Zahnriemenwechsel

  • Chan mir vilech öber säge, ca. wie viel en Zahnrieme wechsel bimene '87er Passat 2.2 GT mit 120PS, Typ-Nr. 1V6119 choschtet?


    Ha grad d'VW-Garage in St.Moritz agfragt, ond die will bis ca. 2000.-, ond das isch doch echli viel?!


    Merci schomal für d'Hilf !!!!!!

  • hmmm... kleiner tipp fürs nächschte mal:


    auf Ricardo das Buch ersteigern: VW Passat (oder ein auto mit dem selben Motor) , jetzt helfe ich mir selbst. Ca 20.- - 30.-.
    Zahriemen kaufen (keine ahnung was der kostet aber wird maximum 100.- sein (sorry hab da nicht so ne Ahnung von den Preisen, weiss aber dass ich für den letzten nicht wirklich viel blechen musste) . Dann 1h Zeit nehmen (für Laien wie dich und mich könnens auch zwei sein! :) ) und du kannst das ohne Platz (arbeitest ja nur im Motorraum) den Riemen für Max 130.- wechseln.


    Ich bin wirklich nicht mechanisch begabt, aber diese Bücher sind für Dummies geschrieben. und wenn Irgend eine AstonMartin Garage in St.Moritz :D 2000.- verlangt sind die nicht sauber im Hirn. ?(


    Schade für dich, das er weg ist, die dinger sind einfach geil!


    Gruzz Stoo

  • sali, de Zahnriemenkit isch 145.-Fr., Arbeitszeitvorgabe laut meinem Arbeitswertprogramm 1h. Findi zwar chli wenig, doch ich känn de 2.2lt nöd. Dänn chömmti no Kleinmaterial, Spesen, Diagnose dazue und das wür bi mir so rund 300.-Fr. dänn choschte alles zäme. Gruess

    Ein Fahrzeug kann erst als tief bezeichnet werden, wenn der Marder nicht mehr unten rein kommt............. :D

    Einmal editiert, zuletzt von 1erTurbo ()

  • Jep gib am 1er turbo recht, han gester mit em Kolleg redet (vw audi mech) er het au gmeint wenns en 4 zylinder isch, denn hesch 1 stund.
    was ich no vergässe han isch de zündzitpunkt, de müesst mer denn wider ii stelle. oder mer macht die fuuul variante. alti pos vom Zahrieme markiere unddenn de neu gliich druf, aber öb das immer so gnau isch.


    uf jede fall isch 2000 au inere garage vill z höch>!!

  • Zitat

    Original von Schneepflug
    Derzue müesst mer ebe ou Platz ha.


    Jedefalls het sichs erledigt, bi z'spat gsi, de Passat isch weg.
    Wär ebe eine usem Ricardo gsi...


    Aber Merci!!!


    nei deniz.....dä passat isch scho weg....wär einä usem ricardo gsi

  • ja wer läse chan isch klar im vorteil :) han ebe sin bitrag gar nöd gseh gha...

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben