2 tägiger Kurzurlaub? [Empfehlung?]

  • Hallo Leute...
    Meine Freundin hat demnächst Geburtstag, und ich wollte als Geschenk, mit ihr übers Wochenende wegfahren...
    Ich dachte zuerst, dass ich übers Wochenende ans Meer fahre, doch da ist ja schon ein Weg alleine ca.5-8h
    und das ist für 2 Tage doch schon ein wenig übertrieben :)


    Ich suche dennoch ein Ort, der ein wenig an Mittelmeer-Feeling erinnert (Tessin wäre da sicherlich erste Wahl)


    Kann mir jemand gute und auch günstige Hotels empfehlen?
    hat das schonmal jemand gemacht?


    Ich möchte dann dort unten auch ein wenig vorbereitet sein, dh. nicht, dass wir dann dort im Hotel sitzen und "nicht wissen was wir machen sollen"
    vielleicht ein Hotel mit einem Welnessbereich?


    wir sind beide 19 Jahre alt, und verzichten deshalb auf zb. lange Spaziergänge und Museen ;)


    Wäre sehr dankbar über Anregungen, von Leuten, die auch schonmal sowas unternommen haben :P


    Grüsse

  • Mache das 4 oder 5x pro Jahr. Barcelona ist sicherlich top. Wennde fliegst gehts auch nich so lange und für 200 oder 250.- pro Nase kommste mit Swiss hin und zurück. Hotel ist halt unterschiedlich. Haben meistens so Hotels um die 100€ pro Nacht.

    Effizienz braucht Leistung\r\n\r\n1.4 TSI - Kinderarbeit unter der Motorhaube :h:

  • Willsch denn so romantischi Ferie oder eifach mal weg?


    Z Kandersteg hets so es Hotel wo im Zimmer en eigne Whirlpool hesch und wenn er voll isch und drin hocksch chasch demit under de frei himmel use fahre. aber wo di niemer gseht :P de seich isch eifach dass es suscht det obe saulangwilig isch. Aber so zb am Samstig gah und uf em Hiiweg uf Interlake oder Thun go shoppe und denn fein go znacht ässe det obe und denn is hotel chunnt amigs no guet aa :wh:


    Gruss Sandysolo

    \n\n\nDieser Beitrag wurde bereits 428 mal editiert, zuletzt von >Sandysolo<: (Heute, 07:53)

  • Hotel Adler in Kandersteg... und s Agebot nännt sich "Loveroom" bini au scho gsi :D Link
    Aber Kandersteg isch wirklich total usgstorbe... das stimmt scho. Aber die "Romantischi Flucht" isch vom Priis her unschlagbar... und s Ässe isch wirklich au fein. De Whirlpool use fahre isch zwar ganz witzig aber wenn im Winter det bisch (wie ich), denn wird s Wasser au in 10min sehr chalt. Und die en Stock tüüfer unde händ au kei Freud wenn die ganz Ziit Wasser über de Balkon abe "schwappt" :kgw: :frech:
    Und Mittelmeer Feeling hed mer det obe garantiert ned im Momänt... eher Schnee :zunge:


    Ich bin au scho paar mal in Barcelona gsi... bisch schnell mitem Flugzüg und kostet haltet sich in Gränze.

  • Wenn uf Lugano geisch, chani dir ds Continental Park Hotel empfählä. Sehr äs priiswärts und sympathischs Hotel mitem romantischer Umgäbig. Grad am Bahnhof und o für ds Outo gäbig, het gnue Gratis-Parkplätz. Da ziehts mi jedes Jahr härä :)


    Einä vo minä Lieblings-Zweitagestripps isch dä:


    1. Tag
    - Fahrt nach Freiburg i.B., imne romantische Vorort imne Hammer-Hotel icheckä (Schlosshotel Reinach ). Sisch sehr äs schöns Hotel, netti Bedienig und hammermässigs Ässä idä drüü Restaurants. Priis isch sehr fair.
    - Dr Tag ds Freiburg verbringä. Isch ä schöni Stadt.
    - Znachtässä i eim vodä Restaurants im Schlosshotel Reinach


    2. Tag
    - richtig brunche :D
    - innert chürzi i Europapark fahrä
    - dTüröffnig miterläbä ;)
    - dr ganz Tag dr Europapark gniessä
    - wieder heifahrä


    vilech isch das ä Input :)

  • Hallo!


    Danke leuts het suuper Inputs geh...
    das mitm Europapark isch würkli genial... werdi worschinli iflüüse loh :)
    i denk i wird chli was vo do iflüüse loh... aber ned grad es fertigs Packet vo do überneh ;)
    söll jo ned wie ab de Stange cho :P


    han denkt i werd no en chline Usflug is Bernerland underneh... det chömer anschinend en Tag mit Schlittehünd underneh,
    aso füetterig, alles richte und denn au en Usflug mit dene schöne Tier :)


    werd eu aber sicher no informiere wenns wer interessiert ;)
    Grüess
    Marco

  • sooo Sali mitenand :)


    mir sind vor es paar Wuche in Näfels gsi zum go das berüchtigte Denkmal azluege, denn chemed üüs det e Gruppe Trikefahrer entgege :)
    und weil i weiss, dass mini fründin absolut uf Töff stoht, selber aber noned fahre derf (ich leider au noned) hani mer überleit, dass i mit ihre e chlini Trike-Tour mache werd :)
    als Route hani momentan 2 Prioritäte eimol eini dur de Schwarzwald und eimol e Tour im Appezellerland...
    Wobii momentan sAppezellerland bevorzugt wird, weils im Schwarzwald doch scho sehr kurvigi Passagene git, wo mit em Trike ned so gmüetlich zum fahre seg :)


    Han denkt i meld mi mol wieder und schlüss de Thread minersiits ab ;)


    sganze kost für 200km 200.- und jede wiiteri Kilometer kost -.60 Sfr.
    Find de Priis in Ornig und zahl en au gern, wobii i weiss dases günstigeri Agebot git ;)


    Gruess