Sitzkonsolen selber schweissen - Probleme mit MFK??

  • Hey!


    I bin grad min E30 chli am umbaue, dass i für dä Summer wenigstens was han, wo Spass macht. Bis min Scirocco fertig isch gohts wohl no äs Ziitli :D


    Uf jedä Fall bini grad am Sitzkonsole mache. Jetzt mini Frog: Was seit eigentlich d MFK zu selber gschweisste Konsole??


    I mein sie sind um einiges stabiler als die Sparco Dinger, und für die chunt mer schliesslich au keis Guätachte über. Was meinet ihr?


    Gseht ca. so us:



    Isch würklich stabil, die eint isch scho fertig, lackiert und im Auto ibaut, verhebet also ;)


    Denn hani mir grad no überleit, wägä dä Befestigunge für d H-Gurte, do chönt mer eigentlich au grad was ad konsole mache. Wäri für mich am logischte, anstatt die originale Pünkt verwende und d Lasche voll go verbüügä:



    Was sägät ihr däzuä? Eifacht ibaue, oder nöd guät? :D


    Gruäss Damian

    - '87 Scirocco II Scala 16V -> 16V Turbo Projekt\n- '89 Scirocco II Scala 8V -> Alltagsauto\n- '86 T3 Syncro

  • schöni Konsole machsch du da, tiptop.
    Git mit e MFK kei Problem. Usser Konsole sigend sehr schlecht gmacht, was bi dir absolut nöd de Fall isch.

    Ein Fahrzeug kann erst als tief bezeichnet werden, wenn der Marder nicht mehr unten rein kommt............. :D

  • Dä Fahrersitz muän eifach vor und zrugg väschtellbar sii. Wänt no andäri Sitz iämachsch und vorher än airbag im Sitz gha häsch muäsch dä mit Widärschtänd umgah das s Warnlämpli nöd lüüchtät und di reschtlichä nach wiä vor gönd. Das dä airbag somit usbaut isch wird im Fahrzüüguswiis vämerkt, Väsicherigstechnisch isch das eifach wichtig. Annsonnschtä wärdäd werder Sitz no Konsolä iitreit somit keis Problem fürd mfk.

    Fahre niemals schneller als dein Schutzengel fliegen kann...

  • also i han mal en r5 gha und det hanis au sälber gmacht gha, het uf jedäfall keinä äs wort verlorä... i nimme mal a das das dämfall ok isch...

  • ha bi mim Scirocco woni ka ha au scho dSitzkonsole umgschweisst well dschalesitz zhoch gsi sin. Bi dr MFK isch nüt gseit worde. I schätz emol den gits bi dir au kei Problem. Machsch jo au eh suberi Arbeit!

  • Hehe, freut mi, dass eu gfallet ;) Will schliesslich ä suberi Sach, au wenns ä Low-Budget Projekt isch :P


    Fahrersitz und au Bifahrersitz sind wiiterhin verstellbar i dä längi. Uf mini Konsole chömet eifacht no Laufschienä druf. Mach denn nomol Bilder, wenns fertig sind.


    Was klar isch: I mues uf 2-Plätzer umschribe loh. Was au klar isch: I müäst mini H-Gurte iträgä, da mer mit dä Vollschale nüm an die normale Gurte anechunt, und au s "Gurtschloss" a dä originale Sitzkonsole isch.


    Für das mues mer ja ufs DTC. Was sägät die wohl zu dä Befestigungspünkt? I will die ja an d Konsole ane schweisse. So wie obe ufem Bild, i hoff ihr chömet drus, wie ich das mein ;)


    Aber isch minerä Meinig nach am Logischte... und am stabilschtä.

    - '87 Scirocco II Scala 16V -> 16V Turbo Projekt\n- '89 Scirocco II Scala 8V -> Alltagsauto\n- '86 T3 Syncro


  • Eyla Damian! Gsehnd würkli guat us dini Konsola! Das isch suberi Arbet! Weg dira Frog mit da Gürt: I glaub i han amol bim Börni sim Projekt Thread glesa, dass d Gürt vor Schultera weg gega hina (also wenn in da Sitz hocksch und d Gürt ah hesch) en Winkel zwüscha 20° und 30° ha müand, dasses ihträga kasch.. also wür das mit dira Idee nid go.. Binmer aber nid 100% sicher!


    MfG Marcel:)

  • Hey Marcel!


    Du verstohsch grad was falsch :P


    Die Punkte wo ich uf dä Konsole will mache, sind die beide siitliche Befestigunge.
    Das wo du meinsch isch bi mir scho so wies mues si, also gegä hine sind d Gurte ordnigsgemäss montiert. Goht do nur um die beide siitliche Befestigunge...


    Gruäss :D


    Edit:


    @ RS4 Driver


    Das goht aber i mim Fall gar nöd, denn s "Gurtschloss" isch bi mir a dä originale Sitzkonsole dra, also wenn i ä anderi Sitzkonsole drin han, fallt dä Befestigungspunkt weg ;)

    - '87 Scirocco II Scala 16V -> 16V Turbo Projekt\n- '89 Scirocco II Scala 8V -> Alltagsauto\n- '86 T3 Syncro

    Einmal editiert, zuletzt von Bomberpilot ()

  • Zitat

    [i]Original von Bomberpilot[/i


    @ RS4 Driver


    Das goht aber i mim Fall gar nöd, denn s "Gurtschloss" isch bi mir a dä originale Sitzkonsole dra, also wenn i ä anderi Sitzkonsole drin han, fallt dä Befestigungspunkt weg ;)


    Jo denn muesch jo fascht sälber öbis dra schweisse. :D
    Isch halt immer eso eh Sach mit dene Gurte. I kenn wellchi die hän si ohni Problem itrage loh könne und anderi wieder nit (die glichi MFK 8o ?()

  • I dä Schroth ABE vo mine Gurte stoht drin:


    1. Hosenträgergurte sind an „geeigneten“ Befestigungspunkten zu verankern.
    2. Welche Befestigungspunkte geeignet sind, ist in einer Direktive (veröffentlicht im Verkehrsblatt,
    amtlicher Teil, vom 14.01.1989) definiert. Es handelt sich jedoch immer um original im Fahrzeug
    vorhandene Befestigungsgewinde!
    3. Hosenträgergurte sind dann eintragungsfrei, wenn sie vorschriftsmäßig in Fahrzeuge eingebaut
    werden, die in der Fahrzeugzuordnungsliste der Gurt-Bauartgenehmigung (ABG) aufgeführt sind.
    4. Die ABG ist gemäß § 19.3 StVZO immer im Fahrzeug mitzuführen.


    Aber was macht mer, wenn mer kei originali Befestigungspünkt hät? :P


    Also i chönts jo so loh wies jetzt isch, weil jetzt han ichs a dä gliche Schrube dra wie d Sitzkonsole, aber das findi voll dä Bastel! Vorallem sind d Lasche vo dä Gurte um 90° !! boge...
    Und so wie ich mir das denk, sinds absolut grad :D

    - '87 Scirocco II Scala 16V -> 16V Turbo Projekt\n- '89 Scirocco II Scala 8V -> Alltagsauto\n- '86 T3 Syncro


  • Ahh etz weissi was du meinsch:) Nid wo du dr Gurt selber befestiga söllsch, sondern ob du d Gurtschnalla an d Konsola schweissa kasch / döfsch :D

  • Jaa so ähnlich :P Lueg im erste Biitrag s zweite Bild, die "Lasche" hät äs M10 Gwind drin, und döte ine will die siitliche Befestigunge vo dä Gurte Verschrube...


    Kompliziert, ich weiss :D :P

    - '87 Scirocco II Scala 16V -> 16V Turbo Projekt\n- '89 Scirocco II Scala 8V -> Alltagsauto\n- '86 T3 Syncro

  • Isch es eh ABE vo Dütschland? Wenn jo denn zählts glaub bi uns nit viel, well die hän es anderes STVO Gsetz. Das isch jo wie z.B mit de Bonrath Einarmschiibewüscher dört gits jo au eh ABE dr zu wo do nit gültig isch( Bis uff glaub ca 5 Autos).

