1.8 Turbo 180ps Umbau

  • Der vom Sprinter passt ganz gut in den Scirocco, Problem sind nur die Anschlüsse...


    Beim 4er geht ja der Druckschlauch auf der (in Fahrtrichtung) rechten Seite vom Lader weg, geht dann unten rechts auf den Ladeluftkühler und von dort wiederum direkt auf die DK.


    Wenn ich jetzt einen Ladeluftkühler vom Sprinter habe, muss ich irgendwie vom Lader auf die linke Seite kommen und dann durch den LLK zur DK.
    Ob das Sinn macht, weis ich noch nicht so recht.


    Sollte es einen LLK geben, der beide Anschlüsse auf der rechten Seite hat und zw. Wasserkühler u. Grill vom Scirocco passt, wäre das auch ganz ok... ;)

  • welche motoren gibt es eigentlich mit 1.8t?


    hat nur audi den 20v oder ist der gleiche motor auch im golf 4 eingebaut? hat jemand die MKB?

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • also ich bin wie behindert am umenandtelefoniere... de seich isch.. es choschtet alles mega viel ziet und geld und ich chome kei richtigi infos über... super.. als würdemer im dschungel läbe........


    also als erstes alli infos igholt.. dtc, stva etc..


    zerscht han ich de AMAG aglüte ob sie mir chönd tipps geh.. bin nur bis zu de sekretärin cho und die hät mir gseit: "das gaht nöd"... super.. han nödemal öpert am telefon chöne ha wo chli drusschomt.


    dänn versuech ich de ganz tag bi de technische uskunft ahzlüte.. hans grad gschaft nach em 20.te mal... nimmt en herr etti (g) vom stva zh ab.


    "also da müend sie: 1. e leistigsmässig mache bim offiz. partner, 2. abgas und lärmnachwies erbringe". dänn frög ich: isch es au möglich das auto zdrossle und so uf die 20% zcho und das izträge.. "ja das sött möglich si, die blombierig wird eifach itreit, ich söll doch am DTC ahlüte".


    läck da bruchsch ja nerve us stahl.


    so jetzt lüt ich mal bim dtc a und frög...

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • hehe :) isch doch alles easy.. brucht halt eifach chli nerve


    1. offizielli leistigsmässig (tcs, amag etc.)
    2. abgas- und lärmmässig bim DTC


    dänn chamer d'leistig, abgas etc. iträge und dänn das auto vorfüere.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • hehe :) isch doch alles easy.. brucht halt eifach chli nerve


    1. offizielli leistigsmässig (tcs, amag etc.)
    2. abgas- und lärmmässig bim DTC


    dänn chamer d'leistig, abgas etc. iträge und dänn das auto vorfüere.

    @deniz06


    Kannst du mir mal eine Nachricht schreiben oder deine E-Mail adresse geben? Hätte eine frage zu deinem Golf 2 :)
    Ich hab dir vor ca 1 Jahr einen Zylinderkopf und Turbo abgekauft ;)



    hehe :) isch doch alles easy.. brucht halt eifach chli nerve


    1. offizielli leistigsmässig (tcs, amag etc.)
    2. abgas- und lärmmässig bim DTC


    dänn chamer d'leistig, abgas etc. iträge und dänn das auto vorfüere.