Jetta 1 GLS->GLI

  • Salut zusammen!


    Zersch mol zu mim Fahrzüg: Isch en Jetta 1 GLS 1500er 1980 met 105000 km
    In Marsrot.. bes jetzt gmacht hani: Eibach fahrwerk mit Koni Gelb und Ronal Turbos.


    Jetzt hani bem Kolleg im Estrich no en schöne 1600er eg (golf 1 gti) motor gfunde womer düend iboue. En unbedenklichkeits bescheinigung vode Amag für de Motorumbou werd jetzt den au no pstellt (hani abklärt das gits).


    Jetzt mini frog: het öpper schomol so en motorumbou met ere unbedenklichkeits-bescheinigung gmacht? Aso be dere Beschinigung stoht jo druff was mer alls muen ändere.. Was für en Termin brucht den das bede MFK? Würd do gern chli bscheid wüsse befors mi über de Tisch ziend :P..


    Gruess mani

  • das isch es hammer auto!!!!


    also ich glaub es isch en normale termin. es wird eifach de neu motor itreit im uswies. mehrleistig muesch ja nöd iträge, da ja e bestätigung vo de amag überchommsch wür ich säge.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Hmm ich würd mal uf d MfK a lüüte, die chönd deer das scho säge.. über de tisch zoge wirsch sicher nöd, das bringt dene ja nüt......


    ich hett en eifacht ii baut, dei merked das eh nöd. die hend kei ahnig vo alte motore.. de kolleg het sing G1 sogar mit eme 2L Passatmotor vorgfüehrt... het niemert öppis xeit.. und u f em motorblock staht no gross 2.0L :D

  • hehe jo er lauft! :P merci fürd hilf! seichet nochli wasser und d elektrik isch nonig top aber susch alles i.o.. ah übrigens weis öppert wo mer chromstahlrohr chan chaufe? sett ebe de golf uspuff nochli lenger mache öppe 50mm durchmesser hani denkt..