scho en chline Publikumsliebling worde mit dem Sound. Dafür sind die andere Opel-Kollegä gar nöd begeisteret vo mim Umbau. Es isch für die en Verrat....:-), han au no ziemlich vieli VW-Teile det ine verbaut.

    Ein Fahrzeug kann erst als tief bezeichnet werden, wenn der Marder nicht mehr unten rein kommt............. :D

  • nei han nie en G60 Turbo verchauft. was für es Auto isch das gsi? Es hät emal vo paar Jahr en 2er 16V gäh, wos umbaut händ uf Turbo mit emene G60 Block. DE Motor hät dä Gräflein gmacht vo HGP.

    Ein Fahrzeug kann erst als tief bezeichnet werden, wenn der Marder nicht mehr unten rein kommt............. :D