  • Jo genau isch ä ABE vo DE, isch mir scho bewusst, dass mir die do nöd viel bringt. Isch glich blöd, dass da döte ine stoht ;)


    So jetzt zruck zu minerä Idee.


    Also so gsehts jetzt momentan us.


    Linki Siite:



    Rechti Siite:



    Und jetzt so wie ich das denkt han:




    Ich bin dä Meinig, das verhebet 100%, d Frog isch nur, ob das die liebe Herre vo dä MFK au so gsehnd :rolleyes:


    Und no schnell paar aktuelli Bilder vo dä Sitzkonsole. Isch so wiit fertig, bis uf ebä die Befestigunge und halt no lackiere...


    Vo obe: Dä usser Lochkreis isch für d Schrube zum d Sitzkonsole im Auto befestige, die Löcher sind deshalb so gross, dass mer mit dä 17ner Nuss inechunt ;)



    Vo une: Dä inner Lochkreis isch für d Laufschiene, au do une äs grössers Loch, dass mer mit dä 13ner Nuss inechunt :D





    Bin uf wiiteri Meinige gspannt :D


    EDIT:


    Weiss keine meh was?


    Dä Kolleg hät hüt gmeint, dass segi nöd zuelässig, weil dä Gurt a dä Konsole befestigt isch, aber das isch er bim originale Sitz ja au... Also das findi nöd so klari Begründig.


    Sust machis denn halt eifacht mol, mal schaun was däzuä sägä werdet :P


    Die letschti Variante wär, dass ich mir ä Platte mit Gwind is Auto ineschweiss... Mir eigentlich egal, will eifacht so wenig Stress wie möglich mit dä Polizei etc.


    Börni etc, wie hend ihr das glöst? Du häsch ja au diini 4 Punkte Gurt itreit...

    - '87 Scirocco II Scala 16V -> 16V Turbo Projekt\n- '89 Scirocco II Scala 8V -> Alltagsauto\n- '86 T3 Syncro

    Einmal editiert, zuletzt von Bomberpilot ()

  • Aber wie häsch den das gmacht? Es hät ja kai originali Befestigungspünkt ?(


    Und i mein s originale Gurtschloss isch au am Sitz befestigt, und nöd sust irgendwo....


    I mein okay, uf dä linke Siite chan mer no sägä mol passt. Dötä hani jo än originale Punkt. Aber uf dä rechte Siite isch d Lasche jetzt ja au scho a dä Sitzkonsole befestigt, weil eifacht wiit und breit kein anderä Befestigungspunkt umenand isch :P

    - '87 Scirocco II Scala 16V -> 16V Turbo Projekt\n- '89 Scirocco II Scala 8V -> Alltagsauto\n- '86 T3 Syncro

  • Ja voll, weiss sogar sehr genau, wie du meinsch. Hani bim Vento so gha!


    Allerdings isch das bi BMW irgendwie komplett anderst ;) Siehe mini Sitzkonsole:
    Die isch eifacht mit 4 M10 Schrube im Fahrzüügbode verschrubet. Und meh möglichkeite häsch nöd, zum irgendwo d Gurte befestige. Deshalb isch mir ebä die idee cho mit Befestigungspünkt a dä Konsole ;)


    Muesch halt Bilder aluegä, i glaubs denn gsehsch mis Dilemma :)


    Edit:


    Aber das wo du gmacht häsch sind ja au kai originali Befestigungspünkt, wenn mers gnau nimmt... Isch das so abgnoh? Weil wenn jo, denn probier ichs eifacht mol uf mini Art :P
    Viel meh als "nei" sägä chönds schliesslich nöd. Hehehe....

    - '87 Scirocco II Scala 16V -> 16V Turbo Projekt\n- '89 Scirocco II Scala 8V -> Alltagsauto\n- '86 T3 Syncro

    Einmal editiert, zuletzt von Bomberpilot ()