Wär fahrt hie eigentlech alles lideschaftlech en ältere AUDI?

  • Hallo Jungs.


    Vorersch:


    Söll iz bitte niemer faltsch verschta, aber i füehle mi irgendwie fasch chlei einsam im Forum als youngtimer Audi Fahrer.
    Denn weni die Threads hie düreläse muesi eifach feststelle dases houptsächlech um golf, sirocco etc geit.


    Und weme öpis vom ne Audi list, de isches meischtens scho e S3 / S4 / S5 oder gar Q7 und alles irgendwie scho ab jg. 2000 ufwärts...


    I frage mi wenn das der erscht infos brucht wie me der Zahnrieme vom R8 sälber duet wächsle... (Weis nid ober eine het)



    Söll nid blöd töne, i fahre sälber o sone neui Audi A4 B6 schwarte mit Jg. 03


    aber mi nämts wunder, wär isch hie eigentlech alles versteckt wo so sache fahrt mit stichwort wie:


    typ81/85/89, typ44, B3, B4, 2,2T, 2,3er NG, 20V 7A, 16V 6A, MC, ABY, 3B, ADU fahrt?




    I fahre mini bald 20 Jährigi "Nostalgie" Audi80 B3 16V sit vier Jahr und ha das outo grad am 4. 6. 2010 früsch prüeft und ha ne RIIISE Fröid dranne! Es isch es outo wo kei hoche stellewärt het aber gloub sältener als jede andere Audi isch, was es mängisch interessant macht wes um Ersatzteil geit. (All paar Monet oder 1 im Jahr gseht me mal eine uf ricardo, oder Autoscout)
    Und vor 3 Jahr het üsi Family der gliebt 87er Audi 100 Turbo mit MC motor wäg gäh wo mit 171t Km grad mal igfahre isch gsi...
    Es schisst mi eifach hüt no a... ;(


    Also raus mit der Sprache wäre het alles schöni vollverzinkti sache i der Garage z'schtah?



    Gruess mischu

  • Sali Mischu ,


    I fahr us Liideschaft alti Auto , muess nid amol an Audi si .
    Allerdings isch mis erscht Auto an 85er Audi 80 mit 1.6er gsi
    und nochher an Audi 100 Turbo quattro . Eifach ds geilschta
    Auto wohn i je gha han .
    Inzwüscha sinds nur noch an Audi 200 Typ 43 und an Audi 100 Typ 43 .


    Gruass Mirco

  • I fahre en Audi 80 B4 metnem ABT Motor und elektrovergaser...es isch en 2 Liter met 90 PS...Hane letst Joor für 2000fr, kouft met 45000km. Er het Jahrgang 3.92.
    I weiss er isch nimme original vo dem her ab i mags nid wens 0815 isch.. dorum heder es paar veränderige becho...
    Hie nu es foti wener jetzt usgsed...

  • tja da ech en fan vo alte audi be weiss glaub do inne jede,de neui schrott muessi aber au ned ha.
    ech ha mini 90er 20v ond ha en schiiss freud dra,jede tag wöu si zueverläassig,sportlech,komfortabel send ond en hammersound händ.

  • ... das jüngste Auto im Fuhrpark ist Jg. 2004 und ein Nicht-Audi...



    Ansonsten ist es durchaus älter. Im Alltag ein A6 C4 Avant Jg. 1997 (vor knapp 7,5 Jahren gekauft) und geht diesen Herbst auf die 200´000 km zu. Wobei ich den fast als Neuwagen betrachte.



    Dann als alter Audi 5 Zylinder Fan noch ein Coupe GT 5E aus 1982 und ein 1990 Audi 200 Turbo. Beide werden natürlich nur bei schönem Wetter gefahren. Schön eckig, fallen auch im Strassenbild. Nicht so uniform rund, wie die neuen Modelle.

  • Audi 80 Typ 81. CD5E


    Er kommt aber im Moment etwas zu kurz, da ich immer noch zu viel Rocco-Projekte habe.
    (Sciroccos sind hier im Forum übrigens auch nicht viel vertreten, schon gar nicht die Einser)


    Egal, ich finde die alten Audis auch extrem schön, besonders Typ 81/85 und der 200'er Turbo der ersten Generation.
    Audi 50, 60 finde ich auch super, oder die alten 100'er mit den runden Scheinwerfern.


    Tja, alles kann man halt nicht haben.


    Gruess
    Marc

  • Ja alles kann man leider nicht haben... :(


    Weil wenn ich nochmals ein Kennzeichen hätte (ist natürlich auch ne Kostenfrage), hätte ich schon noch gerne ein, zwei weitere Audi´s auf meiner Wunschliste... Ein Audi 200 Typ 43 würd ich noch dazunehmen und ein 5 Zylinder Typ 89 Cabrio würd mir auch noch fehlen.

  • Hi Mischu


    Kannst ja mal auf meine Homepage schauen unter Fahrzeuge --> Aktuelle. Da gibts Daten und ein wenig Geschichte mit Bildern zu den einzelnen Fahrzeugen...


    Aber um Deine Frage direkt zu beantworten: Nee, ist ein MC. Dazu noch ein Automatik. Bürgi hat zwar seinerzeit auch einen Chip entwickelt für die Automaten MC's. Aber ich möchte der guten alten 3-Stufen Automatik nicht unbedingt Mehrleistung abfordern. Zum cruisen reichts!


    Hab einen Kollegen, der hat nen 100er Avant MC Quattro mit Bürgi drin - das Teil geht nicht schlecht!


    Hier hab ich aktuell grad noch ein Bild, das gestern spontan bei einem andern Kollegen entstanden ist (mit dem I-Phone):

  • en 100er turbo quattro hani au no omestoh metemne mc1,en schwarze avant.

    jetzt wüssemer wo sich di wahre schätz verstecked =D



    und na zum Thema,
    fahre selber au zwei wie so schön gschriebe "älteri" audis, Audi 80 Sport (Typ 89) und en Audi 100 Turbo Quattro, au en Avant aber blau, 1ti Hand und na knapp vor 100'000 km, isch aber au nid ihglöst und wird nur selte mit de Garagenummer bewegt.


    Allne viel Spass bim schaffe wieder morn. :h:

  • Fahre siteme Jahr au lideschaftlich en ältere Audi, es Cabrio vo 92 mitem 2.3 NG. und jetzte hanmer no en 95ger S2 Avant mit ABY Motor zoge, das isch eifacht scho siti Autofahre en Traum gsi. lg

    • Offizieller Beitrag

    Mis erschte Auto isch e Audi 80 Coupe Jg 91 wyrot 2.3 V5 gsi. Het aber Rost gha und hane abgeh.

    Du meinst sicher R5 und nicht V5. Den V5 hat es bei Audi nie gegeben. Da gab's und gibts nur R5.



    Gruss Markus


    P.S. Fahre auch 2 ältere Audi's (25 und 29 Jahre alt)...