Motorenöl Audi S3

  • Folgendes Problem:


    Ich han vor 2 Mönet en S3 kouft. Ide Ziit vom Kauf bes zor Abholig het de Händler no MFK, Abgas ond Service gmacht. Da ech etz noch 3000km mou mos Motorenöl nochefölle, han ech ofem Zettel gseh das är 5W-40 driitohet bem Ölwechsel. Sowiit ech weiss, ghört aber bemne S3 S Longlife Öl 0W-30 drii! Esch das ergendwie es Problem wenn ech etz bes zom nöchschte Service wo öppe i 12000km esch met dem Öl wiiterfahre? ?(

  • inä s3 ghört eigentlich longlife 5w30. 5w40 isch eifach dickflüssiger, isch sicher nid optimal wenn mit dem umä fahrsch, aber würds ez nid wägslä, passiärä set eigentlich nid. chasch ja de dr negscht service um äs paar km vorzieh.

    ;)Wer zu spät kommt, den bestraft das Leben. Wer zu früh kommt, den bestraft die Frau. ;)

  • s5W-40 is orig. Ol wo's immer bi de AMAG Fahrzüg inedüend.
    Bis ich mal reklamiert han.


    Ez gits für mis Schätzeli nur no: MOBIL 1 OW 40!!!!


    Und da din S3 ja de glich Motor wie mine hät, dänk ich währ das au spassende Oel für dich :)

  • Zitat

    Original von Golfer86
    Bim Kolleg sim Leon hämmer immer Castrol RS 10W60 ine tah. Das isch sicher eis vo dä beste Öl für lesitigsstarchi Motore.


    Ich bin ebe kein Fan vu Castrol...drum Mobil 1;)

  • Mobil1 Isch sbeschte oel was abelang sparsame verbruch und lang motorlebensdur durch mobil1 aber,
    Castrol voralem sCastrol RS isch sehr guet uf Hoche drehzahle wil das oel das bi groessere hitz besser uf dutsch gseit schmiert


    hoffe han kein seich verzellt:u:


    schluss entlich sind beides super guete oel markene