1.8 Turbo 180ps Umbau

  • hat jemand einmal über einen solchen umbau nachgedacht?


    motorvariante: 1.8 Turbo aus dem golf / audi tt etc.


    im deutschen forum habe ich schon 2 1er fahrer gesehen die sowas gemacht haben.


    die frage ist nur wie kann man sowas realisieren? motorhalterung, getriebeumbau, interieur etc..


    wenn jemand erfahrungen damit gemacht hat, soll er doch mal was posten.


    umbau im scirocco, golf, jetta etc. geht natürlich auch. mich interessiert nur die lösung von verschiedenen problemen:


    - antriebswellen
    - kabelbaum
    - getriebe


    etc.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • he Deniz...


    Chasch dich sicher no erinnere, wo dä Fächer abgholt häsch ;)


    I chan dir nur säge, er hät aaaanderschd lang ka bis er die Infos alli zämme ka hät bzw. erprobt.. Und er z.B. wür die Infos nie usegeh, will er hald eifach denkt, i forsche doch nid x-stunde und verzells nocher allne, dass jede "schnell schnell" so öbbis realisiere chan... Und i schätze etz mol, dere Asicht sind (leider für die andere) huerre viel Lüt!


    Grüsse...

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • aha ja stimmt. ich kenn ebe eine wo en 1.8t ibaut hät im 2er.. und bin dra am infos hole. aber viellicht gits ja lüt wo gern tüend infos ustuusche. schliesslich simmer es forum und kei konkurente :D


    ja jetzt wo es seisch.. de 1er turbo hehe. und lauft er scho? vorgfüert?

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • I verstoh dini ussag... aber irgendwo au sini, do isch so viel ziit druf ganga.... meh am düftle xii als effektiv am schruba!


    Jojo laufe tuet er scho as wili... Aber git hald no jeni Details. Isch scho mehreri tkm gfahre mit U- und Tagesnummera - und zwor wie Schmidt's Katze :D. Eigetli wärer etz parat zum vorfüere, aber er hät sich etz doch no umentschieda, grad mit dem Lader go vorfüere wo denn schlussendlich au drin blieba würd damits spöter nid ar MFK mol Probs git vo wege grössere Lader...


    Häsch denn du so en Umbau vor?

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • Zitat

    Original von beathoovenG60
    I verstoh dini ussag... aber irgendwo au sini, do isch so viel ziit druf ganga.... meh am düftle xii als effektiv am schruba!


    Jojo laufe tuet er scho as wili... Aber git hald no jeni Details. Isch scho mehreri tkm gfahre mit U- und Tagesnummera - und zwor wie Schmidt's Katze :D. Eigetli wärer etz parat zum vorfüere, aber er hät sich etz doch no umentschieda, grad mit dem Lader go vorfüere wo denn schlussendlich au drin blieba würd damits spöter nid ar MFK mol Probs git vo wege grössere Lader...


    Häsch denn du so en Umbau vor?


    jein.. isch so e sach mit somenem umbau. ich spiel scho mit em gedanke. ich find eifach de 1er isch nöd das richtige für so öpis..


    1. chasch mehrleistig vo 20% nöd iträge. bim golf 2 g60 chöntsch das locker sind über 190ps. da nimmsch doch lieber e 2er hüte. git viel meh vo dene und isch um einiges stiefer.


    2. das bild wo ich postet han.. de hät alles interieur vom 2er. nur de motor und getriebe sind vom 1.8t. also au kes g60 getriebe. isch würkli alles umbaut worde. gaht übere uf es digifiz.


    frag isch halt eifach was isch alles machbar. ich bruche jetz kei schaltplän etc.. es gaht eifach um infos.


    wieviel leistig wot er iträge 129ps = 154ps wenn er wür freigab vo de amag übercho (umbau uf 16v)... d.h. er muess de 1.8t drossle.. oder?


    mit was für enere uspufalag gaht er det hi?


    welle kat isch drunter?


    gits no e abgas und lärmmässig? etc. etc.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • also do gits natürli für alles mehreri Variante... Und machbar isch natürlich fast alles ;)


    Aber natürlich muss dä Motor drosslet werda. Er treit 135 PS i! isch s'eifachschte mit Lärm, Abgas und Leistig bla bla....


    Uspuff eigabau, Kat ??? ..... WAS ZUR HÖLL HÄT EN KAT AMNE GOLF 1 VERLORE?? :D ;)

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • ja das isch dänn öpis anderscht.. han dänkt er möcht die 180ps iträge vom 1.8t.


    wie gseit bin gspannt ob de so abgno wird. wär scho no en chline meilestei i de ch-autoszene hehe

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • bösi Zunge bhaupten, mä chan sones Stürgrät au wider verändere wenn mä denn vorgfüert hät 8o


    Oder wieso sött er sus no en grössere Lader anamecha? :D

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • Zitat

    Original von TFSI risto
    Secher e geili Sach, be au gspannt wies usechont...Aber wemmerne uf 135 PS drosslet, wiso brucht mer denn no en 1.8T ;)


    Ich glaub, dr Motor wird nur für d'MFK drosslet.
    Also vo däm gang ich us, öpis anders hätt jo überhaupt kei Sinn.

  • Zitat

    Original von beathoovenG60
    bösi Zunge bhaupten, mä chan sones Stürgrät au wider verändere wenn mä denn vorgfüert hät 8o


    Oder wieso sött er sus no en grössere Lader anamecha? :D


    aber aber, das darfmer doch ned ;)

    Effizienz braucht Leistung\r\n\r\n1.4 TSI - Kinderarbeit unter der Motorhaube :h:

  • in dere Hiisicht hät s'Gsetz echt mol ä bestrofig verdient!! Die chlinschdi Sach vor Welt isch verbote... Aber en 1.8 Turbomotor wo original 225 PS hät dörfmä um knapp 100 PS drossle und denn iträge... Isch jo logisch dass dä wider göffnet wird!!! Aber hauptsach d'Abnahm bringt en schöne Huufe Schotter in Kasse!!


    Sölle sii mache wases wänd, hauptsach sie zahlen dafür! Das isch s'Schwizerkonzept...

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • De Fähler im Gsetz esch no ganz en andere. I anderne Länder chandsch das ohni grösseri Problem au met 225 PS (jo guet velech ned grad so vöu aber 180 wör ämu secher go) vorführe, aber bi üs ned.

    Effizienz braucht Leistung\r\n\r\n1.4 TSI - Kinderarbeit unter der Motorhaube :h:

  • das chasch bi eus au, nur choschtets en huufe gäld...


    grundsätzlich chasch ide schwiiz "fascht" alles mache, solang du es guetachte häsch. und das isch e reini priisfrag. ich meine die arme experte vo EMPA und DTC münd ja au öppis z tue haa!!



    20% mehrleischtig chasch ohni ängerige am fahrwerk und brämsalag prüefe, wännt drüberus gahsch musch brämse und fahrwerk per DTC abnählah, jenachdem wie fescht d drüber bisch muesch fahrdynamiktest oder sogar e festikeitsprüefig vo de karosserie mache lah und d köschte stiiged is uferloosi!!!


    jedoch, au wännd innerhalb vo dene 20% bisch muesch en nachwiis chönne erbringe, dass d lärm und abgasnorme vom importdatum vom basisfahrzüüg (hüttli) ihalte tuesch. daher isches ratsam en neuere motor, wo annere neuere abgasnorm entspricht mit de original abgasreinigungsalag (kat, aktivkohlefilter, abgasrückfüehrig etc.) z verboue. dänn ligts im ermässe vom experte, ob du ohni abgaszyklusmässig chasch prüefe.
    e lärmmässig muesch wahrschiinlich eh mache, au wänn de motor extrem liislig isch.


    das sind d ergäbniss vo mine abklährige


    wänn no öpper öpis wett hinzuefüge oder berichtige, bittesehr. finde au, das mir da es forum sind und es söll enand gholfe werde ;)


    schöne abig allerseits

  • Es geht... :P


    Bin gerade dran, ein 1.8t (AGU) vom Golf 4 in einen 2er Scirocco zu pflanzen. ;)


    Grösstes Problem bei diesem Umbau ist definitiv die Elektrik.
    Hauptsächlich die Wegfahrsperre, da beim Golf 4 via Lesespule und Wegfahrsperrestg. (sitzt im Tacho) das Motorsteuergerät freigegeben wird. 1000 Kabel.


    Motorlager ist das kleinste Problem, meins wird diese Woche noch fertig gemacht.
    Zahnriemen muss etwas umgestaltet werden, da der hydraulische Spanner vom Golf 4 nicht mehr verwendet werden kann. Ist aber ganz einfach, man muss nur eine Spannrolle vom PL nehmen und am Block etwas unterlegen, damit der Riemen gerade läuft. (Hatte es heute kurz getestet, passt wunderbar.)


    Ladeluftsystem gibt sicher auch noch Arbeit, ebenso Auspuff.


    Klima und Servo fällt bei mir weg (wer braucht das schon?)


    Getriebe und Antriebswellen bleiben original, weil es 1. einfacher ist und weil ich 2. kein Fan von Seilzugschaltung bin.


    Gruess
    Marc

  • jetz chömemer de sach nöcher. wegfahrsperri, drehzahlmesser usw.. wie wiet bisch mit dom umbau?

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • @deniz chline tip,de motorblock vom 1,8t esch emmer no di glich basis wie bim 1er,daher sette die motorhalterige ohni grösseri änderige au det montierbar si.ech glaube ned das sie die bestehende bohrige abgänderet hend.das esch aber glaub so zemli s chlinschte problem bi dem umbou.

  • danke. ich ken eine de hät en 1.8t dine. getriebe und motor vom 1.8t. kabelbaum apasst, und uf digifitz umbaut. wasserbehälter llk und anderi sache suber verleiht. eigebau atriebswelle wegem getriebe. ich chan mir vorstelle das de umbau viel ziet brucht. v.a. elektrik... servo umd kat wür ich iemache. de umbau muess sinn mache miner meinig na. mehr leistig, suberi abgaswert und lärmpegel. bin gspannt wie es isch sones auto vorzfüere

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Motorhalter ist schon anders...


    Der grosse von Golf 2 könnte ev. passen, der von 1er aber mit sicherheit nicht. Der muss abgeändert und neu geschweisst werden. Ist aber wie gesagt nicht so schwierig.


    Tacho? Bleibt alles original vom Scirocco. Tachowelle bleibt auch original (da original Getriebe).
    Für den Drehzahlmesser gibt es in DE ein Gerät, dass das Rechtecksignal vom Golf 4 (Drehzahl) in ein "normales" Signal wie Kl.1 von der Zündspule umwandelt. Kostet 50€.


    Wegen der Wegfahrsperre:
    Ich probiere mal, Tacho und Zündschloss vom 4er zu übernehmen, also einfach anstecken und irgendwo unterbringen wo man es nicht sieht. Es sei denn, hier ist jemand, der mir die Wegfahrsperre auscodieren kann.


    AKF, KAT, Luftfilter, LMM etc. alles vom Golf 4.


    Wenn ich Zeit habe, kommt diese Woche der Motor mal probeweise in den Scirocco, dann kann man sich mal über Auspuff, Ladeluftsystem usw. Gedanken machen... ;)